B
bb
Vieras
todella harmillinen tilanne. Minä varmaan koittaisin kääntää pariskunnan päätä tuosta koiran nimestä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HannNa:En laittaisi lapselle sitä nimeä :/
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Antakaa te kakarallenne nimeksi musti.
Veera sopii 100 kertaa paremmin söpölle koiralle, ei rumalle ipanalle![]()
Olet kyllä täydellinen urpo!
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja :D:Antakaa te kakarallenne nimeksi musti.
Veera sopii 100 kertaa paremmin söpölle koiralle, ei rumalle ipanalle![]()
Ensimmäiselle lausahdukselle nauroin, toinen pilaisikin jo koko vitsin. ääliö.
Alkuperäinen kirjoittaja Kävisikö tämä...:Entäs Saara?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TinkaM:Entäs pieni muunnos Veerasta; Verna? Mun mielestä Verna on erittäin kaunis nimi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:mitä vitun väliä onko jonkun koiran nimi sama,ymmärtäisin jos ois veljen lapsen nimi mutta että lemmikki..huoh pinnalliset ja haamuihin uskovat palstahirmut
Alkuperäinen kirjoittaja jotain järkeä:Siis mua inhottaa ihmiset, jotka eläimille antavat ihmisten nimiä. Noloa moinen! Vaikka onpa ihmisilläkin kyllä ihan eläinten nimiä.
Alkuperäinen kirjoittaja TinkaM:Entäs pieni muunnos Veerasta; Verna? Mun mielestä Verna on erittäin kaunis nimi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja TinkaM:Entäs pieni muunnos Veerasta; Verna? Mun mielestä Verna on erittäin kaunis nimi![]()
Samaa nimeä ajattelin ehdottaa. Tai sitten jos se koiran omistaja suostuisi vaihtamaan lemmikilleen toisen nimen. Ja kolmas vaihtoehto, laitat sen nimen siitä koirakaimasta huolimatta.