Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Se on nainen. Vastasi deitti-ilmoitukseen. Ihan selvästi itse halusi tuota. Näinhän se usein menee se ajattelu miesten mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Se on nainen. Vastasi deitti-ilmoitukseen. Ihan selvästi itse halusi tuota. Näinhän se usein menee se ajattelu miesten mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Se on nainen. Vastasi deitti-ilmoitukseen. Ihan selvästi itse halusi tuota. Näinhän se usein menee se ajattelu miesten mukaan.
No toki joo! Joka kerta ku nainen lähtee sokkotreffeille, se haluaa et se vangitaan viikoks, hakataan ja raiskataan |O |O :kieh: :kieh:
Ja samaa mieltä olen, noi rangaistukset on lähinnä naurettavia.. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jopa 3½ vuotta? |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jopa 3½ vuotta? |O
Taposta voi selvitä kahdella vuodella. Rangaistusten haarukka on iso ja oikeus tuomitsee tapauksen mukaan. Kaikki osatekijät huomioiden. Niitä me emme tiedä toisin kuin oikeus.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jopa 3½ vuotta? |O
Taposta voi selvitä kahdella vuodella. Rangaistusten haarukka on iso ja oikeus tuomitsee tapauksen mukaan. Kaikki osatekijät huomioiden. Niitä me emme tiedä toisin kuin oikeus.
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jopa 3½ vuotta? |O
Taposta voi selvitä jopa 11 kuukaudella.. tiedän tapauksen.. :kieh: :headwall: :kieh: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Ja jos ekakertalainen niin istuu vaan puolet? |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jopa 3½ vuotta? |O
Taposta voi selvitä jopa 11 kuukaudella.. tiedän tapauksen.. :kieh: :headwall: :kieh: :headwall:
Oliko tekijä nainen joka itkeä tihrusti käräjien tuomarille?