Oi ku Pinja pärjää vähillä unilla
Poke nukkuu edelleen 12h yöllä ja päikkärit 1-2h
Mun anoppi alkoi viimeviikolla kyselee mitä aijon sitte ku poke tulee 3v ikään :/ Tuntui painostukselta, ku en tiijä itekkää vielä :ashamed: Ku sais sen maatilan niin sit tietäisin =)
Mulla kodinhoitotuki pieneni edelleen eikä tässä pitäjässä oo koskaa kuultukkaa mistään kuntalisistä tms :kieh: Mä saan tällä hetkellä kh-tukea lisineen n. 330e/kk, ei naurata ollenkaa... Vähän meinas alkaa ärsyttää ku pari viikkoo sitte luin lehestä et jossai kunnissa maksetaan vauvarahaa!!! Jossaki pikkupitäjässä oli 1000e!!! Hyvättä täällä ei sakoteta ku tänne synnyttää :kieh: Paikkakuntalaiset saa rypeä paskassa ja yrittää vaan pärjätä, välillä niin tympii tää paikka |O
No, vk-loppu oli kiva =) Olipa ihana käyä pitkästä aikaa sielläki kylässä ja päästiin tutustuu uuteen talliin. Kakara pärjäs ihan kivasti näyttelyissä (koira siis) ja lapset pääsi lumeen pörheltää ja mönkkärillä ajelee
Siellä oli puolet enemmän lunta ku täällä! Toivottavasti ei nyt sula kaikki pois ku alkaa vähän lauhtumaan...
Äsken käytiin lasten kans tallilla. Eka kerran nakkasin lapset ponin selkään ilman satulaa. Poken naama oli ku naantalin aurinko
Eikä ois millää halunnu pois. Esikko taas hetken istui seisovan ponin selässä ja halus pois ja murisi et poni yritti tahallaan tiputtaa sen selästä
Tyttö istui väärinpäin ja makoili selässä yms temppuili ja naureskeli vaan. Niin ne on lapset sitte erilaisia joka asiassa
Gerbiili sai uuden kodin =) Vähän on haikee mieli, mut ihana tietää että saa kunnon kodin, lähen viemään sen perjantaina Ouluun...