Tämän parempaa ei ole olemassa

Ihan ot, mutta käytkö myös Ellien keskusteluissa? Olen siellä nimittäin törmännyt samanlaiseen nikkiin kuin sulla? Ja vielä ot, sun nikki on kyllä mielikuvitusta herättelevä =) B) Miellyttävä sellainen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Ihan ot, mutta käytkö myös Ellien keskusteluissa? Olen siellä nimittäin törmännyt samanlaiseen nikkiin kuin sulla? Ja vielä ot, sun nikki on kyllä mielikuvitusta herättelevä =) B) Miellyttävä sellainen ;)

Kiitos :wave:
apuva, en oo käynyt Ellien keskusteluissa, en ole aiemmin edes kuullut :)
en käy missään muualla, olen vähän heikko netin käyttäjä.
Mut täytyy käydä katsomassa siellä, kiva tietää että jossakin kaima kirjoittelee... :whistle: :D

Ai, onpa mielenkiintoista. Mä oon ihan kuvitellut että tuo nikki on täysin uniikki ja jostain oman mielen syövereistä keksitty =) Onko sulla tarinaa nikillesi? Tai sitten sulla on sielunsisar olemassa, joka ajattelee kuten sä :D :hug:

Ai, onpa mielenkiintoista. Mä oon ihan kuvitellut että tuo nikki on täysin uniikki ja jostain oman mielen syövereistä keksitty =) Onko sulla tarinaa nikillesi? Tai sitten sulla on sielunsisar olemassa, joka ajattelee kuten sä :D :hug:

täytyy sitten käydä tutustumassa tämän kaimanikin sielunelämään :)
mun nikki tulee siitä, kun olen Onnellinen siltikin vaikka olisin samalla jostakin murheelllinen.
Perusminä on aina tyyni ja rauhaisa, Onnentunteen ympäröimä vaikka pinnalla kuohuaisi myrskyt ja rajuilma.
Villasukka taas tulee siitä, että se lämmittää ja on kodikas ja siitä, että mulla on melkein aina villasukat jalassa (kesälläkin, paitsi nyt ;) ).

Mulle tulee mun nikistä mieleen Lämmin Olo. :heart: =)

Serkun tyttö on kanssa näkijä.
Oli entisessä kodissaan jutellut tosi usein yhden tytön kanssa, joka oli aika ryysyisesti puettu ja se etsi jotain.
Serkun tyttö epäili omaa mielenterveyttään vain.

Siitä sun kaimasta mä olen saanut ihan samanlaisen kuvan, kuin miten sä kuvasit just itteesi :) Kiva tietää että teitä "ainaonnellisia" on enemmänkin tässä maailmassa :hug:

ai, hihh! :D
mut kyll' mä koen ahdistusta ja masennusta useinkin mutta samaan aikaan koen kuitenki onnentunteen joka on suurempi kuin ohimenevät "negatiiviset" tunteet.

Yhteistyössä