Tämä palsta on viimeistään opettanut mulle sen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minniina harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minniina harmaana

Vieras
..että nainen on naiselle susi.. Aina täällä löytyy joku joka on kateellinen jollekin.. Tämä kateus sitten purkaantuu haukkumisina, toisen aliarvioimisena ja suoranaisena v.ttuiluna.. Kyllähän täältä tukea ja asiallisiakin neuvoja saa, mutta aina joukkoon eksyy joku kuulapää, jonka pitää päästä pätemään ja nostamaan omaa itsetuntoaan sillä, että koittaa polkea toista alas.. Paskaa saa niskaan kaikesta, teki niin tai näin.. Enkä nyt puhu edes itsestäni, että mua olisi mollattu, mutta kun joka ketjussa joku vatipää aukoo sitä pikkuista päätään, niin piip, mua raivostuttaa.. Minä siis sanon nyt kaikille heipat ja poistun tältä palstalta (ja koitan senkin ajan käyttää johonkin muuhun).. ja kiitokset kaikille joilta olen neuvoja saanut =).. Ja kaikki mustat, koittakaa pitää palsta edes jonkin verran kuosissaan =)... (ja kiitos kun sain purkaa =))

Juu, mut kyl ne miehetkin osaa. Menkää katsoon vauvan seksipalstaa niin siellä on kyllä aivan kamalia juttuja, allekirjoittaneena miehet. Vai onkohan naiset noikin tekstit tehneet...
Eli ihminen on ihmiselle susi!

annas kun arvaan, olet joku köyhä kotiäiti, joka on juuri tajunnut, että ei koskaan pääse enää töihin ja joutuu elämään miehen palkalla loppuelämänsä. Ja vaikka töihin menisitkin siivoojaksi, eläminen olisi yhtä kituuttamista ...

Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
annas kun arvaan, olet joku köyhä kotiäiti, joka on juuri tajunnut, että ei koskaan pääse enää töihin ja joutuu elämään miehen palkalla loppuelämänsä. Ja vaikka töihin menisitkin siivoojaksi, eläminen olisi yhtä kituuttamista ...

:hug: Mee teini nukkumaan jo.

pieleen meni =). Kaikilla ei katos oo asiat samallalailla kuin sulla =). Mutta just sunkaltaset tyypit mua ärsyttää tällä palstalla..

Vau, löysin just tän palstan ja tääl on säpinää... sais ton pikkuisemme hoitoon pikaisesti jonnekkin ja vetäis lärvit ja puhdistas maailman...UPEETA!!!! Tässä nyt mietin mitä tekis... jakaisko muutaman kokemuksen kanssanne (niitä löytyy liki 19vuotiaan diabeetikon äitinä, jolla on ollut dysfasia, aivoverenvuoto, jne...) ja jonka "aurinkoista" kolmatta lasta tehtiin hartaasti 13 vuotta vai lopettaisko tän kirjoittelun ihan alkuunsa.... katellaan (hymynaamahymiö)

Kaikille raha ei ole elämässä tärkeintä. vaan se että on oma koti, hyvä puoliso, hienot lapset ja mielekäs työ tai mielekästä tekemistä, oli se työtä kotona (lastenhoitoa ym) tai muualla.

:wave:

Ei tätä kuitenkaan kovin kannata vakavissaan ottaa. Palstaillut olen n. kuusi vuotta (muistaakseni) ja siihen on mahtunut monenmoista kirjoittelijaa ja kirjoitusta. Olen joskus ollut ns. aktiivipalstailija, mutta nykyään tuo IRL tuntuu olevan paljon mielenkiintoisempi ja mukaansa tempaava, joten jäänyt tämä virtuaalinen kahvipöytä vähemmälle huomiolle. =)

homo homini lupus- ihminen on ihmiselle susi.. myös miehet osaavat olla raakoja ja brutaaleja sanakäänteissään. ei tarvitse kuin lukea suom24 keskusteluja joissa miehet toivovat esim. toisten lapsen kuolemaa, kirjoittavat suorastaan rasistisia kannanottoja vähemmistöryhmistä yms. karvat nousee pystyyn.

pieleen meni =). Kaikilla ei katos oo asiat samallalailla kuin sulla =). Mutta just sunkaltaset tyypit mua ärsyttää tällä palstalla.. [/quote]

Missä on ÄO kun tällainen palsta on noin henkilökohtaista. Eikö teillä ole oikeaa elämää ollenkaan? Ihmettelen vaan.
Ja(vieras) siihen omaan kotiin tarvitaan just sitä rahaa. Raha ei tipu taivaasta eikä lapsia tekemällä.

Itse suosinkin vakavampaan kirjoitteluun rekisteröimis+esittäytymispakollista, suljettua foorumia. Täällä saa lukea semmosta kielenkäyttöä ja tekstiä, jota en oo sitten yläastevuosien tavannut IRL. Ehkä toiset vain elää semmoisessa todellisuudessa, joissa noita taitoja (huono kielenkäyttö, haukkuminen, päteminen, morkkaaminen, panettelu, vittuilu, ilkeily...) tarvitaan.

Voi voi, siuta mie. Kyllähän sellaisillekkin kaikenmoisia osuu. Elämä on... Jos jotain nyppii joku, niin minkäs teet??? Toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä... Jooó tämä on siis tälläinen....

Uusimmat

Yhteistyössä