Tämä on juuri meidän tuuria! Miehen veli antoi koiralleen nimen jota oltiin suunniteltu meidän lapselle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
Antakaa te kakarallenne nimeksi musti.

Veera sopii 100 kertaa paremmin söpölle koiralle, ei rumalle ipanalle :D

Ensimmäiselle lausahdukselle nauroin, toinen pilaisikin jo koko vitsin. ääliö.

Ensimmäiseksi sanon haista paska ja toiseksi sanon mene helvettiin. ääliö.

Alkuperäinen kirjoittaja Kävisikö tämä...:
Entäs Saara? :)

Meidän koirat oli Saara ja Veera!

Ei nimi pahenna tyttöä jos ei koiraakaan, lapsesta itsestään on varmaan vain kivaa, jos on koirakaima. Ja nykyäänhän on niin paljon ihmisennimisiä koiria ja koirannimisiä ihmisiä, että tuskin tuo ketään hetkauttaa.

No millainen tää veli oikein on, voisko häneltä kysyy että vaihtasko koiralle nimee ja selittäsittä tän että olitte suunnitelleet lapselle kyseistä nimee. Kyllä mie ymmärtäsin jos asiallisesti pyydettäis.

Alkuperäinen kirjoittaja TinkaM:
Entäs pieni muunnos Veerasta; Verna? Mun mielestä Verna on erittäin kaunis nimi :)

Meinasin just ehdottaa samaa =) Meillä on tyttö nimeltä Veera ja Verna oli mietinnässä nimeä keksiessä. Kauniita nimiä molemmat.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mitä vitun väliä onko jonkun koiran nimi sama,ymmärtäisin jos ois veljen lapsen nimi mutta että lemmikki..huoh pinnalliset ja haamuihin uskovat palstahirmut

Siis en ikinä lakkaa ihmettelemästä, mistä metsän kolosesta tällaisia ihmisiä ryömii palstalle.. Siis sori nyt vaan, mutta haamuihin? Mitä? Pinnalliset?

Onko teidän lapsi synytynyt jo? Vai koska tyttö syntyy?

Ei mun mielestä voi tuolla tavalla varata nimiä omaan käyttöönsä. Tietenkin jokainen saa nimetä koiransa miten haluaa. Te sitten päätätte, annatte silti tytölle sen nimen.

Koska ristiäiset on? Vai oletko edes raskaana vielä?

Entäs pieni muunnos Veerasta; Verna? Mun mielestä Verna on erittäin kaunis nimi :)

Samaa nimeä ajattelin ehdottaa. Tai sitten jos se koiran omistaja suostuisi vaihtamaan lemmikilleen toisen nimen. Ja kolmas vaihtoehto, laitat sen nimen siitä koirakaimasta huolimatta.

Minä antaisin silti nimeksi vaikka olis koiran nimenä. Voisin kyllä eka kokeilla kysyä jos velipoika suostuisi koiransa nimen vaihtamaan. Jos ei suostu, niin sitten kyllä ihmettelisin syvästi!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samaa nimeä ajattelin ehdottaa. Tai sitten jos se koiran omistaja suostuisi vaihtamaan lemmikilleen toisen nimen. Ja kolmas vaihtoehto, laitat sen nimen siitä koirakaimasta huolimatta.

Vähä törkeetä olis pyytää tollaista. Varmasti tuolle perheelle koira on tärkeä ja kuten ap kertoi ovat miettineet koiran nimen toiseen koiraan sopivaksi.

Koira on monesti lapsettomille ihmisille hyvin tärkeä ja hehän sen nimen nyt ensiksi koiralleen ehtivät laittaa.

Yhteistyössä