Tämä palsta on itse perkele.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shine

Jäsen
26.10.2007
809
0
16
Sano mies. :o
Roikun täällä kuulemma aivan liikaa ja pakenen maailmaa, en saa mitään aikaseks. Niimpä herra päätti lopettaa meidän nettiliittymän, että vaimokin keksii järkevää tekemistä!! :o |O :headwall:

Se on loukannu mua paljon ja tää on oikeen piste iin päälle. :/

Sillä on itellään töissä netti, että silleenkin sille on sopiva tämä järjestely. :headwall: Vaimo ei voi etsiä töitä netistä eikä varsinkaan olla täällä vertaistuen ja muuten vaan seuran kanssa kaksplussalla.

Heitin tänään sormukset roskiin. Ja se vaan ihmettelee, mitä hän nyt on sanonu. Sanoin sille, kun yritti lähennellä, että älä koske muhun, älä koskaan enää koske muhun.

:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja PaksuPyllerö:
Ukko on uhannut katkaista tietoliikenneyhteydet koko PK-seudulta samasta syystä :laugh: :laugh: :laugh:

Piru millaisia miehiä |O |O |O

Joo, sun ukkos on sentään vaan uhannu. Mun mies on sen jo katkassu. 1.1. lähtien ei ole liittymää. Saan kuulemma omiin nimiini sitten aukaista uuden liittymän. :o :/

Ihtensä belsebuuppihan tämä, johan sen sannoo keskustelun säänötkin.. Reklisteröityessähän ihan kysytään jotta (tosin pienellä präntillä ) luovutatkos sielusi ittellensä perkeelle tällä istumalla.. :ashamed: Oi harmaat, oppikaa toisten virheistä, oppikaa toki..

Mutta asiallisesti, johon on ukko! Ei vittu tommosta terroria.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Oho - aikamoista puhetta aikuiselta mieheltä. Taitaa olla itsetunto-ongelmia.

pst. meillä on nettiliittymä minun nimelläni :saint:

En usko, että on aikuinen, ei ainakaan ihan täysillä valoilla kulje. Tahallaan tekee noin kiusaa, kun tietää, että se satuttaa mua, kun noin tahallaan on ilkee. :/

Sunhan piti erota, kovin sitä täällä jankutit ja itkit. Näköjään liitto jatkuu ja rouva shine on edelleen tossun alla. mieskö siitä päättää onko sulla, aikuisella ihmisellä netti vai ei?
Oisit älynny ne eropaperit viedä perille tai postittaa. :headwall:

Sunhan piti erota, kovin sitä täällä jankutit ja itkit. Näköjään liitto jatkuu ja rouva shine on edelleen tossun alla. mieskö siitä päättää onko sulla, aikuisella ihmisellä netti vai ei?

Alkuperäinen kirjoittaja just just:

Olet aivan oikeassa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuinka paljon oikeesti ap vietät aikaasi täällä? Oikeesti on todella nettiriippuvaisia ihmisiä olemassa, jos se sun miehes on vaan huolissaan susta?

No oon käyny vaan kattoon ennen joulua n. joka toinen päivä työkkärin yms. sivujen vapaat työpaikat ja täällä oon käyny vaan rekkautuneena, ne käynnit näet profiilin alta.

kuinka paljon oikeesti ap vietät aikaasi täällä? Oikeesti on todella nettiriippuvaisia ihmisiä olemassa, jos se sun miehes on vaan huolissaan susta?

Tämä tuli mullekin mieleen, ei millään pahalla. Itselläni ei niskat kestä liian pitkään koneella istumista ja näpyttelyä, joten siksi meillä on mies huolissaan ja olen vain hyvilläni että muistuttaa minua. Minä kyllä helposti "unohdun" tähän useammaksi tunniksi jos kukaan ei siitä huomauta :/ Eli mulla on ainakin taipuvaisuutta nettiriippuvuuteen, mutta olen nyt oppinut säätelemään koneella oloani terveyteni vuoksi. Minä en niitä sormuksia roskiin heittäisi näin pienen asian vuoksi, eikä niitten sormusten paikka muutenkaan siellä ole, ehkä niille löytyisi muukin paikka ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:

Tämä tuli mullekin mieleen, ei millään pahalla. Itselläni ei niskat kestä liian pitkään koneella istumista ja näpyttelyä, joten siksi meillä on mies huolissaan ja olen vain hyvilläni että muistuttaa minua. Minä kyllä helposti "unohdun" tähän useammaksi tunniksi jos kukaan ei siitä huomauta :/ Eli mulla on ainakin taipuvaisuutta nettiriippuvuuteen, mutta olen nyt oppinut säätelemään koneella oloani terveyteni vuoksi. Minä en niitä sormuksia roskiin heittäisi näin pienen asian vuoksi, eikä niitten sormusten paikka muutenkaan siellä ole, ehkä niille löytyisi muukin paikka ;)

Tässä on paljon muutakin, paljon paljon muutakin... :'(

Yhteistyössä