Refluksi vauvalla on kyl vähän rankkaa, niin ku nyt mikä tahansa sairaus pienillä. Itseä vähän vaivaa tietämättömyys siitä miten paljon tää on kiinni mun dieetistä, meillä ku korvikkeita ei mee ollenkaan. Toki nekin vois aiheuttaa oireita mut olin aatellu maitoallergisen korvikkeella jatkaa joka tapauksessa jos tulee tarvetta eikä sen pitäs nyt kovin huonoksi olla vauvalle. Oon aika varma et jokin mun dieetissä yhä aiheuttaa oireita mut en oo onnistunu selvittään mikä

yritän kyllä, aattelin pitää ruokapäiväkirjaa ja kokeilla erilaisia syömisiä parin päivän ajan kerrallaan ja kattoo onko mitään vaikutusta.
Miten teillä paivih, helpottiko refluksi imetyksen vaihduttua korvikkeeseen? Miten valitsitte korvikkeena?
Symbioflor-tipat löyty tilaamalla Helsingin Hakaniemen Circlum Farmasiasta. Vissiin joissakin luontaistuotekaupoissaki on niitä. Lääkärin suosituksesta aloitettiin tipat. Pitäis kuurin loppuun syömällä helpottaa. Ensin oli pro- ja nyt 1-vaiheen tipat. Jos niillä ei refluksi häviä ni jatketaan 2-vaiheen tippoihin. Vasta aloitettiin 1-tipat joten vielä ei tiiä lopputulosta.
Meillä ei siis nyt mee mitään muuta ku nuo Symbioflorit ja Relat. Ei mitään d-vitamiinia. Aloitetaan kunhan tytön maha vähän paranee, niistä tuntui tulevan niin paljon oireita alussa... Luin tutkimuksesta, jossa todettiin et äidin 50 mikrogrammaa d-vitamiinia riittää, vauva saa sillä saman verran ku noilla tipoilla sais. Mulla on tutkittu d-vitamiinitaso ja se oli tosi korkea ja lisäks vedän tota 50 mikrogrammaa edelleen joten uskalletaan olla nyt vielä ilman d-vitamiini-tippoja.
Meillä siis toi Rela menny alusta asti, sairaalassa aloittivat ab-kuurin takia ja me on jatkettu sitä mahavaivojen takia. Ab-kuuri laitettiin sairaalassa varalta, koska keuhkokuvissa näky se lapsivesi ja tytön hengitystä jouduttiin avustamaan alussa

onneks mitää infektiota ei tullu, crp ei noussu ollenkaa. Ja tyttö toipui muutenki pian

toivon ettei pahasti vaikuttanu kun se reppana joutu yksin olemaa siellä osastolla yöt. Päivisin pystyin ite olemaan aika paljon mut en tietty koko aikaa.
Valohoitoon ei jouduttu mekään, yhtenä päivänä näky kellertävä häivä ja meitä peloteltiin hoidolla koska tyttö syntyi imukupin avustuksella ja sai siitä pahkan päähänsä. Sen hajottaminen vissiinki usein nostaa noita arvoja. Tuliko teidän vauvalle pahkaa? Meillä se oli eka pehmeä mut nyt vähän pienennyttyään on muuttunu kovaks

toivottavasti muotoutuu tuosta... tosin tytöllä on tukkaa niin paljon ettei toi paljon näy, toivottavasti siitä ei muuta haittaa oo.
Ai niin, tyttö syntyi 28.1. Melkein 8 viikkoa ja kaks kuukautta sitten siis :O miten tää aika näin nopeeta meneekään...?