Tämä päivä olis saanut tulla vasta myöhemmin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Vaikka 10v päästä vasta :whistle:

Mun pitäis illalla soittaa yhden tytön äidille ja sopia loppukuulle Sällille sinne yöpaikka kun se lähtee junalla 2,5 tunnin päähän tätä tyttöä treffaamaan :o

Voi kamala, mitä mä sanon puhelimessa??
(tietää kyllä et olen soittamassa, mut silti..)

*no hei, mä oon sen sun tyttös "poikaystävän" äiti ja soitin vaan tiedustellakseni et huolehditteko te mun vauvasta ku se tulee teille kylään*

:headwall: :ashamed: :D

:hug: Kyllä se siitä :D
Mie tässä parisenviikkoa sit kanssa söprösin puhelimessa, kun sovin yhden tytön viikonloppukyläilyä tänne meille mein tytön kaveriksi.
Siis tää ko tyttö oli ollut meillä ennenkin, mutta tuli aina mummoltaan, joka asui silloin meidän naapurissa, ja en ollut koskaan tytön äitiä tavannut.
Nyt sit piti soittaa, ja mie tietty esittelemään itseni, että Moi, täällä on xxx xxxxxx, mie teidän xxxxxx:a kyselisin tänne meille viikonloppukylään. Tytöt ovat keskenään tästä puhelleet, ja myöhän siis ollaan tämän xxxx:n kanssa jo vanhoja tuttuja, kun myö asuttiin ennen siellä teidän mummon naapurissa jne."
Että varmaan ois voinut vähemmälläkin sepityksellä asiaa toimittaa kun ko nainen tiesi myös, että mie olen soittamassa. :D

Meillä on poika seurustellut nyt reilut 1,5 vuotta. Oli se tyttökaverin eka tapaaminen ja varsinkin tyttökaverin vanhempien ensi tapaaminen aika "hermostuttavaa". Kauheesti ei olla tytön vanhempien kanssa tekemisissä, välillä ollaan joistain menoista ( ja jopa nuorenparin riidoista... ) soiteltu. Muutamaan otteeseen kahviteltu ja paistettu lättyjä.

Kyllä noita hengissä selviää:D

Nyt odotan kauhulla sitä että vanhin tyttö löytää "sen oikean";) Voi meitä äiti parkoja, kaikkeen sitä joutuu:D

Mun täytyy vaan nyt olla äärettömän onnellinen että vanhempi tyttökin on vasta 4,5-vuotias - tosin on tässä jo hänelläkin koettuna eka ihastus :heart: . (onneksi ei sentään vielä mitenkään äärimmäisen vakavasti, sitä aikaa riittää sitten ihan tarpeeksi jatkossa - *huokaus*)

Tyytyväisenä tässä seuraan teidän muiden kommelluksia aiheesta ja otan opikseni :saint:

voivoivoivoi B)

Jotenkin herttaista, kun nuoret kuitenkin ensin sopivat keskenään, ja Sälli piti ihan luonnollisena, et mä sit soitan sinne vanhemmille..Ja kun sen kaveri asuu tuolla Mikkelissä kanssa, niin olisi esim voinut yrittää mulle sanoa et menee sinne, eikä puhua tuosta tytöstä mitään :heart:

aaarhg, oikeesti ahdistavaa :kieh:

Mut ei se kai sitä numeroa olis antanu jos sille äidille ei sopis et tuo Sälli sinne menee..eihän?
Vai saanko mä sieltä huudot, et kasvata lapses perk, tarvii tyttöjen luo kyläilemään mennä ennen ku 30 vuotiaana B) :kieh:

:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ai Mikkeliin se tulee? Miä voin vahtia niitä :D :xmas:

:D

ärsyttävää ku ei pääse suoraan junalla sinne, pakko vaihtaa junaa välillä..
Mut, eiköhän tuo pärjää..katoin linja-auto aikataulua, ni yks vaihtoehto olis ollu 6 tunnin matka :o menis Tampereen kautta :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Ai Mikkeliin se tulee? Miä voin vahtia niitä :D :xmas:

ärsyttävää ku ei pääse suoraan junalla sinne, pakko vaihtaa junaa välillä..
Mut, eiköhän tuo pärjää..katoin linja-auto aikataulua, ni yks vaihtoehto olis ollu 6 tunnin matka :o menis Tampereen kautta :D

Ihan varmasti pärjää =) Nuori rakkaus on niin söpöä :D

Homma hoidettu..

*pyyhkii tuskanhien pois otsalta*

Oikein mukava oli se tytön äiti, hyvällä mielellä voi tuon lapsukaisen pistää matkaan..onneks vasta viikkojen päästä kuitenkin B)

No niin siitä se lähtee :p .Mä aloitan työt sittenkin torstaina =) toivottavasti tää tauti helpottaa siiheks =)

Alkuperäinen kirjoittaja kipsutin:
:o Voi luoja...mä en kyllä anna vauvani kasvaa ikinä isoks!! :ashamed:

Kaikkeni yritin minäkin, mut se pentele ei lakanu vanhenemasta |O |O

:saint:

Niin siinä kait vaan käy, noh onneks mulla on vielä kuitenkin paljon aikaa...eihän tuo tuhisija oo vielä vuottakaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja M mamma:

Homma hoidettu..

*pyyhkii tuskanhien pois otsalta*

Oikein mukava oli se tytön äiti, hyvällä mielellä voi tuon lapsukaisen pistää matkaan..onneks vasta viikkojen päästä kuitenkin B)

No niin siitä se lähtee :p .Mä aloitan työt sittenkin torstaina =) toivottavasti tää tauti helpottaa siiheks =)

hienoooo :D
onnea työpaikasta :flower: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
kui vanha tää sun vauva on? :whistle:

14v

g020.gif