RubyS, ihanaa reissua Espanjaan! Nauti, nauti ja vielä kerran nauti!
Laivareissu onnistuneesti ohi ja ollaan jo kotonakin vuorokausi oltu.
Reissu oli täydellinen kaikilta osin, mies oli järjestänyt oikeen kunnon luksushytin ja kaiken.
Ei me siellä oikeen muuta tehty ku rentouduttu ja nautittiin toisistamme ja toistemme seurasta.
Ja käytiin ostoksilla, mutta se sallittakoon. Mä löysin vauvalle muutaman bodyn ja tytöille muutaman vaatteet, ja toki sit vähän jotain tuliaisia.
Kokonaisuudessaan siis täydellinen reissu ja tapa viettää hääpäivää, ja miten mies onnistuikin yllättämään noin.
Ja tosiaan menomatkalla pysähdyttiin pikaisesti muutamassa paikassa ja nyt on tytöille talvihaalarit- ja kengät odottamassa, tai no yhdet kyllä vasta, mutta viimeinkin löytys oikeaa kokoa. Kyllä tässä vielä etsitään toisia haalareita ainakin. Kaikki kun menee niin nopeesti pieneksi kevään ja kesän aikana.
Tytöt oli hyvin pärjännyt esikoisen kummisedän kanssa täällä, oli ollut hauskaa ja kaikki oli mennyt hyvin.
Vähän tuli nukkumaan mennessä ikävä äitiä ja isiä, mutta soitettiin laivalta videopuhelu (halusivat nähdä, pelkkä puhelu ei olis riittänyt) ja laulettiin pieni pätkä tyttöjen lempilaulua ja olivat puhelun jälkeen nukahtaneet aika nopeasti.
Ja huomennahan se arki jatkuu.
Tosin onneks ens viikko on siitä helppo, että töitä vain viitenä päivänä, joten viikonloppu vapaa.
Tai no, seuraava muutama viikko on viisipäiväinen. Mutta ens viikko on ainoa, jolloin on koko viikonloppu vapaa.
Mutta yhtä vaille kaikki päivät on sen 8h, ja se yks on sen 6h.
Kävin mä sanomassa, että ens kuun (eli siis lokakuun puolesta välistä) vois vähän himmata jo noita vuoroja.
Onneks kohta alkaa jo äitiysloma!
Mutta se on kyllä pakko sanoa, että kyllä sitä on energisempi nyt, kun nuo ilmat on viilenneet, paljon kivempi touhuta kaikkea.
Ja se paketti on vielä avaamatta.
Eilen ei jaksanut availla ja kokoilla vaunuja, kun oltiin niin myöhään kotona.
Ja tänään mä olin töissä, niin ei sitte oikeen töiden jälkeenkään jaksanu alkaa kokoilemaan. Ja no, eivät nyt vielä vie sit ainakaan tilaa, voi viikon odotella boksissa. Eiköhän me ne viimeistään ens viikonloppuna kyhätä kokoon.
Masussa kaikki hyvin. Poitsu potkii. Paljon. Mikä on kyllä ihanaa. Esikoinen tunnusteli tänään masua (töiden jälkeen, illalla poju tuntuu olevan energisimmillään) ja poitsu potkas neidin kädelle ja flikka oli kyllä ihan innoissaan. Meni isin luo hymy korvissa ja sanos, "Isi, mä tunsin pikkuveljen potkun!!!!"
Mutta joo, jos sitä sitä suihkuun ja nukkuun.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
Susanna & Pähkinä 25+0