Tämä palsta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mina

Vieras
Ei oo edes todellista miten ilkeitä ihmiset osaa täällä olla.. Olen ollut monilla eri palstoilla ja _ikinä_ en ole törmännyt siihen, että toisten kuvia haukutaan, toisille vittuillaan koko ajan ja toisten valintoja arvostellaan taukoamatta.

Luulin aikaisemmin, että yksi nuorten aikuisten suosima palsta oli hyvin ilkeä, sillä siellä ei otettu uusien tulokkaiden sanomisia ikinä tosissaan vaan vittuiltiin jatkuvasti. Nyt kun tulin tänne, tajusin, että siellä ei sentään mennä henkilökohtaisuuksiin tai kaivella vanhoja jatkuvasti esiin. Siellä asiat riitelivät eikä ihmisiä sotkettu siihen mukaan.

Mistä luulette johtuvan, että juuri mammapalstalla on meininki tämmöistä? Tänne harva lapseton varmaan eksyy. Itselläni oli kuvitelmia, että mammapalsta on täynnä empaattisia äitejä, jotka tukevat toisiaan. Totuus oli valitettavasti päinvastainen... Täältä löytyy huonoimmat käytöstavat mihin olen ikinä törmännyt. Täytyy vain toivoa, että omia lapsia kasvatetaan kuitenkin toimimaan erilailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
Ei oo edes todellista miten ilkeitä ihmiset osaa täällä olla.. Olen ollut monilla eri palstoilla ja _ikinä_ en ole törmännyt siihen, että toisten kuvia haukutaan, toisille vittuillaan koko ajan ja toisten valintoja arvostellaan taukoamatta.

Luulin aikaisemmin, että yksi nuorten aikuisten suosima palsta oli hyvin ilkeä, sillä siellä ei otettu uusien tulokkaiden sanomisia ikinä tosissaan vaan vittuiltiin jatkuvasti. Nyt kun tulin tänne, tajusin, että siellä ei sentään mennä henkilökohtaisuuksiin tai kaivella vanhoja jatkuvasti esiin. Siellä asiat riitelivät eikä ihmisiä sotkettu siihen mukaan.

Mistä luulette johtuvan, että juuri mammapalstalla on meininki tämmöistä? Tänne harva lapseton varmaan eksyy. Itselläni oli kuvitelmia, että mammapalsta on täynnä empaattisia äitejä, jotka tukevat toisiaan. Totuus oli valitettavasti päinvastainen... Täältä löytyy huonoimmat käytöstavat mihin olen ikinä törmännyt. Täytyy vain toivoa, että omia lapsia kasvatetaan kuitenkin toimimaan erilailla.

poikkeus joka vahvistaa säännön esittäytyy. :wave: mutta kieltämättä täällä meno on välillä aika hurjaa, ja toisten haukkuminen on ihan kamalaa välillä :(

Taidat ihan totta turista... Joskus täällä on kivojakin ketjuja, mutta joskus niin ilkeisiin kommentteihin törmää, ettei mitään rajaa. Raskausaikana pörräsin täällä enemmänkin, mutta nykyisin tulee todella harvoin täällä oltua. Onneksi on se punainen ruksi tuolla näytön kulmassa. Siitä kun napauttaa - pääsee pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taidat ihan totta turista... Joskus täällä on kivojakin ketjuja, mutta joskus niin ilkeisiin kommentteihin törmää, ettei mitään rajaa. Raskausaikana pörräsin täällä enemmänkin, mutta nykyisin tulee todella harvoin täällä oltua. Onneksi on se punainen ruksi tuolla näytön kulmassa. Siitä kun napauttaa - pääsee pois :)

On täällä tosiaan kivojakin ketjuja, mutta en voi ymmärtää miten aikuiset ihmiset saavat hyvän mielen loukkaamalla toista. Mitä väliä sillä kellekään on, että minkälaiset kulmakarvat toisella on tai että onko se yli- vai alipainoinen. Tai onko sillä liikaa meikkiä vai eikö. Ihan naurettavista asioista pitää päästä kommentoimaan, jotta saisi toiselle pahan mielen.

Alkuperäinen kirjoittaja halipupu:
Onneksi voi itse valita mitä lukee ja kannattaakin valita ja jos saa törppöjä vastauksia, niin toisesta korvasta ulos, ei kannata välittää.

Mutta mitä se kertoo ihmisestä, että saa nautintoa tuntemattomien ihmisten loukkaamisesta?

Voisi kysyä, että kuka olisi ylpeä omasta teini-ikäisestään, joka käyttäytyisi samalla tavalla.. Minusta tuntuu, että paljon mieluummin antaisin lapseni lukea paljon kohuttua Demin palstaa, kuin tätä kaksplussaa, jossa edes yksinkertaisimpia sääntöjä toisen ihmisen kunnioituksesta ei haluta noudattaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
Ei oo edes todellista miten ilkeitä ihmiset osaa täällä olla.. Olen ollut monilla eri palstoilla ja _ikinä_ en ole törmännyt siihen, että toisten kuvia haukutaan, toisille vittuillaan koko ajan ja toisten valintoja arvostellaan taukoamatta...

Et ole ilmeisesti käynyt kovin monilla keskustelupalstoilla? Tällaisilla palstoilla, joilla rekisteröitymistä ei vaadita, on meno aina melko railakasta ja ulosanti estotonta. Rekisteröitymistä vaativilla on sitten paljon siistimpää. Eihän tätä tarvitse verrata kuin noihin muihin 2+keskusteluihin.

Itse olen tykännyt käydä täällä Mitäsnytillä nimenomaa siksi, että rekisteröitymisen puutteesta huolimatta täällä on harvinaisen mukava meininki ja rentoa keskustella. =)

Yhteistyössä