Tämä on outoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D huomenta!
nauti nyt rauhasta kun teillä nukutaan näinkin pitkään =)
meillä kuopus kipeenä ja herää yskimiseen joka aamu puol kuuden ja kuuden välillä :( pieniä järjestelyjä vaatii aina nää sairastelut, kun ei kumpikaan saa olla töistä pois :(

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
meillä kuopus kipeenä ja herää yskimiseen joka aamu puol kuuden ja kuuden välillä :( pieniä järjestelyjä vaatii aina nää sairastelut, kun ei kumpikaan saa olla töistä pois :(

Voi ei, onko teillä joku hoitamassa sit kotona? Kyllähän mä nautin, tässä samalla lämmittelen tupaa ja kohta laitan puuron kiehumaan tohon puuhellalle. Mein äiti hakee Artun kerhoon yhdeksäksi, ni mun ei tartte lähtee viemään. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:

Voi ei, onko teillä joku hoitamassa sit kotona? Kyllähän mä nautin, tässä samalla lämmittelen tupaa ja kohta laitan puuron kiehumaan tohon puuhellalle. Mein äiti hakee Artun kerhoon yhdeksäksi, ni mun ei tartte lähtee viemään. =)

vau, no sullahan on ihan luksuspäivä :D
no ei meillä oikeen oo vaihtoehtoja.. J ei sitte vaan nuku... koitetaan soittaa et jos anoppi ja appi tulis hätiin, katso just J et olis tärkeekin koulupäivä huomenna, joten jos pääsis edes vähäks ajaks... äh, ei jaksais aina olla ruikuttamassa jotakuta apuun... :(

Yhteistyössä