Tämä oli jo toinen aamu....

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
.... ko mies vahingossa työntää minut lattialle. Sillekkään jätille ei 180cm leveä sänky riitä, illalla nukahettaan sen puolelle sänkyä ja aamulla mie herään lattialta toiselta puolelta sänkyä... :headwall:
Tämä on kausittaista, ylleensä sitte jos hoksaan aamuyöstä lysähtää sen päälle nukkumaan niin pysyn sängyssä, tai sitte jos olen ryöminy unissaan jalkopäähän tai landella jos nukun seinän vieressä, pysyn sängyssä. Mutta täälä kaupungissa... :kieh: Väitti minua niin huomaamattomaksi ja kevyeksi ettei hoksaa vaikka työntäiski minut alas. |O

Aattelin laittaa turvakaiteen omalle puolelle. :xmas:

Mie oon miettiny että miten mies pyssyy sängyssä ko tykkää niin leveästi nukkua. Mutta onkohan se niin että aikusella ihmisellä on nukkumaan mennessä käsitys siitä kuinka leveästi voi nukkua, ko näkkee kuinka leveään sänkyyn mennee.

Suunnittelin kyllä sitäki että tökkään täälläki tuon sängyn seinään kiinni ja muutan miehen puolelle sänkyä nukkumaan mutta... Menis makkarin järjestys ihan typeräksi. :D Mies totes siihen että turvallisuus ennen kaikkea... :xmas:

No katos ko mie oon kietoutunu peittoon ja käjet tyynyn alla niin olen tippunu peiton ja tyynyn kans, tosin eilen aamulla heräsin ko tipuin koska kolautin nuppini yöpöytään. :'( Ei se ainakkaan landella nukkuessa ole minua rutistanu seinän ja ittensä väliin, nukkuu kyllä lähellä seinää ja mie sitte kippurassa semmosessa kolossa siellä :D On ainaki turvallinen olo eikä painajaiset vaivaa :whistle:

Yhteistyössä