Mä kannan myös omalta osaltani korteni kekoon, että tää pysyis aktiivisena. Ja sille päälle kun satun, niin höpötän varmaan jopa liikakin, mutta olkoot.
Mä olisin halunnu pitää raskauden kyllä salassa pidemmälle, mutta ensinnäkin näyttää vahvasti siltä, että turvotus paljastaa mut kohta jo, sekä pahoinvointi (mikä on onneks jo vähän helpottanut) ja etova olo kahvista.
Nyt oon onneks löytäny teen, jota pystyn juomaan ilman oksentamista, tosin ainoa ongelma siinä on se, että sekin on kofeiinitonta..
Saas nähdä mitä sitä keksii päällensä laittaa kummipojan synttäreille, mitkä on ens viikon viikonloppuna, varsinkin jos tää turvotus tästä vielä kasvaa.
Mutta mikäli nyt kaikki menee niin kuin on pohdittu, niin neuvolan ja ultran jälkeen sit kerrotaan, kun ollaan nähty, että pieni on oikeessa paikassa.
Mut kyllä on tän raskauden alku poikennut edellisistä.
Mutta eikös se niin menekin, että jokainen raskaus on erilainen, joten ei ihme, että tämä on erilainen.
Laitoin tytöille pyörimään lastenohjelmia tabletilta siksi aikaa, kun täytän astianpesukoneen ja pyykinpesukoneen ja laitan ne päälle.
Sen jälkeen sitte tossa jossain vaiheessa mennään hakemaan posti ja samalla poiketaan naapuria moikkaamassa.
Niin ja oireista sen verran vielä, että kyllä väsyttää, sen takia töissäkin on hyvä, että on kiireistä, koska silloin sitä väsymystä ei niin huomaa, mutta hiljaisina hetkinä sitten sitäkin enemmän.
Mut tosiaan nyt täyttää niitä koneita.
Susanna & Pähkinä 7+4