Tammikuu 2015 :)

Täällä alkoi eilen hirveät mahakrampit ja tänään vuoto, joten kesken taisi mennä tämä raskaus.

No, onneksi nyt näin alkuun eikä sitten myöhemmin.

Toivotan teille kaikille oikein onnellista odotusaikaa <3 :)
 
Heippa! Ihan alkuun halitukset niille joilla mennyt kesken :hug: mä plussasin pari viikkoa sitten ja nyt menossa rv 5+2. Laskurien mukaan LA 3.1. Eka neuvola varattu reilun viikon päähän. Kovin maltilla oon vieläkin ja vaan parhaimmalle ystävälleni oon kertonut. Mies onkin sit jo laulanut useammalle kaverilleen ja siskolleen mutta nää kaikki on ihmisiä joihin voi luottaa. Mun vanhemmat ja muut läheiset saa tietää äitienpäivänä jos kaikki on vielä silloin niinkuin pitääkin :) oireina voisin sanoa ajoittain tulevan pahan olon, vatsa toimii vähän liiankin hyvin ja iltaa kohti alkaa turvotus joka onkin sitä luokkaa et maha on ku oisin väh. 6. kuulla. Tissit on kipeet myös ja janottaa paljon. Tää on myös mun esikoinen. Onnellista odotusta toivottelen kaikille! :)
 
Pahoittelut menetyksen kohdanneille :hug:

Täällähän alkaa olla jo kivasti porukkaa :)

Täällä kemiläinen, toista siis odotetaan, esikko 9/12. Itselläni ikää 24 vuotta. Mites toi fb-ryhmä, näkyykö se muille jos siihen liittyy, jos ja kun sellainen perustetaan? En ensimmäistäkään raskautta julkaissut mitenkään naamakirjassa, joten en mielellään tästäkään raskaudesta anna ko paikassa mitään osviittaa.. :D

Joko täällä ois innokkaita ryhmänperustajia/päivittäjiä? Mulla ei tieto eikä taito riitä kumpaankaan, mutta jos jollaki riittäis? :ashamed: ;)
 
Soitin äsken neuvolaan ja sain ajan 3.6 ja nyt on tullu joku sikiöseulonta tutkimus (katso thl sivuilta, mikäli kiinnostaa) :) kyseessä siis joku vapaaehtoinen tutkimus hässäkkä johon päätin sitten osallistua :) tulee kirje aiheesta kotiin. Niin ja facebook asiaa.. jos joku vaikka laittaisi viestillä oman oikean nimensä niin voisin lisätä kaveriksi ja lisätä ryhmään jonka voisin tässä nyt väsätä :) en pysty perustamaan ryhmää mikäli ei ole yhtäkään kaverilistassa ketä kutsua :D joten siis oikeita nimiä vaikka yv kiitos :D
 
voidaan laittaa ryhmä aluksi vaikka salaiseksi joten vain kutsutut näkevät sen sisällön ja jäsenet? :) laittakaa viestillä oikeita nimiänne niin voin lisätä kaveriksi ja sitä kautta ryhmään. näin voidaan pitää ryhmä salaisena ainakin näin aluksi? :)
 
Kävin varhaisultrassa tänään ja olen raskautunu jo huuhtikuussa eli JOS se ois ollu sikiö koko viittasi 8-10rv, mutta ei ollu sikiötä, ei lapsivettä vaan rypäleraskaus :ashamed:
2viikon päästä tulee patologian tulokset, ja 3vkon päästä uusinta hcg mittaus a 4vkon raskauskielto :'( voi paska... minnuu vaan itkettää ja tekis mieli käpertyä nurkkaan piiloon :'(
 
Heippa, täällä menossa rv5+5 ja ensimmäistä odotetaan :) Kovasti jännittää ja ultraan mennään jo parin viikon kuluttua katsomaan, onko ketää kotona. Piti heti tulla tänne hakemaan vertaistukea :) Niin ja laskettu on omien laskujen mukaan vuoden viimeisenä päivänä, joten ajattelin liittyä teihin tammikuisiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Klemmu
Moikka!

kiva kun täällä on jo ryhmä, oli pakko rekisteröityä että saa vähän vertaistukea :) Ensinäkin pahoittelut kaikille keskenmenon kokeneille ja varsinkin HooKoolle ihan tuoreesta keskenmenosta :flower:

Minulla on takana keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys maaliskuussa, sen jälkeen ei ole kuukautisia näkynyt mailla eikä halmeilla. Ovisoireita tuntunut olevan vähän väliä, mutta kokoajan tuntunut että se ovis on kuitenkin jäänyt tulematta (pco:n haittapuolia?). Ekan synnytyksen jälkeen on ovulaatio normaalisti oireillut niin kovasti että sitä ei ole kuitenkaan voinut olla huomaamatta.

Mutta niin vaan pärähti plussa testiin muutama viikko sitten ja neuvolaan soitin eilen ja siellä terveydenhoitaja laski minulle lasketuksi ajaksi 2.1. Eli sillä päivämäärällä mennään nyt eteenpäin ekaan ultraan asti. Jota ei siis kunta sitten kuitenkaan kustanna vaikka niin epäselvä tilanne on vaan saan sitten ajan np-ultraan normaalisti n. rv 12. Eli todennäköisesti varaan sen varhaisultran tässä jossain vaiheessa yksityiseltä koska epäilys että raskaus saattaisi olla hieman pidemmälläkin. Mutta siis tähän ryhmään tulen, jos vain huolitte? :)

Raskaudesta kertominen ei oo käynyt vielä pienessä mielessäkään, ekastakin pimitettiin sinne rakenneultraan asti, äitini sai tietää hieman sitä ennen... Tässä ehkä samalla tavalla ellei maha kamalan aikaisin pompsahda ulos ja kesävaatteet sitä paljasta? Just laskeskelin että rakenneultra olis joskus siinä syksyn korvilla vasta :)

Fb-ryhmä olisi tosi kiva idea, liityn mielelläni :)



diadia 5+4
 
  • Tykkää
Reactions: Klemmu
Moikka kaikille! Plussasin 4.5 ensimmäisen vahvan viivan ja tänään digitaaliseen mittariin pamahti raskaana 2-3 :) Jännityksellä meille odotamme ensimmäistä lasta. Varasin ajan heti maanantaina varhaisraskauden ultraan viime vuonna tapahtuneen keskeytyneen keskenmenon vuoksi. Saadaan myöhemmin toukokuun lopulla varmuus siitä, että sielä masussa varmasti joku kasvaa ja oikeassa paikassa :) Näillä näkymin LA olisi 12.1.15.
Onnea ja tsemppiä kaikille muillekin plussanneille <3
 
  • Tykkää
Reactions: Klemmu
Heippa,

ilmoittaudun minäkin mukaan tammikuun odottajiin. Laskettuaika on joskus tammikuun alussa, varmistuu vasta ultrassa. Epätietoisuus siis pillereiden syömisen takia..Kaikesta huolimatta innolla odotellaan uutta tulokasta :)
Tämä on minun ja mieheni kolmas lapsi, edelliset tyttö 2008 ja poika 2010.
Muita raskausoireita mulla ei ole kun jatkuva nälän tunne, ja armoton huono olo jos ei pääse heti syömään :D :D plus kamala turvotus ollut päällä koko ajan.
Mä oon vähän mattimyöhänen ja vasta huomenna pääsen varailemaan ensimmäistä neuvolaa, toivon että pääsisin nopeasti ultraan kun tuo laskettuaika on hyvin epävarma.
Onnea kaikille muillekin plussanneille <3 tällaset ryhmät on ihan parhautta.
 
Moikka!

Uusi ilmoittautuu mukaan. Täällä np-ultra edessä perjantaina, jolloin selviää LA. Uskoisin, että joskus tammikuun ekalla viikolla. Perheeseemme kuuluu jo kolme vuotias tytär. Yritys aloitettiin 2014 alussa ja kolmannella tärppäsi. Ensimmäinen lapsi ns.kallis lapsi. Saatu clomifen + inseminaatio kombolla. Raskaus ilmeisesti korjasi minun pco-munasarjoja melko tehokkaasti ja toinen saanut alkunsa luomusti. Raskaudesta en edes heti tiennyt, koska minulle tuli ne kuuluista valemenkat, myöhemmin tein plussan ja hämmästykseen meni tovi. Tilanne oli sen verran epätodellinen, että kävin joskus viikoilla 6-7 neuvolla ja silloin jo ultrattiin ekan kerran kun pyysin. Yksi oli matkassa ja nopeasti vilahti myös sydämen syke ruudulla. Nyt jännätään np-ultraa. Jännitys on aivan toista luokkaa mitä esikoisen kohdalla. Silloin ei ultrat huolettanut, hyvä että muistin mennä. Nyt taas jännittää niin pirusti!!!!
 
Hei. oon uusi tääl..
Plssasin toukokuussa ja 30.5 kävin varhais ultrassa kun ei ollu viikoista varmuutta. Nyt on rv15+4 eli la on 15.1.2015.
Minulla on jo yksi tyttö joka täyttää keskiviikkona 1v,eli näille tulisi n. 1,5v. ikäeroa.
Haluaisin liittyä tuohon fb ryhmään.Miten siihen pääsee mukaan?
 

Yhteistyössä