Tämä täysin selkeää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tämä selkeää!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tämä selkeää!

Vieras
Mikään ei ole naisessa niin vastenmielistä kun hänen korkeakäyttöasteensa!

Mitä tekee naisella joka on ollut suhteessa ja hänellä on lisäksi lapsia? Ei yhtään mitään sanon minä - Minä kunnollinen mies en tuollaista käytettyä naikkosta elämääni alennu huolimaan , minulle kuuluu paljon parempi nainen.

Minulle kuuluu raitis, lapseton, aiemmin naimaton nainen joka ei harrasta irtosuhteita!

Katos, oletkin vähän aikaa ollut hiljaa tuolla saralla. Saisitko keskusteluun jonkin uuden näkökulman tällä kertaa vai voidaanko me muut hakea vanhoista ketjuistasi vastauksia ja kopioida tähän, niin säästytään ylimääräiseltä kirjoittamiselta?

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="vai niin";27159328]Ja täytyy olla neitsytkin, eli ei ole koskaan saanut seurustella?[/QUOTE]

Koskematon oltava ... mikään muu ei tule kyseeseen.

Ihanaa, sitten kun treffaat itsellesi kumppanin. Molemmilta on biologinen kello jo kirinyt ja naamatki jo repsottaa..
Tervetuloa nykyaikaan. Tai sitten sun täytyy olla niitä joita katsotaan halveksuvasti, kumppani juuri täyttänyt 18 ja teikä jo hyvillä lukemilla.. :D

[QUOTE="vai niin";27159328]Ja täytyy olla neitsytkin, eli ei ole koskaan saanut seurustella?[/QUOTE]

Seurustella voi ja silti olla neitsyt. Voi olla ettei ole koskaan seurustellut, mutta ei ole silti neitsyt.

Mitä nainen muuten tekee nelikybäsellä neitsytmiehellä?

Ei siitä olisi mitään iloa sängyssä. 20+ vuotta jäljessä ikäisiään, eikä vanha koira varmaankaan enää uusia temppuja opi....öh, ei kiitos. Mielummin pussillinen porkkanoita.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
Alkuperäinen kirjoittaja Tämä selkeää!;27159491:
Se ei ole sinun päätäntävaltasi piiriin kuuluva asia olenko loppuikäni yksin - sen päätän minä.

Vituttaako?
Ihan vitusti.

Ja hei, kai naisillakin on jotain sanomista? Vai meinaatko luolamiestyyliin kolkata jonkun neitsyen ja raahata jaloista kiinni pitäen pesääsi?

Yhteistyössä