Mulla ei kyllä vieläkään tunnu liikkeitä :O Viikkoja on nyt 17+4. Toki en vielä nyt huolissani ole, en edes tiedä istukan paikkaa. Jos on edessä niin se varmasti vaimentaa. Torstaina on neuvola lääkäri, pitää pyytää sitä katsomaan tarkemmin kun sieltäkin jonkinmoinen ultra löytyi.
Niskat on helpottaneet hieman. Eilen hain apteekista neuvoa ja sieltä suosittelivat semmoisia thermo laastareita, jotka lämmittävät 8h ja siten helpottavat kipua. Nyt ainakin tuntuu ihan hyvälle kun sellaista eilen pidin. Pysyvät vaan tosi huonosti kiinni, se meinasi tuottaa hieman ongelmia. Muuten ihan kiva kapistus ja tosiaan kun ei sisällä mitään lääkeaineita, niin on turvallinenkin käyttää raskaana
Mä tossa viikonloppuna selaimen toria netistä ja löysinkin ihan kivat yhdistelmävaunut. Nyt pitää vaan odottaa, et saa rahaa niin voi sit ottaa yhteyttä myyjään. En viitsi vielä soittaa ja pyytää varaamaan vaunuja, kun haluaisin hieman tingata hinnasta niin ei taida onnistua, jos ei heti sit maksa :/
Tuota turvakaukalon hankintaa oon kovasti miettinyt. Jotenkin pelottaa ostaa käytettynä, kun sit ei voi varmaksi tietää onko kolaroitu vai ei tms. Mut toisaalta, niillä on niin pieni käyttöikä, että varmaan käytettynä saisi ihan hyvä kuntoisia ja siistejä kaukaloita, jos vaan luottaa siihen että ne on sit kans kunnossa. Pitää vielä keskustella miehen kanssa, et mitä mieltä se on tuosta. Ehdottomasti haluan sellaisen kaukalon, jonka saa kiinnitettyä suoraan rattaisiin, jotta on sit helpompi käydä kaupoilla yms. pienen vauvan kanssa.
Meillä muuten perhepeti ei tule kuuloonkaan. Muuten mulla ei ole mitään sitä vastaan ja oliskin kätevä imettäessä yöllä, mutta suoraan sanottuna en uskalla vauvaa samaan sänkyyn mieheni kanssa ottaa. Mieheni siis nukkuu miten sattuu ja monesti öisin kääntyy munkin päälle nukkumaan eikä huomaa mitään. Joten varmasti liiskais vauvan sit nukkuessaan.
Tänään pitäis mennä vielä kaupoille lasten kanssa osteleen uusia vaatteita koulua varten. Huomenna sekin alkaa
Kivaa kun tulee syksy ja loppuu tämä löffiminen. Ihan mukavaa on ollut lomaillakin, mut jotenkin tykkään enemmän syksystä, kun ilma raikastuu ja saa vähän omaa aikaa päiviin kun lapset on koulussa ja mies töissä
Mites muut, mikä on teidän suosikki vuodenaika? Ja mitä ajatuksia syksy herättää?