Tämä palsta koukuttaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viksu

Vieras
Eksyin tänne alunperin vahingossa googlen kautta, ja tänä kesänä oon käyny täällä tosi usein. Ja tänään oon roikkunut täällä melkein koko päivän lueskelemassa, vaikka oon aina aikonut tehdä jotain muuta. Kaiken lisäksi mulla ei ole edes lapsia :D En oo muistaakseni törmänny ennen mihinkään keskustelupalstaan jossa keskusteluihin reagoidaan näin nopeasti, ja aiheita riittää laidasta laitaan ja ne on välillä sellaisia vähän hölmöjäkin ettei kukaan kehtais kyselä niitä tosielämässä. Se on varmasti se syy miksi tämä koukutttaa. Onkohan tämä riippuvuus pysyvää…alkaa huolestuttaa.. :/

Mä aloitin palstailun Aihe Vapaalla, koska siellä tsunamiuutisointi oli tarkimmin ajan tasalla. Tulin tänne heidän muutettua sitä mestaa ikävämmäksi. Kohta 7 vuotta palstailua takana, tulin vain piipahtamaan alkujaan. :D

Mä palstailin joskus suomi24:sessa :D
Siellä vaan oli niin älyttömän hidasta se meno, vastauksia sai odotella viikko tolkulla.
Sitten eksyin tänne salaperäiselle forumille. Olin ihan puulla lyöty kun mun sen hetkiseen ongelmaan vastattiin samantien ja vielä monta kertaa.
Sitten satunnaisesti kävi täällä, sitten vähän useemmin ja sit päivittäin ja sit niin.

Kyllähän tää melkolailla koukuttaa, mutta toisaalta tähänkin tylsistyy ajan kanssa ja se koukutus vähenee. Mulla ainakin.
Sama täällä!
Tosin, mulla tulee kausia, jolloin palstailen enemmän. Tänään en vaan ole löytänyt oikein kiinnostavia juttuja täältä.

Tuolla aihe vapaa-palstallakin mä oon käyny, google vie aina sinnekin. Ei tarvi kuin googlata jotain ruokaongelmaa niin päätyy näille palstoille. Tämän palstan vaan laitoin kirjanmerkkeihin nyt kesällä niin tänne tulee päädyttyä ihan muuten vaankin. En tiedä oliko hyvä idea. Suomi24:sessakin on tullut roikuttua *nolo*, siellä keskustelut kulkee tosiaan liian hitaasti ja ihmiset riitelee liikaa. Mulla on joku keskustelupalstariippuvuus selvästi :S Ehkä pitäis rekisteröityä niin tulee paineita kirjoittaa, kun tuntuu että tekstin täytyy olla aina fiksua. Sitten ei voi kirjoittaa kun tuntee ettei jaksa ajatella fiksusti :D Toisaalta ei saa missään nimessä rekisteröityä kun sittenhän on päättänyt jäädä palstalle :D Mutta ihan hyvä kuulla että tähänkin joskus kyllästyy

Yhteistyössä