Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

Tammikuun Vauvat 2012




Lasketut ajat

Meitä on 81 odottajaa, joista

ensimmäistä odottaa 24 odottajaa
toista 28 odottajaa
kolmatta 11 odottajaa
neljättä 6 odottajaa
viidettä 5 odottajaa
kuudetta 2 odottaja

ja kaksosia 1 odottaja





28.12.

MommysLittleMonster, 31, kuudes, EKKS

31.12.

sheebis, toinen
Henja, ensimmäinen

1.1.

4skö, neljäs, K-HKS
AnPellina, 25, ensimmäinen, OYS
Jul, 30, ensimmäinen
Ela, neljäs, K-SKS
felicia, JS

2.1.

eveliinukka, neljäs, EKKS
LadyMoon, 21, ensimmäinen, TAYS

3.1.

-Elle-, toinen
Camilla31, toinen
lilliputti3, kolmas ja neljäs
joulumamma11

4.1.

Kiiku, ensimmäinen
sedillon, toinen, TAYS
Näkkäri79, toinen
Tapiontytär, viides, K-SKS
Peippo78, toinen

5.1.

iimukka, viides
Tatara, 28, toinen, KYS

6.1.

ellen-, 26, toinen
ideli, neljäs,
Luru77, toinen

7.1.

Milkaliina, toinen, EKKS
Carcas, toinen, VKS

8.1.

Amom, kolmas, LKS
Nijan, 29, ensimmäinen, TAYS
chrisu, 28, ensimmäinen, EKKS
Pirtsi, 30, kolmas, LKS
Muksuluuri, ensimmäinen
hensq, 25, ensimmäinen, SeKS

9.1.

Monksu, K-SKS
jjuuli, 19, ensimmäinen
Sartsa83, 28, toinen, VAS
Arell86, 25, ensimmäinen, NKL

10.1.

Hymyilee, toinen
maka, toinen
Neljän suora, neljäs
Ninnatar, ensimmäinen, NKL

11.1.

anskuliini83, 27, viides, TAYS

12.1.

raparperitaivas, kolmas, MKS
Mamu82, 29, viides, K-HKS

13.1.

TT79, 32, viides

14.1.

Ella83, 28, ensimmäinen, NKL

15.1.

Jenny83, ensimmäinen, TYKS
nuhmuliini, toinen, K-SKS

16.1.

lyydia76, kolmas, K-HKS
pirppis79, toinen, OYS

17.1.

Piisi, toinen, OYS
HelmiEnkeli, toinen, NKL
Meelia, toinen
tinker_, 23, toinen

18.1.

Maira, 25, toinen, SeKS
jag78, 33, ensimmäinen
sirli, 26, ensimmäinen

19.1.

ezqu, toinen
surviina, 25, ensimmäinen, OYS

20.1.

Jemppi, toinen, PHKS
Sannukka27, toinen, EKKS
Heiluhäntä, 28, ensimmäinen, SatKS

21.1.

Bassets, kolmas, SatKS
SenSen, ensimmäinen
{Anskutin}, 27, ensimmäinen, TAYS
Marja-Leena71, 40, kolmas
pavunvarsi, 37, neljäs, KOS
Mamma Mirabelle, 29, kolmas, LPKS
Pinuski84, 26, kolmas, LKS

22.1.

Jomi, 24, ensimmäinen, TAYS

23.1.

24.1.

Minnuska78, 32, kolmas, SeKS

25.1.

LeenaT, 25, ensimmäinen, K-HKS
Kinkkuliisa, kuudes, SeKS

26.1.

27.1.

whiterose, 32, toinen, TAYS
MsMyWay, 33, kolmas, TAYS

28.1.

Lonely, 30, toinen, USA
Fantteli, 35, kolmas
Empuu, 25, toinen, Kät

29.1.

Namppis88, ensimmäinen, PS

30.1.

31.1.

Ilman laskettua aikaa

Sannuli88, 22, toinen, VAS/TAYS
Mimsy, ensimmäinen





Matkan varrelle jääneet

Viola30 :hug:
lara_84 :hug:
jonzcu84 :hug:
ngale :hug:
Turvottaja :hug:
maomao :hug:
inkalilla :hug:





Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
NKL = Naistenklinikka
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
RAS = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus





Linkkejä


Tekay.fi - Raskauskiekko
Vauva.fi - Raskaukiekko
Tekay.fi -Keskenmenoriski



Laittakaa päivityspyynnöt punaisella, kiitos. :)
 
Viimeksi muokattu:
Minä!! Mä oonkin odotellut tätä ketjua jo kuin kuuta nousevaa :D en itse viitsinyt ketjua aloitella. Ensin laskeskelin, et la olis ollut 5.1. mut kun testi näytti niin ajoissa plussaa niin villi veikkaus on, että juuri ja juuri mennään tammikuun puolelle, eli 1.1.2012 olis laskettu aika. Eli joulukuussa pikkanen syntyy mitä todennäköisimmin, mutta tähän ketjuun, mä kuitenkin kuulun :)

Nyt siis olis niinkin pitkällä viikot kuin 4+3 eikös...
 
Moi!
Minäkin jo odottelin, että joku tämän tammikuisten ketjun luo =) Laskeskelin, että viikkoja olisi 4+1? eli laskettu 3.1, mutta vasta 2kk sitten lopetin imetyksen ja kierto on ollut aina vähän mitä sattuu, mutta ovulaatiosta laskettuna näin luulisin...

Ihana luomu ylläri tämä, ja peukut pystyssä, että kyytiläinen pysyy mukana!!! Esikoinen saatu ensimmäisellä puregon+pregnyl hoidolla alkuun melkein 3v. yrittämisen jälkeen!

Varasin 6+1? viikolle varhaisultran niin nähdään, että kaikki kunnossa.... alkuun oli tuhruvuotoa ja negatiivisia testejä...kun sitä vuotoa jatkui neljä päivää, sain vihdoin sen niin ihanan plussan <3 ja siihen se vuotokin sitten loppui!

Oletteko muut ajetellet mennä varhaisultraan?
 
Heips!

Mä olenkin jo kirjotellut tuolla joulukuisissa, kun mun la menee johki 30.12.-1.1. välille. Mutta siis jos menkoista lasketaan, niin sitten se on 1.1.2012 =) Uuden vuoden vauva nnyt joka tapauksessa!

MommysLittleMonster Kiva, että aloitit huhuilun! Josko meitäkin tänne alkaisi pinoutumaan.
-Elle- Me ei ajateltu mennä, ootellaan ihan rauhassa sinne kaupungin tarjoamaan ultraan. Neuvola aika olis vasta toukokuun loppupuolella, jossa ilmeisesti yritetään kuunnella sydänääniä, mutta ultra siis tosiaan myöhemmin.

Monesko raskaus teillä muilla on menossa? Meillä tämä ihan ensimmäinen, joten on vähän opettelussa tämä homma :ashamed: Mutta eiköhän se tässä 9 kuukauden aikana tule tutummaksi.

AnPellina & Onnenmurunen 4+3
 
Viimeksi muokattu:
Apua, tänään tuli plussa lähes vuoden yrityksen jälkeen!!! En voi uskoa tätä ja nyt tietty jännätään että pysyykö mukana, kun syksyllä oli kemiallinen (kp30). Tosin nyt tuli vähän vahvempi viiva, ei tosin yhtä tumma kontrolliviivan kanssa. Tänään siis 3+6 vasta, joten kauhun sekaisin tuntein odotetaan päivien kulumista. Kakkonen ois tulossa, ikäeroa tulee noin 2 v 1 kk.

Varhaisultraan meen heti kun on vaan mahdollista ja muutenkin varmaan käydään yksityisellä useammin.

Niin, ja LA laskureiden mukaan 4.1.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä alkaa tuntea itsensä jo "vanhaksi" odottajaksi kun tammikuukin on nyt korkattu. Tarrasukkia teille kaikille ja onnittelut plussista :wave:. Itse odottelin esikoista tammikuisten 2008 ryhmässä aikoinaan (helmikuinen hänestä kyllä sitten tuli) =)

Poppeliini ja kolmas muru 8+2 joulukuisista
 
Hienoa että näin monta meitä jo löytyy. :)

4skö Onnea plussasta. :flower: Minäkin odottelen tätä kyllä syntyväksi jo joulukuun puolella, jos sinne asti päästään. Muutkin lapset ovat syntyneet etuajassa, tosin voihan se olla että tämä sitten antaa itseään odottaa. :)

-Elle- Onnea myös sinulle plussasta. :flower: Minkä ikäinen on sinun esikoinen? Hienoa että luomusti tärppäsi, nyt vaan tarrasukkia kovasti matkaan. Me ei mennä varhaisultraan vaan ensimmäinen on sitten tuo nt-ultra. Niin ja viikot tuntuisi olevan oikein, kun itsellä la olisi siis 2.1. ja nyt viikkoja siis 4+2.

AnPelliina Onnea plussasta. :flower: Minulla on jo kuudes raskaus, mutta joka kerta on yhtä jännää. Kyllä ne asiat siinä selviää ja nämä nettipalstat on hyviä paikkoja saada vertaistukea. :)

MommysMonsters Pahoittelen samantyylistä nikkiä, itselläkin on jo kuudes tulossa, mutta tuntui sopivalle silti tuo. :) Kiitos onnentoivotuksista.

Viola30 Onnea sinullekin plussasta. :flower: Toivottavasti pikkuinen jaksaa pysyä matkassa.

Meillä on siis tosiaan kuutonen matkalla. Yllätyksenä tuli, mutta nyt kun alkushokista on toivuttu niin ihan onnelliselta olo tuntuu. :) Hulinaahan tämä tulokas tuo tullessaan, jos nyt sinne tammikuulle saakka päästään. Muut lapset ovat iältään 12v, 11v, 4v, 2v ja 8 kk.

Minkälaisia oireita teillä muilla on? Itsellä iltaisin on etova olo ja närästää. Vatsaa nipistelee ja on koko ajan sellainen olo että menkat alkaa. Ja väsyttää tietysti melko paljon.

Piti vielä iltasella käydä apteekissa ostamassa pari testiä, ihan varmistukseksi vaan. :whistle: Ja selvä plussa tuohon piirtyi, ei mitään epäselvyyttä.

MLM ja monsteri 4+2
 
Huomenta!

Kiva kun meitä alkaa pikkuhiljaa kertyä tänne!=)

MommysLittleMonster Esikoinen on 10kk, eli ikäeroa tulee 1v6kk. Ja voi sitä testien määrää mitä on kulunut :LOL: Ensin yritettiin etsiä ovulaatiota, ja kyllä niitä tikkuja kului, ja nyt tehdään niitä raskaustestejä. Tein vielä tavallisten lisäksi clearbluen digitaalisen, ja kyllä se on uskottava todeksi! :heart: Oireita ei juurikaan VIELÄ ole ollut, paitsi pissalla saa käydä vähän väliä... sama oli viime raskaudessa alusta asti...

Jul Itse olin viime raskaudessa rennien suurkuluttaja, eli voi käyttää raskuden aikana!

Onnea kaikille plussasta :flower: On vauvauutiset vaan niin ihania!

Kenelle kaikille olette kertoneet jo ilouutisen? Tai kuinka pitkälle yritätte pitää salassa? Meillä tietää mies tietysti ja parhaalle ystävälle oli pakko kertoa =) Niska-poimu ultran jälkeen vasta ajateltiin kertoa muille, perheelle ja lähimmille ystäville! Tai jos vaan ei masu ala näkymään sitä ennen. Hirmusta turvotusta on ollut.... kauankohan tätä kestää, vai tasaantuukohan tää alkuturvotus ollenkaan ennen kun tää masu alkaa oikeasti pyöristyä?!
 
Onnea kaikille plussasta! :flower: On tää kevät niin ihanaa aikaa!

Oireista Mulla on tissit kipeät, väsyttää, alavatsalla välillä menkkamaisia kipuja ja paha olo tulee, jos ruokailusta on liian pitkä aika. Niin, ja turvottaa.. Puhuinkin tuossa jo miehelle, että jos tää turvotus ei laske ollenkaan, niin ei tarvii kyllä salailla kovin pitkään!

Muille kertomisesta Me ollaan kerrottu osalle perhettä jo. Jos on tullut hyvä tilanne, niin siinä ollaan tuotu esille. Ystäville yms. kerrotaan vasta sen viikon 12 jälkeen (jos vaan pystyn olemaan hiljaa sinne saakka:ashamed:) Hieman ärsyttää, kun pitää kehitellä tarinoita miksei voi juoda jne.

Töissä en tiedä kuinka pitkään voin tätä salata. Meillä on aika tyköistuvat työvaatteet ja kohta on kesätyövaatteiden hankinta edessä, niin mulla pitää jo siinä miettiä tuota kasvavaa masua..

MLM Mies mulle jo naureskeleekin, kun mä vietän aika paljon aikaa netissä ja lueskelen vaan vauvajuttuja ja sitten ihan intopiukeena silmät kiiluen kerron niitä hänelle :)

Harrastatteko te muut liikuntaa nyt raskauden aikana? Mä oon liikkunut ennen raskautta ja ajattelin nyt raskaana myös liikkua niin paljon, kun vaan hyvältä tuntuu. Eilen vain kävin uimassa ja lopussa tuli alavatsakipu, kun vähän kiristin tahtia.. Ilmeisesti sitä ei kannata enää tehdä.

Vauvaliimaa ja tarrasukkia kaikille :heart:

AnPellina & onnenmurunen 4+4
 
Moikka!LA olis täällä 10.1,pitemmän kierron takia.Nyt mennään siis 4+3!Tosin tiedän päivän tarkalleen milloin on alkunsa saanut <3 ennestään on jo reilu 6v poika!
Oireita on ollu jo n.viikon,järkyttäävää kipuilua vähän väliä alamahassa,joka tuonut nyt viime päivinä mukanaan myös sit pahan olon:x me ollaan lähössä välimeren lämpöön lauantaina,joten huono selitellä mitään matkaseurueelle miks en juo.ajattelin sanoa sit ihan suoraan miten asia on.

Niin ja aamuisin oon ollu tosi tukkonen ja aivastellu ihan kauheesti!
Sekä oon huomannu käyväni vessassa useemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Pakko tulla ihmettelemään että joko sitä seuraavia tammikuun mammoja täällä on :) Ite tämän vuoden tammikuun pikkuinen tänään 3kk :heart: Aika menee kyllä niin nopsaa =)

Toivottavasti teillä kaikilla menee odotus hyvin! =)
 
Pakko oli munkin kurkata pinoon ja tulla ihmettelemään ajan kulumista. Itse tuntuu olevan vielä ihan alkutekijöissä, mutta tammikuun pinokin on jo avattu. Vautsi! :)

Paljon onnea, tsempppiä ja tarrasukkia kaikille tammimammoille. :heart:

Tryffe 13+3 marrasmammoista
 
MommysLittleMonster onnittelut myös sinulle :) meillä tosiaan kaikki on syntyneet ennen laskettua aikaansa, joten enpä usko, että tämäkään menee tuonne tammikuulle vaan todennäköisesti joulu vietetään synnytystuskissa.

Anpellina yhtä jänskää se tuntuu olevan joka kerta :) ite odotan nyt tosiaan neljättä ja jänskättää kyllä kuin esikoista oottaessa :D kyllä se kaikki tulee sieltä luonnostaan eikä sun tarvii niin kauheasti mitään tietääkään :) hyvin se menee!
Liikkumisesta kyselit: ite pyrin liikkumaan mahdollisimman paljon, meillä on koira niin sen kanssa tulee lenkkeiltyä, käydään uimassa ja työmatkat pyrin kulkemaan pyörällä. Liikunta tekee hyvää niin äidille kuin vauvallekin, kunhan menet omien tuntemusten mukaan :) itse ajattelin lisäksi jatkaa kuntosaliharjoittelua raskausajan ihan vain pienentämällä selkeästi painoja, mutta ehkä hieman lisäämällä toistoja :) sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä!

4skö ja hippunen 4+4
 
Onnittelut Jul ja Hymyilee plussista. :flower:

Jul Tsemppiä sinulle tupakoinnin lopettamiseen, itse olen lopettanut kohta 10 vuotta sitten ja välillä silti tekee mieli.

Kertomisesta Tuskin kovin nopsaan tästä kertoillaan, toki läheisimmille varmaan pian, mutta sukulaiset ja muut saavat sitten omia aikojaan huomata. Mitä useampi lapsi on niin sitä nihkeämmin ihmiset kyllä suhtautuvat raskausuutisiin. :( Vähän jo etukäteen harmittaa kun tietää taas mitä kommentteja tulee, vaikka ne huumorimielellä yleensä heitetäänkin niin silti se sattuu.

Liikunnasta meillä pitää huolen koira. :D Minulla on muutenkin taistelua taas tulossa tuon painon kanssa niin yritän kyllä liikkua niin paljon kun hyvälle tuntuu.

Hymyilee Minulla kanssa on tuota tukkoisuutta ja aivastuttaa. Hih, aika hassu raskausoire jos sellainen on. :)

MLM ja monsteri 4+3
 
Terve, Jul, pääsin sitten sun perässä tänne :D

Huldasharks, kiitos! Kyllä tätä odotettiinkin (ja tehtiin!)! Kirjoittelinkin tuonne toiselle puolelle että järkyttävä km/ku pelko, mutta ei se auta kun vaan oottaa.

-Elle-, täällä kanssa himotestaaja. Yhden roskishaamun ja negan jo testasin ja aion testata vielä ainakin pari kertaa, ens viikolla digillä ja ehkä viikonloppuna tavan testillä. Mulla kun noita raskaustestejä kaapista löytyy pinoittain :)

Kertomisesta, haluisin kuuluttaa tän koko maailmalle ja parhaalle ystävälle kerroinkin jo. Parille hyvälle ystävälle aion kertoa varhaisultran jälkeen ja muille sitten np-ultran jälkeen kesälomilla kun nähdään. Töissä yritän salata kesälomiin (heinäkuu) asti ja sit elokuussa töihin palatessa kertoa. Tosin mä kärsin viimekskin sairalloisesta pahoinvoinnista ja olin saikulla, joten sama voi olla taas edessä ja töissä joutuu ajoissa kertomaan.

Oireista, paha maku suussa koko ajan ja vähän paha olo jo. Viimeks se alkoi 6+0 ja jatkui rv18 asti. Sitä odotellessa.. Ja vessahätä useammin. Yllättävän kovaa kipua vasemmalla kohdussa aamuyöllä, tuli heti mieleen et onkohan se alkio oikeassa paikassa.. Rinnat ei oo yhtään kipeet, sen takia pelkäänkin ettei kaikki oo hyvin, kun viime raskaudessa rinnat kipeytyi tosi nopeesti. Kunpa kaikki ois hyvin ja osaisin olla huolettomalla mielellä. Ehkä kun tätä raskautta on joutunut oottamaan niin pitkään, niin pelko sen menettämisestä on suuri.

Yritän liikkua olon mukaan mahdollisimman paljon, just pääsin vasta viime raskauden kiloista eroon (14 kg tuli). Nyt aion katella vähän tarkemmin ruokavaliotani.

Mä olen niin onnellinen, kun vihdoinkin saan kirjoittaa tänne odottajien puolelle! Oon niin monta kertaa selaillut näitä pinoja ja joka kuukausi toivonut et ehkä seuraava pino on mun pino. Vihdoinkin!

Viola ja toistaiseksi nimetön pikku-ukko (aika vahva poikafiilis) 4+0
 
Heippa!! Ja paljon paljon onnea kaikille plussanneille!! Itse plussasin eilen, ja heti perään käskin miehen hakea clearbluen, jotta tietäisi missä vaiheessa jo mennään, laskurin avulla sain 4+3 :) Ihan alussa mennään, ja la ois 1.1.2012 :D jeiii!!!
Aika puskan takia tuli, meidän esikoinen on nyt 6 kk, ja imetän vielä osittain, "parisuhteen" hoitaminenkin ;) on jäänyt vähille, että kerrasta siis raskaaksi :)

Oireista sen verran, että hetkittäin kuvottaa, ja yksi päivä pyörrytti. Muuten ei vielä mitään merkittävää. Ollaan kerrottu ainoastaan yhdelle ystävälle ja tämän miehelle. Tarkotus oisi kertoa vasta ensimmäisen ultran jälkeen ja kun keskenmenon riski pienenee.

En vielä ymmärrä, että olen raskaana, touhuan päivät pikkusen pojan kanssa, ehkä sitten kun mahaa alkaa tulemaan.. :) Töihinkin pitäisi hetkeksi mennä, saa nähdä mitä sanovat kun lähden melki heti takaisin ä-lomalle :D

Tyttöolo ainakin vielä :) Kiitos MommysLittleMonsterille ketjun aloittamisesta!!
 
Minäkin plussasin eilen ja oman laskutaitoni mukaan 4+1 ja 4.1. LA. Ensimmäinen tulossa ja melkolailla ylläri vaikka toivottu sellainen. Eli heti ekasta kierrosta tärppäs. Kovin jännittävää on kyllä!

Mietin itekkin tota urheilua. Touko- ja kesäkuulle oon buukannu ihan normaalisti itteni pelamaan jalkapalloa. Mitenköhän sitä jaksaa. No se näkee sitte.

Kertoa ei pitäny kellekään ennen sitä normi ultraa, mutta mies oli jo tänään möläyttäny kaverille, kun kaveri oli möläyttäny sille samat uutiset. Että näin.
Saa nähä kuinka kauan pysyy mulla mölyt mahassa, kun kuvittelin, että olisin ite se pahempi mökäyttelijä.

Oireina kaamea närästys (Rennietä kuluu) ja välillä paha olo. Ala vatsa kipuilee, varsinkin toissapäivänä (mistä tajusinki tehä testin, ku sattu muttei tullu menkkoja). Ja turvotusta, mutta sitä mulla on aina muutenkin, ni vaikee sanoa johtuuko tästä.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! Pissasin tänään aamulla haalean plussan ja pakkohan se oli rekisteröityä sitten tänne palstalle ja tulla kailottamaan asia teille. Mennään siis vasta viikoilla 3+4 ja la olisi 6.1. Mulla on lyhyt kierto. Huomenna ois tarkotus testailla uudelleen jos viiva vähän voimistuisi. Oireita ei ole vielä muuta kuin turvonnut olo alavatsassa. Ensimmäisestä siis kyse ja kyllä jänskättää.

Onnittelut kaikille muillekkin plussanneille ja kiitokset ketjun perustamisesta!
 
Heippa kaikille! :wave:

Mää ilmoittautuisin kans tammikuisiin odottajiin. Plussan sain 24.4. ja nyt mennään viikoilla 4+5. LA olis laskureiden mukaan 3.1.2012. Tämä on toinen lapsi meille, tyttö täyttää toukokuussa 6 vuotta.

Ensimmäisessä raskaudessa mulla ei ollu oikein mitään muuta oiretta kuin että menkat jäi pois. Nyt sitten on rinnat ihan älyttömän kipeät jo toista viikkoa ja alavatsaa nipistelee lähes päivittäin. Muutoin ihan hyvin voidaan.

Me meinattiin miehen kans myös mennä sinne varhaisultraan ihan vaan oman mielenrauhan takia. Mää en ole pystynyt innostukseltani pitämään suutani supussa raskaudesta, mutta tiedän myös heidän mua lohduttavan jos jotain sattuu. Mää olen jo kuluttanu neljä raskaustestiä, kun olen tehny "muutaman" varmistuksen. Totesin etten suosittele kenellekkään predictorin testejä! Mulla ne näytti tosi haaleita viivoja sekä kontrolliviivat että ne testiviivat. Ne viivat oli alareunasta lähes yhtä tummia ja yläpäästä tuskin erottu valkoisesta taustasta. Onneksi mulla oli toisia testejä kaapissa, joilla sain ihan selkeen plussan. Meinas jo sydäntä kylmätä, kun ei oikein viivoja näkyny : /

Onnittelut kaikille plussanneille ja paljon liimaa vauvoille masuihin! :)
 
Oi ihanaa, valtavasti kaikille tammikuisille onnea ja tarrasukkia :flower: :heart:
Muutamia päiviä sitten mietin, että koskahan tammikuisten pino aukeaa ja nyt sitten näin tämän :)
Kovasti tsemppiä kaikille odotukseen!

Tiukutus&Masi 13+3 marraskuisista
 

Yhteistyössä