tämä meikäläisen tiineys alkaa olla jo julkinen salaisuus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
olen ollut hiljaa asiasta, koska niin moni juttu voi vielä mennä pieleen. salailu ei kuitenkaan ole onnistunut ihan täysin..
ensinnäkin kaksi kaveriani arvasi asian jo ennen kuin tein testin, pahoinvointi & kuumat aallot kun olivat kuulma niin selvä merkki :whistle:
ja tänään kauppakeskuksessa kun törmäsin erääseen tuttavaani, tämä yhtäkkiä kesken jutustelun kysyi että " saanko kysyä, oletko sie..." ja osoitti vatsaani. olen vasta alussa, mutta turvotus on valtava minkä takia voin pitää jo mammafarkkujakin. ja koska tälläisessä pikkukaupungissa "pikkulinnut visertää & koirat haukkuu", niin veikkaanpa että aika moni jo tietää "salaisuuteni" |O :headwall:

Oiiii, mä en ole tiennyt tätä julkista salaisuutta! Onnea :)

Milloin sulla on laskettu aika?

Mun tiineydestä tietää puoli maailmaa, kirjaimellisesti. Julkistin sen itse FB:ssä pari päivää sitten. Ja mieheni kertoi veljelleen puhelimessa n. viikko sitten (kun veli oli juuri kertonut että heille tulee vauva) & sanoi että älä vielä kerro perheelle. No, nyt kun soitettiin miehen sukulaisille niin jokainen jo tiesi :D

Oiiii, mä en ole tiennyt tätä julkista salaisuutta! Onnea :)

Milloin sulla on laskettu aika?

Mun tiineydestä tietää puoli maailmaa, kirjaimellisesti. Julkistin sen itse FB:ssä par
i päivää sitten. Ja mieheni kertoi veljelleen puhelimessa n. viikko sitten (kun veli oli juuri kertonut että heille tulee vauva) & sanoi että älä vielä kerro perheelle. No, nyt kun soitettiin miehen sukulaisille niin jokainen jo tiesi :D

Koska teidän vauvalla muuten on arvioitu saapumisaika?

Niin ja onnea ap:lle :heart:

miun lakettu aika on vähän epäselvä: pari pv ennen ensimmäistä neuvolaa olin mahakivun takia päivystyksessä & ultrasivat, koska epäiltiin kohdun ulkopuolista...
silloin sain lasketuksi ajaksi 5.6 . mutta neuvolan täti sitten laskikin, että olisi 31.5...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä