Tammikuu, oliko nikkisi muuttunut toiseksi? Ei muista tämä enää...

Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Moi Tammis :wave: Pitää moikata, kun satuttiin paikalle samaan aikaan =)
Terve Tallu, ja toukokuun loppuja :) :wave: :wave: (Kohta on kesä ja kärpäset B) tai onhan niitä jo nytkin)
Kiitos samoin =) Jouduin tuossa aiemmin poistumaan pikaisesti, kun lähdimme käymään isoilla kylillä :D

Oikein kivaa alkukesää sinulle!

(samalla tässä tulee nostokin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Moi Tammis :wave: Pitää moikata, kun satuttiin paikalle samaan aikaan =)
Terve Tallu, ja toukokuun loppuja :) :wave: :wave: (Kohta on kesä ja kärpäset B) tai onhan niitä jo nytkin)
Kiitos samoin =) Jouduin tuossa aiemmin poistumaan pikaisesti, kun lähdimme käymään isoilla kylillä :D

Oikein kivaa alkukesää sinulle!

(samalla tässä tulee nostokin)
Koskahan minä pääsisin isoille kylille :eek: B) :D Torstaita Tallulle ja muillekin, *nostelee, kun se on niin mukavaa* ;) :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
Vieläkös Tammikuu muistaa minut...? ;) :whistle: :wave: :hug: =)
Juu,muistan toki, ja hyvin :) :wave: :hug: Mitä kuuluu?

Pitkästä aikaa täällä itekin...
=)

Kiitos kysymästä;mitäs tässä..kodin pyöritystä ja arkea... =)
Meillä 7 lasta nykyään+ masukin la lokakuussa ;tällä erää nuorimmat kohta 3v kaksoset,joista toiselle tuli viime syyskuussa diabetes :/ ja sen mukaan sitten tätä arkea ollaan laiteltu rullailemaan uusin kuvioin. =)

Mitä sinulle kuuluu ystäväiseni?? :hug: :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
Vieläkös Tammikuu muistaa minut...? ;) :whistle: :wave: :hug: =)
Juu,muistan toki, ja hyvin :) :wave: :hug: Mitä kuuluu?

Pitkästä aikaa täällä itekin...
=)

Kiitos kysymästä;mitäs tässä..kodin pyöritystä ja arkea... =)
Meillä 7 lasta nykyään+ masukin la lokakuussa ;tällä erää nuorimmat kohta 3v kaksoset,joista toiselle tuli viime syyskuussa diabetes :/ ja sen mukaan sitten tätä arkea ollaan laiteltu rullailemaan uusin kuvioin. =)

Mitä sinulle kuuluu ystäväiseni?? :hug: :hug:

Onnea odotukseen :hug:

Kiitos, ei ihmeitä. Töissä käyn, iltatuuria, jotta lapset voidaan hoitaa kotona. Tässä vanhassa puutalossa asutaan, maalarit tulee maanantaina. Talo saa siis uuden sävyn, sitten meidän pehmonalleista tulee "sinisen talon nalleja" :D
Se diabetes on varmaan ollut shokki, mutta kyllä sen kanssa pystyy elämään, ja pääasia, että se huomattiin. Tilanne voi joskus päästä pahaksikin, jos ei ajoissa huomata.
Kaunista alkavaa kesää sinne :flower: =)












.





































































 
Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
Vieläkös Tammikuu muistaa minut...? ;) :whistle: :wave: :hug: =)
Juu,muistan toki, ja hyvin :) :wave: :hug: Mitä kuuluu?

Pitkästä aikaa täällä itekin...
=)

Kiitos kysymästä;mitäs tässä..kodin pyöritystä ja arkea... =)
Meillä 7 lasta nykyään+ masukin la lokakuussa ;tällä erää nuorimmat kohta 3v kaksoset,joista toiselle tuli viime syyskuussa diabetes :/ ja sen mukaan sitten tätä arkea ollaan laiteltu rullailemaan uusin kuvioin. =)

Mitä sinulle kuuluu ystäväiseni?? :hug: :hug:
Minäkin pusken tähän ketjuun! ;) Moi emuliinu, kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! Ja lisää perheenlisäystä tulossa, ihanaa! :flower:
Pitäiskin joskus näpytellä kuulumisia sulle, jotenki on vaan tuo yv:ly jääny melkein kokonaan.

Ja Tammikuun kyllä muistan kivana ja asiallisena palstailijana. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tammikuu:
Alkuperäinen kirjoittaja emuliinu:
Vieläkös Tammikuu muistaa minut...? ;) :whistle: :wave: :hug: =)
Juu,muistan toki, ja hyvin :) :wave: :hug: Mitä kuuluu?

Pitkästä aikaa täällä itekin...
=)

Kiitos kysymästä;mitäs tässä..kodin pyöritystä ja arkea... =)
Meillä 7 lasta nykyään+ masukin la lokakuussa ;tällä erää nuorimmat kohta 3v kaksoset,joista toiselle tuli viime syyskuussa diabetes :/ ja sen mukaan sitten tätä arkea ollaan laiteltu rullailemaan uusin kuvioin. =)

Mitä sinulle kuuluu ystäväiseni?? :hug: :hug:
Minäkin pusken tähän ketjuun! ;) Moi emuliinu, kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! Ja lisää perheenlisäystä tulossa, ihanaa! :flower:
Pitäiskin joskus näpytellä kuulumisia sulle, jotenki on vaan tuo yv:ly jääny melkein kokonaan.

Ja Tammikuun kyllä muistan kivana ja asiallisena palstailijana. :)

Saa puskea, ketjuun
:D


Ja terve Ellidallekin :) :wave:































 
:wave: :wave: Ellidallekin!Ihana kuulla sinustakin! :heart: :hug: =)
Tässähän tulee jo ihan "vanhat hyvät ajat" mieleen... :D

Ja kiitos Tammikuullekin toivotuksista! =) :hug:
Tuossa tuo masu tosiaan taas pömpöttelee :D ,vaikka taisin tyttöjen jälkeen moneen otteeseen ilmoittaa,että nyt riittää.. :ashamed: :D :D
Huomenna ois rakenneultra ja jännittää ihan kamalasti,että onko kaikki varmasti ok...

Tuo diabetes oli melkoinen yllätys kyllä,kun ei sitä ole kummankaan suvussa kenelläkään,mutta ei sen diagnoosin jälkeen oli vaan helpottunut olo,että syy selvis ja alkoi sit opettelu tähän pistelemiseen ym. =)
Ja hyvin meillä on mennyt. =)
Huomenna on myös tytön kontrollikäyntikin samalla reissulla,niin nähdään kuinka ollaan pärjätty... =)

Oih,ihanaa,"sinisen talon nalleperhe" siellä sit asustaa..hih.. :heart: :D

Hei..mut löytää kaikista parhaiten tuolta facebookista,että jos Tammikuu tai/ja Ellida ootte siellä,niin sit laitellaas yv:iä,niin kattellaan sieltä toisemme! ;) =)
Mulla on tänne jääny kans nuo yv:t kirjoittelematta vaikka hirmusti on täältäkin ns."vanhat" kamut ollu mielessä aika ajoin...
 
Emuliinulle: Mä pistän sulle yytä vaikka tänään illlalla tänne. Facebookissa en oo vielä ollut, mun nettiaika on nykyään niin rajallista.... Mutta josko kesälomalla ehtis. Mä kun oon ollut tässä 3 viikkoa saikulla, ens viikolla töihin. Se on sitten taas lentoa, mä on niin huono noissa aikatauluissa.

Näkyillään, oli kiva kohdata :hug: :wave:
 
Ihanaa;kiitos Tammikuu!Jään odottelemaan viestiäsi. :heart: :hug: =)
Mukava oli löytää teidät täältä pitkästä aikaa ja olis ihana jatkaa yhteyksienpitoa! =)

Oikein aurinkoisen kivaa päivää sinulle toivottelen! :flower: =)
 
vieras
Hei Tammikuu, mikset laita Meduusalle yyveetä? Varmaan hoksaa sen nopeemmin ku tämän ketjun (varsinki jos ketju on pudonnu kymmeniä sivuja taaksepäin eikä oo suosikeissa)?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei Tammikuu, mikset laita Meduusalle yyveetä? Varmaan hoksaa sen nopeemmin ku tämän ketjun (varsinki jos ketju on pudonnu kymmeniä sivuja taaksepäin eikä oo suosikeissa)?
Juu, minä tietty voisin, mutta tykkään joskus nostella ;)

Kyllä mä yytä pistän jossain kohtaa, jos Meduusaa ei nyt millään ala "näkyä". Ja kun Meduusakin aloitti ketjun, eikä heittänyt yyllä, minä jatkan "perinnettä" :whistle: Ja on kiva, jos tässä ketjun tuoksinassa kohtaa muitakin "vanhoja" tuttuja, kuten on käynytkin.
 
Jiihaaaa!!! Täällähän tämä avaus on täynnä juttua ja vanhoja tuttuja B) Kiitos muuten Vartoojalle, kun laitoit mulle y-viestiä tästä :flower: Siis minusta on tullut oikeesti ERITTÄIN huonomuistinen, liekö tän fibron syytä, näin uskon oikeesti. En tosiaan edes muistanut että olen tän avauksen laittanut :ashamed:

Ja hienoa kun olette tätä nostelleet kaikki =) :flower: näin tähän tupsahti muitakin tuttuja :hug: Tosiaan Tammikuu, aika ajoin minä yhä kaipaan niitä meidän iltoja/öitä täällä, milloin pyykkien viikkailun lomassa milloin minkäkin kotihomman ääreltä tänne kipaistiin :D

Tästä vähän lueskelinkin että jotain maalaushommia teillä siellä ja iltatöissäkin käyt. Sama juttu, että olen töissä joka loppuu taasen tältä erää kesäksi (2 päivää enää ) , jatkosta ei vielä tietoa. Mutta voisi ajatella että jonkin verran tänne kerkiän sitten kesällä, ehkäpä törmäillään joskus, ehkä useamminkin =) :ashamed:

Kohta on kipaistava työkaverin luona käymään, senkin jo tässä välissä unohdin vaikka aamulla muistinkin :ashamed: Mutta palataan linjoille jahka taas keritään. Iso :hug:
 
No viimeinkin, Meduusa :D :hug:

Minä laitan sulle joko tänään tai huomenna töistä tultuani yytä, siis yön korvilla. Ne ajat, ne ajat, jotka ei koskaan palaa :'( ;) kun tosiaan kotitöiden lomassa rupateltiin netin välityksellä.... Ehkä kesemmällä, kun mullakin alkaa loma, kohdataan taas siten, niinkuin "nokikkain". Mielessä olet ollut, näinä "mykkinäkin" aikoina :)

Mutta nyt moikka, mä palaan asiaan :) :) :wave:
 

Yhteistyössä