happymum Nyt tosiaan huokaisen. Eniten pelotti että jos on taas kohdunulkoinen ja joudun leikkaukseen. Nyt kun tiedän että on kohdun sisällä ja sykekin jo näkyy, niin relaan. Totta kai voi sattua vielä mitä vaan, mutta niinhän voi koko raskausaikana, ei sitä voi elää pelossa kokoaikaa.
Mittaus vastasi 6+4, mutta lääkäri sanoi että kun on niin pieni vielä ja kippurassa, niin mittaus ei tässä vaiheessa ole mitenkään luotettava.
Minä kyllä olen niin sata varma millon saanut alkunsa, joten olen varma että 6+0 pitää enemmän paikkaansa
Nyt todellakin huokaisen ja ihan mielelläni yökkäilen tuolla pöntöllä, kun tiedän ettei turhaa yökkyyttä. (Ärsytti kärsiä kun ajatteli jos kärsiikin turhaa eli jos kasvaakin väärässä paikassa) Tätä ajattelua ei varmaan kaikki ymmärrä, ehkä kuitenkin sellaset jotka kokeneet keskenmenon.
Nyt toivotan teille ihanaiset kaikille myös hyviä ultrakuulumisia. Nyt jaksan ehkä paremmin keskittyä teidän kuulumisiinkin. olen ollut niin huonovoivainen ja "masentunut", kun pelännyt niin paljon, etten ole jaksanut kauheesti käydä edes ketjua lukemassa.
Muuten äsken soitin esikoiselle ja kerroin, että ois taas tulossa pikku eli isosiskon velvollisuudet lisääntyy. Ja tajusin samassa että esikoinenhan ennättää täyttää 20-v, kun tämä pikkuinen syntyy. Eli heille tulee sama ikäero kun minulla ja esikoisellani on