tämän kesän aviopareja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vaimoke

Jäsen
31.01.2005
40
0
6
Onkohan muita tänä vuonna avioituvia?
millon ja kuinka pitkä yhteishistoria?

me mennän naimisiin kesäkuun alussa ja yhteiseloa takana kymmenisen vuotta...

Suunnittelut jo aika pitkällä ja tohina on kova..
mitä se onkaan kuukauden päästä;)

onko porukka häämatkalle menossa?
tuntuu että se on laantumaan päin..me ollaan lähdössä heti maanantaina lauantaisen vihkimisen jälkeen.. :heart:
puku ostettu perjantaina ja kutsu tarvikkeet ostoon viikonlpoouna..

im so happy :hug:

Tuhannesti onnea teille!!1 :hug: Kunpa itekin voisin liittyä onnellisten joukkoon. Yhteiseloa takana 11 vuotta, lapsia saatu aikaan kaksin kappalein, kihloissa pian 8 vuotta, mutta... Kun olen muutaman kerran ottanut naimisiinmenon puheeksi, niin eipä juuri miestä kiinnosta. Pahin syy jonka on mulle päin naamaa sanonu on että ei rakasta mua tarpeeks mennäkseen naimisiin. Siis häh?!? Yhteiselo kelpaa ja lapsetkin on tehty mut naimisiin ei voi mennä. Mikähän auttais? Neuvoja? Ei olla edes liian nuoria. Itse oon pian 30 ja mies 31. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2005 klo 13:16 vaimoke kans kirjoitti:
Tuhannesti onnea teille!!1 :hug: Kunpa itekin voisin liittyä onnellisten joukkoon. Yhteiseloa takana 11 vuotta, lapsia saatu aikaan kaksin kappalein, kihloissa pian 8 vuotta, mutta... Kun olen muutaman kerran ottanut naimisiinmenon puheeksi, niin eipä juuri miestä kiinnosta. Pahin syy jonka on mulle päin naamaa sanonu on että ei rakasta mua tarpeeks mennäkseen naimisiin. Siis häh?!? Yhteiselo kelpaa ja lapsetkin on tehty mut naimisiin ei voi mennä. Mikähän auttais? Neuvoja? Ei olla edes liian nuoria. Itse oon pian 30 ja mies 31. :/

Itse lähtisin lätkimään jos todella mies on sitä mieltä ettei rakasta tarpeeksi. Mitäs sitä sitten yhdessä olemaan. Loukkaantuisin verisesti. :'(

Yhteistyössä