Tammikuu 2012, onko vielä muita?!?

:wave: Huomenta!

eveliinukka Tervetuloa ja onnea plussasta. :flower: Meillä olikin sama synnäri ja laskettua aika. :)

Maomao Onnea plussasta ja tervetuloa. :flower: Laitoin sinut listalle ilman la nyt toistaiseksi. :)

Turvottaja On kaksi kuukautta ennen äippäloman alkua ilmoitettava, itsekkin tässä pohdiskelen että mitä sitä tekisi, kun hoitovapaa loppuu syyskuun alussa ja tosiaan 2,5 kk olisi töitä siinä. Ei oikein huvittaisi mennä, että pitää katsella jos sitten jatkaa vapaata tuonne äippäloman alkuun saakka. :)

sheebis Tässä on minun mahani neljännessä ja viidennessä raskaudessa. Sattuivat olemaan tuolla masukuva pinossa niin helppo linkittää. :D Ja siis nopsempaan on joka kerta tullut tuo maha esille.


Neljäs rv 13+3


Viides rv 11+3

Äitiyspakkauksen ajattelin ottaa, oli minusta ihan nätti. Vaatteita on kyllä vanhojakin tallessa, mutta kun on viimeinen kerta niin pitää käyttää tilaisuus hyväksi.

Täällä taisi olla muitakin painon kanssa tuskailevia? Pitää ihan hehkuttaa, että tosi hyvin on nyt alkanut paino tippumaan kun olen aloittanut säännöllisen lenkkeilyn tässä plussattua. :) Aikaisemmin on heti pamahtanut 4 kiloa lisää painoa, mutta nyt olisi laskusuhdanne tuolla saralla. Olen niin tyytyväinen ja jos tänään posti vielä toisi Zumba pelin niin sen kanssa meinasin myös alkaa heilua.

Meillä on viikonloppuna synttärit, joten tänään olisi leivontapäivä. Pullataikina onkin tuolla jo kohoamassa. :) Ja uloskin pitäisi yrittää lähteä.

MLM ja monsteri
 
Viimeksi muokattu:
mä en oo kerenny nyt paljon kirjoittamaan kun on ollu hässäkkää. Ja ompelu hommia ollut tässä niin oon istunut toisen koneen ääressä :)

Mulla on ollu muutamana päivänä inhottavaa jomotusta vähän menkkamaista alamahssa, mutta luotan että ne onniitä venymiskipuja, viime raskaudessa kipu oli ihan hirveetä.
Yritän jos pääsis vaikka alkuraskauden ultraan vedoten näihin jomotuksiin ja edellisen raskauden verenvuotoon. Sais jotain rauhaa, jos näkis edes pienen sykkivän sydämen ja sen että vauva on oikeassa paikassa.
Muita oireita ei oo kuin rintojen turvotus ja arkuus. ja joo, LAISKUUS! Ei väsytä, mutta ei viittis mitään tehdä :D

Mä otan äippäpakkauksen kanssa, ei oo vaatteita vauvalle joten ne on hyvä lisä.

Mulla itellä henk koht huolena on tuo mun paniikkihäiriö ja sen lääkitys. Lääkäri on sitä mieltä että täsmä lääketä voin ottaa satunnaisesti mutta tätä joka pv syötävää, niin se pitäs lopettaa mahd pian....vaikka olen kyllä kuullut/lukenut että jotkut on syöneet sitä läpi raskauden. Mutta tässäkin asiassa yritän mennä päivä kerrallaan.

Vauva masusta en muista miten on muilla näkynyt ja missä vaiheessa, pitäs selata vanhoja valokuvia. Mutta mun ystävä sanoi, että rv10 hän ei voinut enää normi housuja pitää.

Nyt lähden kylppärin siivoukseen, on tässä jotain saatava tehtyä...

rv 5+3
 
Tervehdys!

Vieläkö joukkoonne mahtuu? :) Täällä kirjoittelee pikkukakkosta odottava keravalainen yhden tytön äiti ja yhden miehen vaimo.

Plussasin tuossa vapun alla suureksi yllätykseksemme - ekaa muksua yritettiin vuoden päivät ja juuri kun piti clomi-hoito aloittaa, saimmekin luomuplussan. Tätä tokaa on myös yritetty oikeastaan ihan ekan syntymästä lähtien tjot-meiningillä. PCOS-diagnoosin myötä olemme olleet lapsettomuustutkimuksissa viime syksystä lähtien Naistenklinikalla. Ihmeemme sai alkunsa ensimmäisestä pistoshoitoon yhdistetystä inseminaatiosta.

Laskettu aika on vähän epäselvä, NKL:n hoitsu laski vikoista menkoista ja sai päiväksi 30.12., itse ajattelen inseminaatiopäivän olevan hedelmöityspäivä ja sitä myöten la olis 4.1. Mutta tuon hormonihoidon "ansiosta" pääsemme naikkarille varhaisultraan, joka on ensi torstaina, sitä myöten varmasti päiväkin varmistuu. Ja itse oon ihan varma, että tammikuulle Ihmeen syntymä kuitenkin menee, isosisko kun syntyi turvallisesti 41+6 viikolla :) Synnäristä en osaa vielä sanoa, isosisko syntyi Jorvissa, kun asuimme silloin vielä Espoossa. Hyvinkää on meille keravalaisille se paikka, jossa kunnan tarjoamat ultrat tehdään, mutta itse en ko. taloon astu jalallanikaan enää. (Miksi, se on pitkä tarina ja liittyy aikaisempiin kokemuksiini siellä) Ultrat teetämme varmaan omalla yksityislääkärillämme ja synnyttämään mennään ehkäpä Jorviin tai Kättärille. Eka neuvola on varattu 23.5.

Mulla oli ennen plussaa ja vielä liki puolitoista viikkoa sen jälkeenkin tosi kovia menkkakipumaisia kipuja vatsalla, etenkin iltaisin, mutta nyt ne on tässä pari päivää sitten häipyneet. Muuten oireet on ihan samat kuin isosiskostakin oli - tuskaisen arat rinnat ja ällötysolo, joka tulee ja menee ihan miten sattuu. Lisäksi ruokahaluni on tyystin kadonnut (mikä sinänsä ei oo pahasta, lähtöpainoa kun on ihan tarpeeksi...) ja oikeastaan ainoa, mitä tekee mieli, on pakastemansikat :D

Kaikkea muutakin voisi toki kommentoida, mutta armahdan teitä, että jaksatte kahlata loppuun saakka :) Iloisia odotushetkiä kaikille!

Näkkäri + Ihme, rv 6+1 (ymmärtääkseni...)
 
Tervetuloa Näkkäri 79 myös täältä :heart:

hitto, ihan vahingossa (muka) menin sivustolle hanheli.fi ja jestas... vähän ihania kankaita, odotan että pääsisin pian ompelemaan kestoja :heart:
Mut oon päättäny, että ennen rv20 en tee (ehkä?) mitään :LOL:
 
Tervetuloa Näkkärille myös mun puolestani! :wave:
Mulla on pelkästään hyvää sanottavaa Hyvinkään sairaalasta, mutta olen kyllä kuullut niitä huonojakin kokemuksia. Harmi, että niitä on sunkin kohdallesi osunut. :hug: Mä luulin, että HUS:n alueella saa ultrauspaikankin valita vapaasti, mutta koskeeko se valinnan vapaus sitten vaan synnytystä?

Toivottavasti iimukan paniikkihäiriöasiat pysyy hallinnassa. Saisitko tuohon lääkeasiaan vaikka toiselta lääkäriltä (esim. ä-polilta) kommentin?

MLM, Painoasiat on täälläkin mielessä. Painan nyt onneksi 3 kiloa vähemmän kuin edellisen raskauden alussa, mutta toisaalta melkein kymmenen kiloa enemmän kuin ensimmäisen raskauden alussa. :ashamed: :kieh: Mä olin luvannut itselleni, että ennen seuraavaa lasta mun TÄYTYY olla se 10 kiloa köykäisempi. Mutta enpähän sitten ollutkaan... Nyt täytyisi jollain ilveellä pitää painonnousu ihan minimissä ja mielellään saisi paino vaikka vähän tippuakin. Edellisessä raskaudessa tuli vähän reilu 10 kg, mutta ne lähtivätkin kaikki aika vauhdilla.

Äitiyspakkauksen otan rahana. Yksi pakkaus ollaan otettu ja sen kamppeet on edelleen tallessa ja käyttökelpoisia. Sen toppahaalarin olen kyllä lahjoittanut edelleen, mutta noinkohan sillä edes tammivauvalla mitään tekee? Ellei sitten mahdu seuraavana talvena päälle. Meillä tuskin mahtuisi, sen verran isokokoisia ovat kaikki lapset olleet. =)


( . ) Mulla on myös ollut ihan tolkuttoman kovat kivut alavatsalla eilen ja tänään. Heräsin aamulla viideltä enkä saanut enää unta, kun alavatsan jomotuksilta en löytänyt hyvää asentoa. En kyllä muista että muista olisi tällaisia kipuja ollut. Nyt päivällä aina silloin tällöin repäisee enemmän, mutta muuten on tasaista menkkamaista jomotusta.
Nyt lapset on päiväunilla, joten taidan karata pihalle nauttimaan vähän auringosta ja kuopsuttelemaan kukkapenkkejä.



Neljän suora 4+6
 
Viimeksi muokattu:
Kiitokset tervetulotoivotuksista *kumartaa syvään*

Neljän suora: näin mäkin olin olettanut, että ultrapaikankin saa valita itse, mutta eipäs niin olekaan. Kyse on siitä, minkä sairaalan tai sairaaloiden kanssa kunta/kaupunki on maksusitoumuksen tehnyt... Ärsyttävää sinänsä, mutta minkäs teet. Onneksi sen verran löytyy tililtä vielä katetta, että pystyy menemään tarvittaessa yksityisellekin, mutta mitäs he tekevät, joilla ei sitä mahdollisuutta oo?

Äitiyspakkauksen aion ottaa, koska mun ekaa lastaan odottava sisko asuu ulkomailla eikä näin ollen saa pakkausta. Mä siis otan omani ja lahjoitan sen siskolle eteenpäin, meidän vanhemmat ja isoveikka taasen maksaa sitten mulle sen äitiyspakkauksen verran riihikuivaa rahaa. Everybody wins :D Mun mielestä tuo uusi pakkaus oli ihan kiva, mutta meidän esikoinen on vm. 2008 ja hänen jäljiltään on kyllä kaikki mahdollinen (ja paljon ihan turhaakin...) säästetty. Ihan liikaa kamaa jo nyt...

SILTI mun tekee mieli uusia vaunuja... Meillä on ihan hyvät Briot, joista kyllä esikoisen vauva-aikana tykkäsin ja tykkään vieläkin, paitsi jos pitää työntää pitkiä mäkisiä reittejä, sen verran painavat ne on. Mutta silti... mun vaan tekee mieli.... Oon käynyt ruokatunnilla Sellon vauvaliikkeessä kuolaamassa uusia vaunukuoseja ja -malleja, mutta oon ainakin toistaiseksi pystynyt tolkuttamaan itselleni, että en niitä todellakaan tarvitse.

Kahdet mammapöksyt kävin tiistaina ostamassa, kun masu turpoaa työpäivän aikana siten, että normihousut kiristää iltapäivällä inhottavasti. Toisaalta ne äitiyshousut on aamulla taas niin suuret, että tahtoo pudota matkalla :) Mä muistelen, että edellisessä raskaudessa mulla oli sellaiset housut, jotka jäi vaan masun alle eikä niissä ollut sitä joustopaneelia. Niistä mä tykkäsin kovin ja sellaisia nytkin etsin, mutta ei osunut silmiin mistään. Mä oon niin lyhytselkäinen, että ne paneelit on mulle ihan järjettömän pitkiä vielä ihan viime metreilläkin ja joudun niitä aina taittelemaan. Onko jollain ajatusta siitä, mistä sellaisia "paneelittomia" housuja vois etsiskellä??
 
Mä ilmoittaudun kanssa mukaan :wave:

Tänään tuli haalea plussa ja raskauslaskurin mukaan LA 16.1. Taitaa olla hedelmöittyminen tapahtunut kuitenkin jo paria päivää aiemmin, koska nyt jo näkyy testissä, joka on ihan S-marketista ostettu.

Kolmatta odotellaan ja synnärinä K-HKS

Täällä odotellaan kauhulla kanssa tulevia kiloja, joita edellisissä raskauksissa on tullut lähes 25... :ashamed:
 
Neljän Suora

Mun pitää varmaan kysyä. Teratologinen tietopalvelu oli sitä mieltä että voin syödä lääkitystäni raskauden ajan mut oma lekurini sit käski lopetella...
On kyl ollu aika taistelua päivät kun alkaa jo oireita tulla... mut hammastapurren mennään :)
 
felicia
Mun raskauden jatkuminen on nyt epäselvää, varaudun pahimpaan. Viime viiikolla alkanut vuoto jatkui viisi päivää, lekuri meinasi pissatulehdusta ja sain lääkkeet. Rauhoittui pari päivää, ja nyt viime yönä alkoi vuotaa selvää verta ja sitä on tullut tasaisesti siitä lähtien.
Menkkaoireet kanssa päällä, ei kuiteskaan vielä kipuja. Varaan huomenna ajan lääkärille, jos vois katsoa, että raskaus oli edes oikeassa paikassa.
Mietin, että miten kerron miehelle...ei tule ottamaan asiaa yhtä tyynesti kuin minä :(

Palailen kertomaan miten kävi, kun tiedän enemmän.

Toivotan aurinkoista äitienpäivää kaikille äideille, myös tuleville :heart:
 
Hyvää äitienpäivää!:flower:

Näkkäri, leikkasin joistain omista äitiyshousuista sen trikoon pois, ei haitannut käyttöä :)

Joku kyseli milloin on vatsa alkanut näkymään. Mulla aina vaan aiemmin, edellinen näkyi ihan selkeästi rv10, silloin mammahousutkin käytössä kun omat ei menneet kiinni ja nyt tämäkin pullottaa jo niin että ei mee kauaa kun joku kysyy..saas kattoa, tuleeko kenkää, koeaika kun menossa..

Felicialle tsemppiä, toivottavasti kaikki hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan ensimmäiseksi felicialle jaksuja, toivottavasti kaikki olisi hyvin! :hug:

lyydia76, onnea plussasta ja tervetuloa mukaan! :wave:


Hyvää äitienpäivää kaikille jo oleville sekä tuleville äideille!


Mun äitienpäivä käynnistyi vähemmän rattoisissa merkeissä, kun heräsin yllättäen taas viideltä enkä saanut millään unta. Jonkin ajan kuluttua iski aivan JÄRKYTTÄVÄ pahoinvointi ja pari tuntia halailinkin sitten pönttöä. :x Mulla ei ole aiemmissa raskauksissa ollut ollenkaan pahoinvointia, joten epäilen, että tämäkin johtui eilisiltaisista grillauksista. Väkisin sitten söin sämpylän ja join kahvia ja paha olo katosi kuin taikaiskusta. Mutta kyllä tuon jälkeen koen sympatiaa kaikki pahoinvoinnista kärsiviä kohtaan. Mä olin tuon kohtauksen ajan ihan pelistä pois, lasten aamupuuronkin haju ällötti ihan tolkuttomasti.

Melkein ehti tulla vieroitusoireita, kun palsta oli niin pitkään pois pelistä. :ashamed: Kauheesti olis ollut kaikkea kirjoitettavaa, mutta noinkohan muistan enää niistä puoliakaan. Ainakin omasta navasta piti kirjoittaa, että toissailtana ilokseni saapui melkoinen turvotus, joka pahenee aina iltaa kohden ja näytänkin iltatuimaan nykyään lähinnä elefantilta.
Mieskin eilen kommentoi, että onpas sun maha pyöreä. Näytti oikeesti siltä, että olisin jo puolessa välissä menossa. :headwall:

Tilasin H&M:ltä parit äitiysvaatteet. Tulevat vähän ennen ultraa, joten ehdin ne vielä palauttaa, jos masussa ei olekaan ketään. Ja toisaalta tykkään pitkäselkäisenä muutenkin käyttää noista äitiystoppeja, kun ovat niin pitkiä. Ja nyt toi turvotus on vaan niin uskomatonta, että iltaisin on turha yrittääkään mahtua normipöksyihin. Kokeilin tänään edellisestä raskaudesta jääneitä äitiyscapreja ja ne tippui multa päältä. Ihan positiivista tietää, että olen sentään vähän pienempi elefantti kuin edellisellä kerralla.



Neljän suora 5+1
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa kaikki uudet!

Felicia Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja pääsisit jatkamaan täällä meidän kanssamme!

Ja Hyvää Äitienpäivää kaikille äideille ja hieman meille myös tuleville:heart:

Me kerrottiin tänään aika monelle perheen jäsenelle meidän odotuksesta, hyvin ottivat kaikki vastaan ja olivat onnellisia meidän puolestamme! Heti alkoivat miettimään, mitä lasten juttuja heillä olisi vielä antaa :) Ovat kaikki ihania!

Mulla oli ekat bileet ja sain kun sainkin pidettyä raskauden omana asianani, koska join alkoholitonta siideriä! Yllättävään saman näköiset tölkit ovat oikeaan tavaraan verrattuna. Ainoastaa promille on 0% sekä lukee, että alkoholiton, mutta senkin pystyy kädellä peittämään. Sitten kun kaikki muut alkaa olla jo kännissä, niin ei enää edes tarvi piilotella, kun ei ne edes huomaa ajatella sellasta!

Äitiyspakkauksesta, ajattelin kyllä sen ottaa. Vauvan/lasten vaatteita on tulossa muilta, mutta haluan myös jotain uutta ja mun mielestä ne paketin vaatteet ovat kivoja, ehkä vähän värittömiä, mutta siis käytettäviä varmasti!

Kävin myös vkonloppuna kokeilemassa kaupassa jo äitiysfarkkuja, mutta en vielä ostanut. Mulla siis omat farkut menee jalkaan, mutta ne painavat inhottavasti alamahaa istuessa.. Mutta, enköhän minä ne kerkiä vielä ostaa :)

11 päivän päästä olisi eka neuvola!!! Uih, odottavan aika on oikeasti pitkä:D

AnPellina ja Onnenmurunen 6+0
 
Tapiontytär mä oon saamassa elokuun alusta vakkaripaikan samasta työpaikasta jossa oon nyt ja mulla on neljän kuukauden koea-aika, pelkään myös että saan kenkää, sillä joudun kertomaan raskaudesta koe-ajalla. Hyvä kun nyt saisin salattua sinne elokuuhun saakka..

Felicialle tsempit, kumpa kaikki olisi kuitenkin hyvin! :)

Oireista haluisin kysyä, eli onko tavallista että oireet ja niiden voimakkuus vaihtelee päivittäin? Mulla ei siis ollut vielä muutama päivä mitään oireita paitsi menkattomuus, eilen sitten aamu alko järkyttävällä pahoinvoinnilla, ja oksensinkin kerran. Myös kahvi ällötti. Tänään taas ollut ihan normaali olo, ei pahoinvointia tai kahviällötystä. Nyt mieleen hiipii jo pelko alkavasta keskenmenosta, onkohan tässä aihetta huoleen? En yhtään muista vaihteliko oireet esikon raskaudessa päivittäin.. Oonko muuten ainoo jolla ei oo rinnat arat, ei siis yhtään? Mietin että onkohan sekän normaalia, kun eivät arista yhtään..

Ellen 5+2
 
Hyvää äitienpäiväniltaa!
Voih felicia, toivottavasti kaikki on hyvin :hug:

Mulla ei kans minkäänlaisia oireita, mutta eiköhän ne sieltä kerkee tulla. Mulla on heti parin viikon päästä työporukan bibbalot, enkä tiedä miten niistä selviän ilman kertomatta. Itte oon koko ajan tuulettanu että sit mennään sit terassille jos on hyvä ilma... :D

Mulla ekassa raskaudessa piti siirtyä äitiyshousuihin viikolla 16 ja tokassa viikolla 12... ton laskuopin mukaan tällä kertaa viikolla 8... toivottavasti sentään ei vielä silloin :p

Huomenna ajattelin jo ilmoittautua neuvolaan.
 
Heippa :wave:
Varovaisesti liittyisin joukkoonne :) Eilen tein haalean plussan ja tänään viiva oli jo vähän tummempi joten ajattelin että ehkä siellä joku on oikeasti kyydissä....
Laskureiden mukaan mulla olis LA 13.1.2012 ja synnärinä K-HKS.
Tämä tuorein tulokas on meille viides :D
Huomenna täytyy tehdä vielä muutama testi, ihan varmistuksesksi... ;)
Ja ehkä vielä sitä seuraavanakin päivänä :D
En vaan voi uskoa että tässä sitä taas ollaan !
 
Mahtuuko mukaan?

Varovaisesti ilmottaudun mukaan. Plussa tuli eilen, äitienpäivänä... Testasin ensin ovistesteillä, koska en uskaltanut raskaustestillä testata jos oliskin tullut nega. Ovistestien vahvat positiiviset anto jo vähän osviittaa siihen mitä se raskaustesti loppujen lopuks näytti. Yllätys oli kyllä silti suuri :)

Menkkojen mukaan plussa tuli vasta 5+0, ekan kerran testasin vappuna ja sillon tuli nega.
Todeks en kyllä vieläkään usko, ehkä sitten vasta kun ultrassa näkee. Viikotkin saattaa ollaa väärät, koska kierrot on 28-40 päivää.

Mutta siis eka olis tulossa jos hyvin käy, toisella yrityksellä nappas ja TAYS olis paikka missä mahdollisesti sitten syntyy. Ja ikää 29.

Äitiyspakkauksesta sanoin heti et ton mä haluun, kun näin kuvat :)

Niin ja siis laskettu aika olis 8.1
Nijan rv 5+1
 
Viimeksi muokattu:
Nijanille onnittelut maailman parhaasta äitienpäivälahjasta! :heart:
Ja myös Mamu82:lle tervetuloa mukaan! :wave:

ellen-, kyllä mullakin oireet vaihtelee paljonkin eri päivinä. Mulla oli tosiaan eilen aamulla ihan hirveä pahoinvointi ja tänään olo taas ihan ok. Tiedä sitten, johtuiko koko oksetus jostain, mitä olin syönyt. Toisina päivinä on myös enemmän alavatsakipuiluja. Ainoa, mikä on nyt näemmä tullut jäädäkseen, on tuo turvotus. :kieh:

Muistakaahan koeaikalaiset ynnä muut, että raskaus ei ole mikään syy työsuhteen päättämiselle/jatkamatta jättämiselle! Minä jouduin ensimmäisen raskauden aikana tappelemaan liiton avulla paikastani, koska työnantaja jätti määräaikaisen sopimukseni uusimatta, koska olin äitiyslomalla. Palkkasi kuitenkin uuden henkilön samaan tehtävään. No, tietenkin minä olin oikeassa tässä asiassa ja nyt minulla on toistaiseksi voimassa oleva sopimus ja tämä jälkeeni palkattu henkilö on mun sijaiseni.


Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille toivottelee

Neljän suora ja neljäs neulansilmä 5+2
 
Lyydia76: Voihan se olla että sinne satutaan samaan aikaan =) Mulla on eka mennyt sen 12pv yli ja muut onkin tulleet ennen LA:ta... toinen tasan vk:lla 38 ja sit noi kaksi nuorimmaista kaksi ja kolme päivää ennen laskettua aikaa.
Tänään tein aamulla taas pari testiä ja kyllä ne viivat näyttää päivä päivältä tummemmilta ;)
Ehkä tässä pitää oikeasti alkaa uskomaan että raskaana ollaan! Huomenna vielä pari testiä...
En varmaan osaa lopettaa niiden tekemistä ollenkaan :LOL:
Olo on tuntunut tänään hieman krapulaiselta.. olenkin joka ketjussa kysellyt jo et voiko pahoinvointia alkaa tulla jo näin ajoissa :confused:
Mua nauratti kun katoin kalenterista ton mun lasketunpv:n... Se olis sitten perjantai 13pv... :LOL: Onneks en oo taikauskoinen...
Mulla on muuten ikää 29 vuotta jos sillä on mitään merkitystä :D

Mamu 4+3
 
Ela
Heipparallaa kaikille!

Uusille tervetuloa :)

Äitienpäivä meni täällä mukavasti, käytiin ulkona syömässä ja availin lasten omatekoiset lahjat :heart: Ne on kyllä maailman parhaimpia.

Mitään raskausoireita ei ole ilmaantunut, tosin mun ruokahalut on ollut nyt viikon totaalisesti kadoksissa :( Johtunee stressistä. Mut saas nähdä, mulla ei olis painon vara ainakaan pudota tästä.

Neuvolaan tilasin ajan ja se on parin viikon päästä, siihen asti vaan odottelua ja lisää odottelua..

Rv 6+1
 
Pärskistä läiskis! Joku hiivati kevät flunssa sitten tais iskee, jospa menis ohi ilman kummepia.
Huomenna alkaa viikko 6 ja ajattelin sen kunniaksi soitella neuvola aikaa :LOL:
Oireita ei muita kuin rinnat, jestas sentää miten turvottaa ja arat ja sellainen" sisäinen kutina" niissä.
Alamahaa pakottaa välillä tai vihloo.

Lähden niistelemään :snotty:
 

Yhteistyössä