Tämä se vasta on elämää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis ei pääse kirjautuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cothis ei pääse kirjautuu

Vieras
Flunssa alkaa hellittää, joskaa olo ei paljoa parempi oo. Mutta eipähän pidä lämpöä enää :D Tänään innostuin jostain perkeleellisestä syystä rankaisemaan itseäni ja pesin saunan lattiasta kattoon.. ai perse, just tossa tulin saunasta. Putipuhtaasta sellaisesta, kädessä lasillinen kylmää kolaa.
*ah autuutta*

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Minäkin pesin saunan :D tosin kostautui, nyt on kamala olo taas(flunssaa)

Mäkin tein puolisen tuntia totaalista kuolemaa kun olin valmis. Ei sillä, meinashan siinä taju lähteä pestessäkin mutta nyt on ihan jees olo kun kävi heittää hyvöt löylyt ja sai limat irtoaa hetkellisesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
meiän sauna tarttis kans pesua mutta taidan oottaa muutama viikko vielä. :kieh:

Mä MELKEIN suunnittelin, että adoptoisin pikkusiskon viikonloppuna ja laittaisin sen pesemään sen lattian ettei itse tarttis tunkea lauteiden alle *viheltelyä*
Mutta taisinpas sitten olla ihan reipas itse :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
meiän sauna tarttis kans pesua mutta taidan oottaa muutama viikko vielä. :kieh:

Mä MELKEIN suunnittelin, että adoptoisin pikkusiskon viikonloppuna ja laittaisin sen pesemään sen lattian ettei itse tarttis tunkea lauteiden alle *viheltelyä*
Mutta taisinpas sitten olla ihan reipas itse :D

mulla oli siivouspäivä. päättyi siihen että anoppi tuli pesee meiän lattiat :laugh: ku mun selkä ei kestäny loppuun asti. :snotty: vielä pitäis teh täytekakku. esikoinen täyttää huomenna 7v. :heart:

mulla oli siivouspäivä. päättyi siihen että anoppi tuli pesee meiän lattiat :laugh: ku mun selkä ei kestäny loppuun asti. :snotty: vielä pitäis teh täytekakku. esikoinen täyttää huomenna 7v. :heart:

Aaaah, sullon ihan syykin sitten :D Onnittelut etukäteen jo esikoiselle *ojentaa kukkia* Mulla iski vaan inspis ja epätoivo, tässä reilu viikko oltu kipeitä niin ei oo tullut saatua oikein mitään aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Aaaah, sullon ihan syykin sitten :D Onnittelut etukäteen jo esikoiselle *ojentaa kukkia* Mulla iski vaan inspis ja epätoivo, tässä reilu viikko oltu kipeitä niin ei oo tullut saatua oikein mitään aikaan.

syy ja syy..pakkopullalta maistui. :/ :D

Yhteistyössä