** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

Mulla menee hermo, tuntuu ettei oo ovista ollenkaan... :/ Yleensä huomaan limat selvästi ja nyt ei oo. Ärsyttävää :headwall:

Tervetuloa lumikeiju! Kyllä varmaan pääset listoille, Arcatha ei ollu ehkä huomannu.
 
Plääh.. Jopa voi olla tylsää ootella, mitä tapahtuu. Viime yönä ja kerran aikaisemmin tällä viikolla näin unta että mulla oli yhtäkkiä pieni tyttövauva! :heart: Oi se oli niin suloinen! :) Toivottavasti ois enneuni! Alamahaa kyllä on alkanui vihlomaan tänään enemmän ja rinnat alkanu kipeytymään, että melkein olen jo heittäny kirveen kaivoon!
 
mä olen melkoisen varma et en oo raskautunu, oireita ei oo eikä lämmötkää nouse (ainoot oireet on ajoittaiset mahan nippailut) eli ehk mie en sit täs kierros ovuloi olleskaa.. voe ko hianoo.. nooh, kuha menkat tulee ni pääsee uutee kiertoo :)
 
Esikoisesta Haaveilevat



Linduu...............kp 5/28.................yk 4
emiliana...kp 6/28-33.......yk 3
Tuulia85...kp 8/28......yk 6....TAYS
Arcatha.............kp 9/27...................yk 8...............KYS
Suikku...............kp 15/29-32...................yk 12
JJ-t....................kp 16/30-33....................yk 07/07 alkaen
JoJo79 ............. kp 20/37.................yk 1
kiharapää.......... kp 20/32-35...........yk 9............TYKS
Miracle.....kp 24/27(-32)............ ..km 04/08a
kaa....................kp 25/31-36........................yk 5..............KYS
humu82.....kp 27/27-28........yk 2
Sirja...................kp 29/30......................yk 9..............KHKS
Linna.................kp 29/28-78...................yk 5..............KOKS
nti......................kp 31/28-33..................yk 7................PHKS
Charlott.............kp 32/30-57..................yk 5..............KYS
Lumikeiju....kp 32/28-30.......yk 1
Nanniina...........kp 35/31-34...................yk 8............SATKS
piksu.................kp 36/30........................yk 12
Inkaliina-83..kp 55/28-31.....yk 3.....TYKS
Ouska................kp 69/28-35...................yk 3
astydameia....... kp 78/28-30...................yk 14
Tikka81.............kp 78/30-38...................yk 8...............LKS
Laala.................kp 109/??.........................yk 1.............TYKS
kissendaal..........kp ??/??..................






Toista Toivovat



Ninnurainen.........kp 7/27-105................yk 14..........K-HKS
mama-84..............kp 12/26-28.................yk 19...........SATKS
Selis......kp 19/30-34.......................yk 1......TYKS
ipanapa-08...........kp 19/28-37.................yk 8
mariq....................kp 21/29-36.................yk 13..........L-PKS
Vilinäiti................kp 26/?.....................yk 20..........TYKS
Tuulia79...............kp 31/35................yk 5............PHKS
minime.................kp 38/33-45......................yk 3
meilinde............ ..kp 47/42........................yk 6
mussu...................kp 65/28......................yk ?
outo-tyttö..............kp 69/??......................yk 4........HYKS
Heidsu..................kp 74/??......................yk 3
aini.......................kp 90/28.....................yk??






Kolmatta Toivovat



TaikaWiitta..............kp 20/23-30
umayya....................kp 22/38...................yk 3 (10/07 alk.)..........PHKS
Mammutti-Mamma.kp 25/30.............yk 6 (taustalla)
Matonen..................kp 35/31....................yk 7
Hymy83......kp 38/39.....yk 2
Elriina......kp 59/28-31.....km 10/07.........KOKS
jonttu79....................kp 91/29...................yk 3...........TYKS






Neljättä Toivovat


Rouva Pikkumyy.......kp 19/28.............yk 3..........TYKS
Päppä........................kp 21/25-30.......yk 15.........PHKS
Aurora72...................kp 92/34-39.......yk1
mammeli83......kp ?/??...............yk 1







Viidennestä Haaveilevat









Kuudetta Kaipailevat








Seitsemännestä Haaveilevat


Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP





:heart: Haamuilijat :heart:




:heart: Plussanneet :heart:


mymmyryy.....??.??.????.......................yk 1
Lapinmaria..................??.??.????...............yk 5...........KOKS
Mamamin....................23.1.2009......................yk 3...........kätilöopisto
nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Millukka.................. 22.12.08...................yk 10
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3...........................3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS.........3
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3...........P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++




 
suikku: Hurjasti onnea mukaan inssiin!! :)

miracle: Oisinpa itekki osannu säilyttää tuon mielialan, niin ei tipaha sitten niin korkelta.. Toiveet on jossain pilvissä jo.. huoh, oon jo luulosairas, tuossa kun heräsin niin katoin rintavarustusta että ohoh onpas turvonneet.. :LOL: Vaikka aina kai ne turpoaa ennen tätiä. Olittekos te muuten menossa naimisiin, onko hirveästi tehty jo suunnitelmia? Ihana ois päästä joskus omiakin häitä suunnittelemaan.. :saint:

nti ja nanniina: Testailkaapa niitä plussia tähän pinoon! :)
 
kiitos minime inssi ohi.. mies kävi aamulla luovuttamassa uimarit ja mulla oli aika 11.30.. kamala miten jännitin.. viime yönä saanut ees kunnolla nukuttua kun varmaan jännitin jo sillon.. työkavereilla oli aamulla hauskaa katsoa ku jännitin.. naputtelin pöytää ym huomaamattani.. kovasti tsemppasivat.. se sattui.. työnsivät sen "ruutan" kohdun suusta ni se sattu.. mut uimarit oli tosi hyviä ja niitä oli paljon, oikealla just puhkeamassa munasolu joten gyne sanoi että lähtökohdat on kyllä loistavat.. nyt vaan odotellaan.. mä niiiiiiin toivon että ne osais mennä oikeeseen paikkaan..
 
suikku, jänskää! Ny vaa sit jännäileen jospa ois tarttuna kii!! :heart:

minime juu no mullaki nää mu mietteet aina vaihtelee.. sillo olin iha ok ja et juu seur. kiertoon vaan mut ku ny must tuntuu et en oo ovuloinu olleskaa ko ei lämmöt nouse.... :ashamed: tai sit se ovis olikin sillon ku oli se kauhee kipu eli perjantaina 23. pvä... Et en mie tiiä sit... Äsh! ärsyttävää.. Mut onneks mul on sentäs häät tulos!! :) Ja ollaa kutsutkii jo tehty miltei mut hienosäätöö niihi viel :)
 
miten tuo inssi muute tapahtuu? siis sillain notta eikös ne siittiöt viedä sinne kohtuun tms tai ainaskii kohdun suulle.. ni miten se eroaa sit iha tavallisesta yhdynnästä? Otetaanks siin ne parhaimmat siittiöt siit spermasta vai kuinka? Oon vähä tietämätön.. :ashamed:
 
minime testailen loppuviikolla jos ei tätiä näy. Pahasti kyllä pelkään että se akka ryntää tänne jo tänään tai viimeistään huomenna.... :kieh:

suikku peukut on täälläkin pystyssä että olis hommat onnistunu niin kuin pitääkin...
 
Kaa
miracle; kyllä, miehen siemennesteestä poimitaan ne parhaimmat ja vikkelimmät priimayksilöt, joteka sitten ruiskutetaan naisen elimistöön ovulaatiopäivänä tai hyvin lähellä sitä. Tarvittaessa naiselle annetaan myös hormonihoitoa, joka auttaa hedelmöittymisessä.
 
suikku: No varmasti jännitti ja jännittää.. Mä oisin ihan hermoraunio kun oon nytkin.. :)

miracle: Ei mullakaan oo pahemmin lämmöt noussu, siinä 36.3-36.5 välillä että ei kyllä kovin korkealla.. :/

Nanniina: No toivotaan kuitenkin että se tätsy ois hukannu osoitteen tai antanu sen haikaralle! ;)

ON: Testasin prisman pregent stickillä haamun joka tuli testiajan puitteissa.. :eek: MUTTA se on niin onnettoman haalea, että en uskalla uskoa siihen. En edelleenkän halua onnitteluja.. :ashamed: Luulenpa että tuo olisi ennemminkin viivan paikka.
 
Kaa, kiitos tiedosta :) Onks sillon kyseessä sit yleensä vika siemennesteessä eli miehessä? Ja sit muita hoitokeinoja käytetään jos naisessa? Esim jos ei ovuloi ni niit hormonihoitoi jne

minime, nii... mullaki kieppuu siin 36.6-36,8 välimaastos ja ovikse jälkee enne aina on noussu 37-37,4 pintaan... Et sit vähä arvelluttaa kyl.. Plussakierrossaki epäilin et ovuloinko olleskaan mut kyl ne sit nous ne lämmöt.. mut mu mielest ne nous nopeemmi sillo ko ny.. et kai mä en ovuloi tai sit on myöhäs se ovis.. en mie tiiä... :headwall:
 
miracle: Niin tuohan on tietty niin yksilöllistä miten lämmöt käyttäytyy.. Itsestäni en edes oikeastaan tiedä, miten sitten raskautuessa koska esikon kohdalla en seuraillut.. ja eihän sitä välttämättä ovuloi, joka kierrossa. Mutta jos sulla on lämmöt yhtään korkeammalla kun alkukierrossa niin on se ovis varmaan tapahtunut.

Mä en osaa kuvaa tänne laittaa, mut se mun haamu on just samanlainen ku noppiksella dpo 10-11 tuolla pikkukakkospinossa. En itse sinne kirjoittele mutta lueskelen huvikseen kun meki kakkosta yritellään. :)
 
Plussanneille ja haamuilijoille onnea sekä tarrasukkia :flower:. Tädin yllättämille :hug:. Uusille :wave:.

Omaa napaa: gynellä käyty, ei pahemmin kerrottavaa. Mulla on kuulemma vain huonoa tuuria (No shit Sherlock! Tämän mä jostain kumman syystä tiesinkin jo, ettei olisi tarvinnut yksin tosta maksaa 140 rahaa) ja pitäisi olla tyytyväinen, että tulen ilmeisen helposti raskaaksi. Otti papan varmuuden vuoksi, ultrasi kohdun todetakseen kohdun olevan tyhjä ja paikkojen muutenkin kunnossa. Lugeista kyselin, mutta teilasi ne aikatavalla. Pitää kuulemma vaan uskoa tähän ja jatkaa yrittämistä. (Hehe, oikein lääkärin määräys nussia, olisi antanut saman vielä kirjallisena.) En nyt tiedä, olenko yhtään viisaampi kuin sinne mennessänikään. Aika tavalla vain hajalla taas.

Taidan toteuttaa yhden pitkäaikaisista unelmistani, ja suorittaa PADI Open Water Diver-sukelluskurssin. En tiedä mitään rentouttavampaa, kuin snorklata/sukeltaa koralliriutalla. Uskomattoman kaunista, ajantaju ja kaikki muu katoaa mielestä täysin. Tällä hetkellä olisin valmis antamaan melkein mitä vain, että saisi tätä liian raskaalta ja kipeältä tuntuvaa arkea edes vähän poikki... tai saisin sen plussan joka pysyisi pidempään kuin viikon, mielellään ihan loppuun saakka.

Mukavaa alkanutta viikkoa!
 

Yhteistyössä