Tämä elämä on täyttä shittiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja insane
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

insane

Vieras
Minulla on paha olla, koko elämä on ollut yhtä rämpimistä vaikeuksista vaikeuksiin. Mä en tiedä mistä oikein aloittaisin ja mihin lopettaisin. Tänään aivan pikku asia sai minut murtumaan, huomenna se voi olla vielä pienempi.

Minä olen oppinut odottamaan aina pahinta ja ne odotukset on kyllä palkittu aina sillä pahimmalla. Tässä ei ole enää mitään järkeä, yrittää toivoa päivästä toiseen että jotain hyvääkin tapahtuisi, että joskus olisi minunkin vuoroni kokea pieni pala onnea.

Minä en osaa enkä voi muuttaa elämääni, minä olen loukussa ja vaikka minä elän ja toimin normaalisti, olen sisältä kuollut, minä esitän hyvää vaimoa, hyvää äitiä, hyvää tytärtä, olen kiltti, ystävällinen ja otan tyynenä vastaan kaiken paskan mitä elämä minulle tarjoilee, se on kaikki vain teatteria.
Minä rakastan lapsiani, minä elän heitä varten, mutta siinä kaikki. Minä olen menettänyt itseni, kaikkien vastoinkäymisten myötä, minä olen hukannut itseni, minä olen pelkkä tyhjä kuori.

Joskus niin kuin tänään minä vihaan elämääni, minä suren sitä pientä toiveikasta tyttö lasta joka joskus olin, minä suren kaikkia niitä menetettyjä vuosia jotka olen valheessa elänyt, minä olen pettynyt itseen koska minua on kuka vain voinut kusettaa 6-0.

Koskaan en ole paljoa pyytänyt, oikeastaan vain sen että minua kohdeltaisiin kuin ihmistä ja tietysti olen toivonut että joskus joku rakastaisi minua. Minulla olisi ollut niin paljon sitä rakkautta annettavana, ehkä olisi vieläkin. Mutta ei se ole koskaan kelvannut kenellekkään. Minä olen näkymätön, minua ei kukaan huomaa, olen elänyt saman ihmisen kanssa kohta kymmenen vuotta eikä hän vieläkään tunne minua.

Yksi lapsistani on sairas, hänellä on psykiatrisia ja neurologisia ongelmia. Koko pojan elämän olen kuullut kuinka minä olen pojan pilannut. Miksei kukaan kerro miten minä sen tein, itse olen niin tyhmä etten tajua, kuitenkin yksi ihminen muistuttaa minua joka päivä siitä että pilasin poikani. Syyllisyyden taakka on hirveä, mitä jos minä en olekkaan osannut olla äiti, mitä jos minä olenkin aiheuttanut pienen poikani ongelmat?

Joskus tämä elämän taakka on raskas kantaa, vielä raskaampaa se on kantaa yksin, joten kun ei ole ketään kenelle kertoa tai kenen lähellä itkeä, niin kirjoitan tämän tänne.

Minäkin olen saanut viime aikoina vain pettymyksiä ja vastoinkäymisiä toisensa jälkeen. Taloudelliset menetykset, pitkäaikaistyöttömyys, ihmissuhteet, kaikki menee alamäkeä.

Onneksi sentään tämä perheeni on minulle rakas ja täydellinen sellaisenaan ja tunnen sitä kautta itseni tärkeäksi.

En usko sinun pilannneen lastasi mitenkään. Älä anna ihmisten lannistaa kauneuttasi ja hyvyyttäsi. Valitettavasti hyviä ja kauniita ja kilttejä hyväksikäytetään usein.

Onko puolisosi itsekäs tai vastuuntunnoton vai peräti narsisti joka syyttelee sinua?

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Minäkin olen saanut viime aikoina vain pettymyksiä ja vastoinkäymisiä toisensa jälkeen. Taloudelliset menetykset, pitkäaikaistyöttömyys, ihmissuhteet, kaikki menee alamäkeä.

Onneksi sentään tämä perheeni on minulle rakas ja täydellinen sellaisenaan ja tunnen sitä kautta itseni tärkeäksi.

En usko sinun pilannneen lastasi mitenkään. Älä anna ihmisten lannistaa kauneuttasi ja hyvyyttäsi. Valitettavasti hyviä ja kauniita ja kilttejä hyväksikäytetään usein.

Onko puolisosi itsekäs tai vastuuntunnoton vai peräti narsisti joka syyttelee sinua?

Niin mies jonka kanssa elän... en minä häntä voi puolisoksi edes sanoa, hän on tuhonnut minut täysin, joskus minä rakastin häntä enemmän kuin elämää, nyt minä toivon hänen kuolevan.
Ei minun surkeuteni ole vain hänestä kiinni, minä olen kovan oneen lapsi. Tarina alkaa jo vuosikymmeniä sitten pienen aluesairaalaan synnytyssalista jossa minä pääsin vanhempieni "hellään" huomaan, äidin syliin joka ei koskaan rakastanut eikä edes vaivautunut valehtelemaan että rakastaisi.

Voimia sinullekkin vaikeaan elämän tilanteeseen, toivon sinulle kaikkea hyvää

Luin tariinaasi ja tuli niin paha mieli vuoksesi. Tahtoisin halata sinua ja kertoa, että olet hyvä ja arvokas ihminen juuri sellaisena kuin olet. Et varmasti ole pilannut lastasi.
Maailmassa vain on ihmisiä, jotka haluavat painaa toisen alleen.
Minullekin aina joskus sataa syytöksiä, että minun syy jos poika tekee noin tai noin tai jättää tekemättä jotain mitä pitäisi. Ex:ä syyttelee.
Vaikka ei hirveesti edes lasten elämään viitsi puuttua. Lapsilla jos hätää aina tukeutuvat minuun.
Toivon, että jollain tavalla pääset tuosta noidankehästä ulos. Hae , vaikka keskusteluapua ja lääkitystä aluksi jos on kovin paha olla.
Minulla on suurena apuna Taivaan Isä ja Jeesus, mutta en tuputa niitä kenellekkään.
Heiltä olen saanut avun omaan elämääni.
Sinua siunaten.

Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Luin tariinaasi ja tuli niin paha mieli vuoksesi. Tahtoisin halata sinua ja kertoa, että olet hyvä ja arvokas ihminen juuri sellaisena kuin olet. Et varmasti ole pilannut lastasi.
Maailmassa vain on ihmisiä, jotka haluavat painaa toisen alleen.
Minullekin aina joskus sataa syytöksiä, että minun syy jos poika tekee noin tai noin tai jättää tekemättä jotain mitä pitäisi. Ex:ä syyttelee.
Vaikka ei hirveesti edes lasten elämään viitsi puuttua. Lapsilla jos hätää aina tukeutuvat minuun.
Toivon, että jollain tavalla pääset tuosta noidankehästä ulos. Hae , vaikka keskusteluapua ja lääkitystä aluksi jos on kovin paha olla.
Minulla on suurena apuna Taivaan Isä ja Jeesus, mutta en tuputa niitä kenellekkään.
Heiltä olen saanut avun omaan elämääni.
Sinua siunaten.

Luuletko etten ole Jumalalta apua rukoillut? Jumala ei ole minua kuunnellut sen enempää kuin kukaan ihminenkään.
Kiitos kuitenkin kauniista kirjoituksestasi.
Minä luulen että tätä tämä tulee olemaan hautaan saakka, ei minunlaisilleni rikkinäisille ihmisille ole mitään tarjolla, minä olen näkymätön elämän loppuun saakka. Lasten takia minä elän, ja tulen elämään, mutta se ei poista sitä totuutta ettei tämä mitään elämää oikeasti ole.

Alkuperäinen kirjoittaja IsoJalkaVirtsanKarkailulla:
Lähde pois suhteestasi ja ala elämääm oikeasti :hug:

Eihän se lähteminen kai mitään muuttaisi, sama minä silti olisin, ihan yhtä yksin ihan yhtä näkymätön.
Yritin minä kerran jo lähteä, oli asuntokin valmiina. Vanhempani ja sukulaiseni painostivat minut takaisin.
Enkä minä oikeasti edes jaksanut vastustella, se on loppujen lopuksi sama olenko täällä vai jossain muualla. Eikä vika ole muissa kuin minussa, minä olen jotenkin viallinen.

Sinä et ole viallinen älä anna kenenkään uskotella niin, sinulla on vain hyvin vaikeaa. Olen varovainen kirjoittamaan Jeesuksesta koska en halua tuputtaa, mutta hän rakastaa aivan jokaista, vaikka se ei siltä tuntuiskaan. Meidän tunteet voi valehdella hän ei.

Jumala on luvannut kuulla jokaista , joka hänen luoksensa tulee. Raamatussa sanotaan mm. Enkö minä, joka olen luonut korvan kuulisi jne.

Jos sinä tosissasi huudat Herraa apuun ja jätä elämäsi hänelle hän varmasti kuulee.
E i minultakaan ongelmat lähteneet enkä minä parantunut. vaikka tulin uskoon. Tämähän on vain tätä maailmaa jossa on syntiä ja tuskaa, mutta paljon parempi on elää Jeesuksen kanssa näitä asioita läpi kuin yksin. On joku jolle puhua, kun on oikein vaikeaa.

Miehelleni on tapahtunut parantumisimeitäkin ja on minuakin autettu, mutta ei se elämä siltikään ole kuin silkkiä vaan.

Lämpimästi suosittelen, jokaiselle ihmiselle, suhdetta Jeesukseen ja hän auttaa jos sinä olet tosissasi 100 %:ssesti
Ihmishäpeä estää monesti tulon Herran luo, jos haluat löytää tosi avun tartu Raamattuun Uusi Testamentti Johanneksen evankeliumi aoloita siitä. Etsiydy seurakuntaan ja minä lupaan Herra seisoo sinun rinnallasi, eikä hylkää eikä jätä.
Tämän hän on luvannut minullekin kun oli oikein vaikeaa. Usko tähän.

Yhteistyössä