Tämän takia et löydä miestä, jos kuulut tähän joukkoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja T:S:
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minä olen pilalle hemmoteltu gold digger psyko, ja sen tuloksena minulla on varakas mies, joka hemmottelee minua parhaansa mukaan ja on oppinut soittamaan minulle vähintään 5 krt työpäivän aikana. Ei mitään ongelmia löytää ihanteellista elämänkumppania ja avioliittomme on erittäin onnellinen kummankin mielestä :)

mä en oikein tiedä, että onko teidän mielestä hienoa kun luonteenpiirteet löytyy noilta listoilta? olisko ehkä aika katsoa peiliin ja miettiä, miksi minä olen tuollainen, voisinko vähän muuttaa käyttäytymistäni?

aika kamalaa jos joku ihan oikeasti on jonkun noista esimerkeistä huomannut olevan lähinnä itseään...

mä en oikein tiedä, että onko teidän mielestä hienoa kun luonteenpiirteet löytyy noilta listoilta? olisko ehkä aika katsoa peiliin ja miettiä, miksi minä olen tuollainen, voisinko vähän muuttaa käyttäytymistäni?

aika kamalaa jos joku ihan oikeasti on jonkun noista esimerkeistä huomannut olevan lähinnä itseään...

Jaa. Musta on ihan hyvä asia, jos tiedostaa omat huonot puolensa. Silloin niihin voi ainakin vaikuttaa. Huolestuttavampaa on, jos ei näe toiminnassaan mitään parantamisen varaa.

Oho, yksikään ei osunut. Luulin kyllä, että ylipainoinen olisi ollut listalla, mutta eipä ollutkaan.

Joo, on mulla mieskin, ollut jo pitkään. Nyt tosin en tosin ole ihan varma, missä :)

Yhteistyössä