Tämän päiväinen kauppareissu / kaupassa nähtyä.... -.-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tara.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tara.

Jäsen
20.04.2013
245
0
16
Vaikka tykkään lapsista ja ymmärrän että lapset ovat lapsia niin tämän päivän Cittari reissu Lahdessa ei mene mun päähän !

Kaupassa oli monta perhettä joissa alle 10v lapsia. Nuorin jonka näin oli about 1.5v lapsi. Kaikki lapset riehuivat, juoksivat, kiljuivat yms kaupassa. Noh, ei tässä vielä mitään, kestän kyllä tuon mutta kun ne lapset juoksivat päin ! Ymmärrän tämänkin tiettyyn pisteeseen asti mutta kun niitä lapsia ei kielletä. Kyllä vituttaa. Pahin mitä näin / kuulin oli kun vanhemmat leikkivät hippaa ja piilosta niiden mussukoiden kanssa. Ei jumalauta.

Juuri on tullut mainoksia radiossa esimerkin voimasta käytöksen yms voimasta. Näinkä niitä lapsia kasvatetaan olemaan kohteliaita ja asiallisesti käyttäytyviä ?!

Minä huomautan asiasta aina jos vanhemmat eivät saa tai viitsi laittaa lapsiaan kuriin kaupassa tai muualla. Ei kauppa toki mikään kirkko ole mutta ei siellä juosta ihmisiä päin eikä se muutenkaan ole mikään leikkikenttä.

Eniten vituttaa se että suurin osa ihmisistä kyllä ajattelee samalla tavalla kuin minä mutta käyttäytyvät passiivis-aggressiivisesti niinkuin aloittaja, pitävät mölyt mahassaan ja tulevat sitten rääkymään asiasta internetpalstalle anonyyminä kun eivät tosielämässä uskalla suutaan avata.

Joo voin sen myöntää ettei mulla ole pokkaa sanoa kaupassa tai muuallakaan tuntemattomalle heidän lasten käytöksestä

Ei mullakaan. Tai ei oikeastaan ole mitään mielenkiintoa lähteä puuttumaan muiden kasvattamattomuuksiin. Mutta ärsyttäviä on kaikki huonosti kasvatetut lapset. Sääli vaan lapsia kun ovat sitten niin ei-pidettyjä omien vanhempiensa virheiden vuoksi.

• Tykkää
Reactions: Tara.
Tänään katselin vaatekaupassa menoa, oli kuin sirkuksessa: muksut juoksivat pitkin lastenvaateosastoa, törmäilivät toisiinsa ja aikuisiin, makasivat keskellä lattiaa...äidit laiskoina huhuilee muksujaan vähän ja yrittää kysyä, kelpaisko joku vaate arvon prinssille/prinsessalle. :O

Yhteistyössä