Lumista lauantaita! :xmas:
Tyttötrio todella käsittämättömiä verenpainelukemia! Toivottavasti kohentuvat, voisi kuvitella että olo ei kovin hyvältä tunnu. Tsemppiä!
emeliina otappa rauhallisesti, että pääset ens vuoden puolelle! Toi on niin helppo sanoa, mutta olen tässä huomannut että todella vaikea toteuttaa
ä060811 Miten selvisit puu-urakasta? Itse vein töissä yhden ruokakeikan torstaina ja kyllä oli liikaa. Mielestäni en mitään painavaa nostanut, mutta jo samana iltana tuntui kuin maha halkeaisi kahtia :| Eilen aamulla sitten soitin neuvolaan ja kävin lääkärillä tarkistamassa tilanteen. Kuten epäilinkin, olin vatsalihakseni satuttanu, mutta vauvalla oli kaikki hyvin.
Kyllä muistutti taas siitä, kuinka nyt on oikeasti rauhoituttava. Hitto, jos olis jotain revenny syvemmältä, istukkakin kun on etuseinässä
Madrex4 Huh, huh! Onpa sulla ollu hurja kokemus :| Onneks päättyi hyvin. Toivottavasti saavat insuliiniannokset sopiviksi. Mun tutulla on nyt kans ollu hakemista, et saivat lääkityksen kohdilleen. Ei ole meinannu uskaltaa ottaa tarpeeks, kun toi on sit tosiaan aika hurjaa, jos arvot noin paljon laskee...
Flip olipa tosi kurjia uutisia :'(
Kyllä sitä vaan pitäsi osata elää hetkessä ja olla onnellinen, mutta just kaikki tällaset uutiset saa olon niiiiin pelokkaaksi... Yritetään nauttia
(.) Pikku A oli sitten edelleen perätilassa eilen kun kävin siellä neuvolalääkärillä. Sanoi, että jos seuraavassa neuvolassa (vajaan kahden viikon päästä) vieläkin on, niin sitten laittavat lähetteen sairaalaan, että aletaan kartoittaa vaihtoehtoja. Jännittää... Kääntäminen jännittää, ja se voiko sitä edes yrittää... Jollei käänny, niin molemmat synnytystavat jännittää ja mietityttää
Täytyy vaan katsoa päivä kerrallaan ja kuunnella faktat...
Tänä viikonloppuna ajattelin suorittaa jouluvalojen oston ja virityksen takapihan puskiin
Mä olen niin jouluihminen! Ihanaa, kun on lunta, toivottavasti ei sula jouluksi!
Muksaa viikonloppua!
Pippuri & Pikku A 32+3