Mulla teki ihan saman. Digissä 1-2 ja itse aattelin että mennään 4+4..... Hulluksi tässä tulee. Oviksesta ei hajua tässä kierrossa, menkkojen alkupäiväkään ei ihan satavarmasti ylhäällä... Pakko testata vielä ensi viikolla että nouseeko vai oliko tää tässä...Digitesti näytti viikkoja hedelmöittymisestä 1-2. Arvelisin, että olisi pitänyt olla jo 2-3, siinä ja siinä, kun en ovulaation ajankohdasta ollenkaan varma ole. Huh, hulluksihan tässä itsensä ajaa.
Oon miettinyt ihan samaa mutta yritän olla huolestumatta niin kauan kun niitä tulee ja menee ja ovat kuitenkin siedettäviä. En tiedä tuntuuko ne mulla kovemmalta kun tulevat yöllä ja niihin herää, ehkä samat kivut päivällä jäävät huomaamatta kokonaan.Missähän vaiheessa pitää huolestua noista mahakivuista? Tää on vaan niin oudon tuntuista verrattuna kahteen aikasempaan kun on alkanu jo nyt kun yleensä ne kivut tulee vkon 15 tienoilla.
Jep, testaan myös uudestaan pian. Tänään viikko ekasta plussasta, jonka tein päivää ennen menkkojen oletettua alkua. Oireina iltapäiväpainotteinen kuvotuksen tunne (esikoisesta oli sama heti alussa) ja ihan jäätävä väsymys. Nenä niiskuttaa koko ajan (en ole allerginen ja myös tämä kesti esikoisesta koko raskausajan ja loppui synnytyksen jälkeen kuin seinään ). Tänään olis ainut päivä, kun saa soitettua neuvolaan kotoa eikä tarvitsisi töistä soittaa. Huoli tietysti tosta perhanan digitestituloksesta on.Mulla teki ihan saman. Digissä 1-2 ja itse aattelin että mennään 4+4..... Hulluksi tässä tulee. Oviksesta ei hajua tässä kierrossa, menkkojen alkupäiväkään ei ihan satavarmasti ylhäällä... Pakko testata vielä ensi viikolla että nouseeko vai oliko tää tässä...
Suurin piirtein samoja ikiäkin ollaan.. hassua että nyt tässä ketjussa tuntuu monta kainuulaista olevan. Asutko kajaanissa?Heippa! Täälläpä ilmoittautuisi joukkoonne yksi iloinen odottaja lisää! Uusperhettä rakennellaan miehen kanssa, ja ensimmäinen yhteinen siis tulossa. Molemmilla aiemmista suhteista lapsukaisia. Taustojeni vuoksi ja kipuilujen vuoksi käyty jo ultrattavana, ja raskaus oikeassa paikassa ja viikkoja nyt 6+2. Kuvotusta alkanut mukavasti jo olemaan ja syömällä vielä saa pidettyä kurissa, joskin hampaat irvessä vedettävä jotain aina pahoinvoinnin yllättäessä. Itse olen paljon esikoisen kanssa myös yksin arkena, joten vähän haastavaa yrittää jaksaa tältä väsymykseltä myös viihdyttää lastakin.. Ja kun iskee pahoinvoinnin aalto, niin vielä toistaiseksi saanut sen lapselta piilotettua tai ei ole ihmetellyt mitään.. Sitten kun jos oksulla täytyy käydä niin pelolla odotan sitä mitä selitän lapselle, koska varmasti ihmettelee miksi äiti siinä kunnossa.. Huoh.. Ja ei haluisi vielä kertoakkaan jos niin ikävästi sattuisi että ei kaikki menisikään hyvin niin iso pettymys oisi lapselle kun ei vauvaa tulisikaan.. Nää on vaikeita aikoja yrittää peitelllä kaikilta vielä.. Mahan turvotuskin jo aika jäätävää.. Täällä taisi olla ilmoittautuneena muitakin täältä samalta paikkakunnalta kun itse olen?! Jos en väärin muista?! Tää sen verran pieni paikka et luulisi ainakin kasvotuttuja olevan..? Voi kumpa tietää saisi ja vaikka kahvitellakkin joskus? Vertaistuen toivossa? Eli itse siis ikää 28/ synnärinä KAKS/ 2. Lapsi
Niimpä! Itsekin yllätyin kun esikoisen aikaan palstailin täällä kans ja silloin ei ollut yhtäkään täällä kainuusta! Juu Kajaanissa asustan Eipä sitä tiedä vaikka tuntisikin..Suurin piirtein samoja ikiäkin ollaan.. hassua että nyt tässä ketjussa tuntuu monta kainuulaista olevan. Asutko kajaanissa?
Sama täällä, alkukevään vaivasi ruokahaluttomuus ja paino pääsi laskemaan mut ei tietoakaan enää sellasesta. Voisi vaan syödä ja nukkuaVoi jestas tätä jatkuvaa nälkää! ...