Moro,
Surunvalitteluja Kränälle ja Pulleroballeriinalel. Olipa teillä ikäviä uutisia. Myyran miehen puolesta harmittaa. Aika monta tehdasta on laitettu kiinni, epäilyttää, olisko se nyt ihan pakko. Tuntuu, että kaikki työpaikat siirtyy halpatuontimaihin, mitäs tänne sitten tulee tilalle? Huoh.
Mulla on ollut rankka työsyksy, en oikein muuta voi todeta, kun on tuo vaitiolovelvollisuus niistä asioista, mutta takki on ihan tyhjä. Huomenna on kehityskeskustelu pomon kanssa ja meinaan sanoa, ettei tässä ole enää mitään järkeä. Koko tuossa mun hommassa.... Hyvä kertoa asiasta näin ympäripyöreästi, mutta siis rankkaa on ollut.
Mistä tulikin mieleeni, että on tosi typerää, jos Kränälle on kirjoittelusta valitettu. Omista asioistaan pitäisi saada huudella, ihan vapaasti. Enkä tosiaan ymmärrä, kuka ketjuun kuulumaton JAKSAA täällä kytätä???? Ja miksi????? Vaikka tämä nyt julkista tekstiä onkin, niin tämä on kuitenkin keskustelua, jos vaan kyttää tunnistaakseen toisia ja moittiakseen sanomisia, niin se on jo salakuuntelua!!! |O Onkohan nettisalakuuntelua olemassa???? Mutta jos kerhoillaan, niin tulisin mielelläni mukaan, vaikka en nyt oo kauheasti ehtinyt uutisia meiltä kirjoitellakaan viime aikoina...
Justiinasta jotain kertoakseni, niin hoitoon meno takkuaa nyt. Aina itkee lähtiessäni, mutta rauhoittuu pian. Iltapäivällä taas ei haluaisi lähteä vielä pois. Puhetta ja laulua tulee urakalla, hassua on se, että Justiina ottaa lelumarakassin mikrofoniksi ja laulaa siihen, sekä myös haastattelee meitä, pölisee siis jotain mikrofoniin ja ojentaa sen sitten meille. Kyselee ilmeisesti jotain Titi-nallen perheestä, sillä ainoat kunnolla erotettava sana pölinässä on nalleperhe... Muuten höpöttää jo paljon ja osin ihan asiaakin.
Oletteko muuten ottaneet influenssa rokotteen? Me ei muistettu ottaa ja nyt mua pelottaa, jos tauti iskee.