Tämä olo ei loppu ikinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Varma mua taas haukutaan täällä:D

Mulla jo 3s päivää pahoinvointia ja päänsärkyjä ja vain sen takia että join lauantaina, aloitin klo 19 ja oli pakko jo lähteä kotiin klo 23. Tuli niin pahaa olo ja vieläkin se. Lääkärillä olin se antoi pahoinvointilääke, sanoi mulle ei se vaan sovi, alkoholi. Mä päätin jo silloin kun lähin kotiin klo 23, että en kyllä enää biilettä tämä on niin kauhea. Harvoin mulla kestää pahaa oloa päivän tai kaksi sen jälkeen, yleensä vkon melkein kärsin:X. Nyt mua vaikka miten pyydettään, en enää jaksa puolet elämästä kärsiä jonkun baarin takia

Luulisin, että ihan viisas valinta. Elämässä ehtii saada aikaiseksi ja koettua niin paljon enemmän, kun pitäytyy räkälöiden ulkopuolella. Jokainen toki makunsa mukaan, mutta eipä ole meitsin juttu koskaan ollutkaan. Pari kaveriakin joskus on sanonut, ettei tässä mitään järkeä taida olla, kun se ei ole edes hauskaa loppujenlopuksi. Tekonaurua ja tekohuvitusta alkoholin siivittämänä seuraavaan aamuun ankeaan ja sunnuntaiahdistukseen. Vai miten se menikään..

Luulisin, että ihan viisas valinta. Elämässä ehtii saada aikaiseksi ja koettua niin paljon enemmän, kun pitäytyy räkälöiden ulkopuolella. Jokainen toki makunsa mukaan, mutta eipä ole meitsin juttu koskaan ollutkaan. Pari kaveriakin joskus on sanonut, ettei tässä mitään järkeä taida olla, kun se ei ole edes hauskaa loppujenlopuksi. Tekonaurua ja tekohuvitusta alkoholin siivittämänä seuraavaan aamuun ankeaan ja sunnuntaiahdistukseen. Vai miten se menikään..
Ne sunnuntaiahdistukset oli kyllä ihan kauheita ja maanantain työaamua pelkäs kamalasti.

Ei mullakaan enää hauska ole niin kuin esim alussa joskus pari vuotta sitten kun aloitin bilettä ensimäistä kerta. Mulla vaan voimistu pahaa olo:D

Mulla kestää darra monta päivää,just tuon 3 päivää on hutjakka olo baarireissun jälkeen.Oon tullu siihen tulokseen et johtuu siitä että oon tullu "vanhaksi" :D ja toisekseen käyn harvoin baarissa,ehkä 4 kertaa vuodessa.
Ja käynnit vaan harvenee entisestään kun ei huvita kärsiä pääkivusta enää tiistaina jos on käynyt lauantaina baarissa. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Kylmä ämmä;22172598:
Mulla kestää darra monta päivää,just tuon 3 päivää on hutjakka olo baarireissun jälkeen.Oon tullu siihen tulokseen et johtuu siitä että oon tullu "vanhaksi" :D ja toisekseen käyn harvoin baarissa,ehkä 4 kertaa vuodessa.
Ja käynnit vaan harvenee entisestään kun ei huvita kärsiä pääkivusta enää tiistaina jos on käynyt lauantaina baarissa. :x

Otatko sä muuten jotain jos niin pahaa olo? Mun pakko ota kipulääke, nyt vielä se pahoinvointi välillä rauhoittava

Ja mites se viimeksi keskustelussa ollut "ei mulla ole ongelmaa viinan ja lääkkeiden kanssa, kaikki on niin ihanasti" -tyyppi jakselee? Jos sä löytäisit kaikki omat ketjusi ja uskaltaisit lukea niitä rehellisesti ja ajatuksen kanssa, niin mahtaisko päässä mikään liikahtaa?

Yhteistyössä