Tämä emmaljungan väri!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annnas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon kyllä ihan hullu. Meillä on GRACO QUATRO- matkikset, sit BRIO DOUBLE WAVE- kaksostenrattaat ja EMMALJUNGAN CITY CROSSIT CITY KOPALLA ja silti mä himoitsen noita EMMALJUNGAN SCOOTEREITA :headwall: :headwall:
HYI MUA :kieh:
 
Me oltiin eilen Espoossa Lastentarvikkeessa ja mä olin kyllä siellä näkeväni ton väsiset kärryt =) , kannattaa varmaan soitella Lastentarvikkeeseen,kyllähän ne sieltäkatsoo missä niiden liikkeissä tuolla värillä vielä rattaita on ;)
 
Vitsit onpa hyvä tarjous jos olet saanut noin halvalla nämä rattaat. Joulun aikaan varmaan saisi halvemmalla. Juu näkyy myyvän ohi huudon, eihän se sääntöjen mukasta ole mut samapa tuo mulle :) Ihana kun löysit noi 2006vuoden värit! Siinähän se on,soft lime. Siinä muutenkin niin paljon paremmat värit kuin tänä vuonna, sport yellow, sport ruby, havanna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja annnas:
Vitsit onpa hyvä tarjous jos olet saanut noin halvalla nämä rattaat. Joulun aikaan varmaan saisi halvemmalla. Juu näkyy myyvän ohi huudon, eihän se sääntöjen mukasta ole mut samapa tuo mulle :) Ihana kun löysit noi 2006vuoden värit! Siinähän se on,soft lime. Siinä muutenkin niin paljon paremmat värit kuin tänä vuonna, sport yellow, sport ruby, havanna.

Joo, tosi hyvä tarjous oli. Kerrankin satuin oikeeseen paikkaan, oikeeseen aikaan ;) .
Mut muuten tollanen ohi kauppaaminen on ärsyttävää, jos jo huutoja tullut :kieh:
 

Yhteistyössä