Huomenta pitkästä aikaa :wave:
Oli tässä kolmen viikon kesäloma, joten ollut muutakin puuhaa kuin koneella istuminen
Päivittäny oon listaa kuitenkin ettei sit "unohdu" lisätä uusia tietoja
Nyt alkoki taas parin viikon tasainen arki ja sit vielä viikko lomaa, joten nyt joutaa paremmin olla koneella...varsinkin kun nyt tuolla ulkona sataa vettä :/
Tervetuloa uudet :wave:
Hössötyksestä. Onneks sitä ei kamalasti ympärillä ole. Voi johtua siitäkin, että on toinen lapsi, mutta ei se minun mielestä mitenkään yltiöpäistä ollu ekankaan kohdalla. Taidan kuulua niihin onnekkaisiin joiden ei siitä tartte "kärsiä"
Esikoinen
syntyi 39+0, joten jännätään miten hätänen tää uus tulokas on.
(.)Mulla oli tänään neuvolalääkäri. Kaikki oli ok, mitä nyt hemoglobiini oli laskenu, mutt se nyt ei yllätä. Painon suhteen olin kuulemma malliesimerkki
Ite laskettuna sitä on tullu 175g/vko. Jos tätä rataa jatkan niin toinenki synnytys menee oppikirjojen mukaan
Niin mulle kätilö sanoi ekan synnytyksen jälkeen
Petyin vähän, kun syke merkattiin neuvolakorttiin pelkällä plussalla. Olis ollu kiva tietää mimmonen syke on. Esikoisesta merkattiin jo tässä vaiheessa, siks ois ollu kiva. Ei sanonu edes ääneen sitä enkä kyllä älynny kysyäkään, kun aattelin sen lääkärin merkkaavan siihen korttiin automaattisesti. Tosin pääasia oli, ett kuulin nyt ylipäätään sen sykkeen, kun viimeks oon kuullu nt-ultrassa (11+6)
Seuraavassa neuvolassa onkin sitten Kelan lappujen täyttöä ja seuraavana päivänä rakenneultra
Mulla on vissiin alkanu se seesteinen kausi, kun olo on iha ku ei oiskaa raskaana jos ei ota huomioon mahaa ja ajottaista väsymystä, joka johtuu nyt varmaa tosta hempasta
Sori sekavasti kirjotettu teksti, jäi yöunet vähä lyhyeks.
Eipä mulla muuta tähän hätään...
Kolibrinkukka 16+6