Talvivauvasta 2010 haaveilevat :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ansku-83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ansku-83

Jäsen
10.03.2009
102
0
16
Hei kaikille!

Täällä olis 5 vuotiaan pojan äiti joka haaveilee miehensä kanssa talvivauvasta 2010. Vielä yksi pilleriliuska jäljellä ja sitten alkais yrittäminen =) Löytyykö muita haaveilevia? Minulla on vaan vielä "plussana" sellainen ongelma että syön vielä tällä hetkellä cipralex lääkettä ja se olisi nyt tarkoitus lopettaa pikku hiljaa... en halua syödä tätä lääkettä raskausaikana... ja tämä vähän huolettaa ja jännittää :/ Mutta muuten ollaan iloisella mielellä ja toivotaan pojalle sisarusta, joka niin jo kaipaakin omaa siskoa tai veljeä.... :heart:

Olisi mukava jakaa ajatuksia muiden kanssa! :flower:

Kiitos swaddle! =) ja plussa onnea myös sinulle!! Ja Marta, minäpä vilkaisen sinne toiseen listaan, siellä näytti olevan vaan niin paljon jotain ihme merkintöjä... että oon ihan pihalla niistä :D

Tarkoitat varmaan kp:t (kiertopäivät) ja yk:t (yrityskuukaudet) :) Ei niitä ole pakko jakaa jos ei halua, kyllä muutenkin voi ajatuksiaan tulla vaihtamaan :) Minä sitä listaa siellä päivitän, eli jos haluat itsesi pinoon mukaan, niin laitan sut sinne. Ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että nopeasti noihin jyvälle pääsee ;) Eli mukaan vain ihan rohkeasti!

Joo voin kyllä tulla mukaan keskusteluihin, vielä ei ainakaan tarvi pinoon laittaa.. ollaan ajateltu että otetaan ihan rennosti.. eikä kauheesti "lasketa"... mutta aika näyttää kuin sitä innostuu! :D

Yhteistyössä