Kiitos kaikille tuesta =) Nää on näitä vaikeita juttuja, lapset on käyny parissa hautajaisissa ja tietävät mitä ne on... Nuo isommat siis. Keväällä ku se vanhampi koira jouduttiin lopettaa niin lapset sano sille heipat, en kylläkään näyttäny sitte nukutuksen jälkeen sitä ku mun oma olo oli niin kamala. Mä en ees ite voi kattoa kuolutta (oli se sitte eläin tai ihminen) niin ei oo käyny mielessäkään että lapsille näyttäs. Viimeksi lapsille selitettiin se et koira on vanha ja se joutuu lähtee taivaaseen. Tuolla se on haudassa takapihalla, melkein päivittäin käydään siivoamassa hautaa yms, lapset huolehtii että muistaa kynttiän laittaa. Nyt on ollu jo puhetta tuosta Räyhän sairaudesta ja että se pian lähtee sitte Riiviön seuraksi sinne taivaaseen
Mut ongelmana taas on routainen maa
Lähimpään tuhkaamoon on noin 240km. Mies yrittää jostain saada maan lämmittimen et sais maan sulamaan. On tää hankalaa.
Esikoinen kävi eilen lääkärissä, eka korvatulehdus oli! Eikä sillä ollu ees kipeenä ne, ainakaa se ei niistä juuri valittanu. Se on sellanen hiljainen sairastaja. Vielä vietiin tänään pissanäyte ku kuumetta ollu 4päivää ilman flunssaa. Toivottavasti ois puhas!!!
Mitäs muut on tehny isompien kans influenssa rokotteen suhteen? Ooteko ostanu ja laittanu? Appiukko aiko hommata ne isommillekki, ite en ajatellu laittaa mut nyt ku esikko sairastaa niin ehkä ois sittenki parempi laittaa ne kunhan paranevat. Muilla ei oikeestaan oo ollu mitään, tyttö vähän yskii mut ei kuumetta oo.
Olipa myräkkä sitte viimeyönä!!! Sähköt oli vähän väliä pois, koiran kakkalapiot oli lähteny tuulen mukaan
Ei löytyny enää, jossai lumen alla kai, toivottavasti on pysyny omalla pihalla B) Onneksi lasten lelut on ollu leikkimökissä!
Oliko Myyra vai kuka joka kyseli pennun vointia. No, se jakselee hyvin. Kasvanu on ihan hirveesti! En enää ees saa sitä syliin punnituksen ajaksi
En siis tiijä ollenkaa mitä painaa mut veikkaan jotain 40kg, korkeutta on noin 73cm. Ihana pikkuinen! Vieläki on niin rauhallinen ku olla ja voi. Ei uskois että on puolen vuoden vasta! Ihanan oppivainen ja järkevä! Tokossa ollaan käyty viikottain ja tosi kivasti liikkuu muitten koirien kans. Oon täysin tyytyväinen rotuvalintaan ja voin lämpimästi kyllä suositella muillekin! :heart: