** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

Voi ei!! Enkö mä oo vielä onnitellut kirppusta ja sirpulaakaan? Vissiin vaan kuvittelin onnittelevani pari päivää sitten! :LOL: Joka tapauksessa onnea hirmuisesti!! :flower: =) Jospa nyt olisin kaikkia plussanneita onnitellut! =)

Tuulia78: mikäs teillä on tilanne? Toivottavasti kaikki hyvin!
 
Tuulian terveisiä minäkin tässä kaipaillut. Toivottavasti kaikki hyvin!
päppä Tollanen on just niin hirveetä, epätietoisuus oman lapsen terveydestä on kamalaa, eikä sitä toivois kellekään. Toivotaan, että olis esim. sokerinheilahteluista kyse, eikä mistään vakavammasta. Mä ite pyörtyilin lapsena ja yläasteellakin vielä ihan yllättäen, mitään syytä ei kuitenkaan koskaan ole löytynyt. Vanhetessa loppui :eek: Luultavasti ihan verensokerin heilahtelu-jutskaa...

Mulle voi muuten laittaa la:n 19.1.2009 :heart: Voi kun päästäis sinne!
 
miracle: ollaan verikokeis käyty ja sperma-analyysist saadaan vastaus parin viikonn pääst. Verikokeis ja ja papassa ei mitään vikaa!! Mulla siis toi lapsi on jo mut miehellä ei. Mulla on kiertokin aivan säännöllinen... mut ainut et mun kohdalla on endometrioosiepäily, mikä saattaa vaikeuttaa asiaa. Mutta lisätutkimukset odottaa!
 
Esikoisesta Haaveilevat



Suikku...............kp 6/29-32...................yk 12
JJ-t....................kp 7/30-33....................yk 07/07 alkaen
JoJo79 ............. kp 11/37.................yk 1
kiharapää.......... kp 11/32-35...........yk 9............TYKS
Miracle.....kp 15/28(-36)............ ..km 04/08
kaa....................kp 17/31-36........................yk 5..............KYS
humu82.....kp 18/27-28........yk 2
Sirja...................kp 20/30......................yk 9..............KHKS
Linna.................kp 20/28-78...................yk 5..............KOKS
nti......................kp 22/28-33..................yk 7................PHKS
Charlott.............kp 23/30-57..................yk 5..............KYS
Nanniina...........kp 26/31-34...................yk 8............SATKS
Arcatha.............kp 27/27-37...................yk 7...............KYS
piksu.................kp 27/30........................yk 12
emiliana...kp 28/28-33.......yk 2
Tuulia85...kp 32/28......yk 5....TAYS
Inkaliina-83..kp 46/28-31.....yk 3.....TYKS
Linduu...............kp 47/28.................yk 3
Hennarukka...... kp 55/n.30....................yk 3
Ouska................kp 60/28-35...................yk 3
astydameia....... kp 64/28-30...................yk 14
Tikka81.............kp 69/30-38...................yk 8...............LKS
Laala.................kp 100/??.........................yk 1.............TYKS
Magic................kp ??/??.........................yk 8
kissendaal..........kp ??/??..................






Toista Toivovat



mama-84..............kp 3/26-28.................yk 19...........SATKS
Selis......kp 10/30-34.......................yk 1......TYKS
ipanapa-08...........kp 10/28-37.................yk 8
mariq....................kp 12/29-36.................yk 13..........L-PKS
Vilinäiti................kp 17/?.....................yk 20..........TYKS
Tuulia79...............kp 22/35................yk 5............PHKS
minime.................kp 29/33-45......................yk 3
Ninnurainen.........kp 30/27-65................yk 13..........K-HKS
meilinde............ ..kp 38/42........................yk 6
mussu...................kp 56/28......................yk ?
outo-tyttö..............kp 60/??......................yk 4........HYKS
Heidsu..................kp 65/??......................yk 3
aini.......................kp 81/28.....................yk??






Kolmatta Toivovat



TaikaWiitta..............kp 11/23-30
umayya....................kp 13/38...................yk 3 (10/07 alk.)..........PHKS
Mammutti-Mamma.kp 16/30.............yk 6 (taustalla)
Matonen..................kp 26/31....................yk 7
Hymy83......kp 29/39.....yk 2
mymmyryy....kp 41/?.......................yk 1
Elriina......kp 50/28-31.....km 10/07.........KOKS
Luppana..................kp 67/26-30...............yk 3............KYS
Käärme....................kp 48/26-27....yk 2...........KYSS
jonttu79....................kp 83/29...................yk 3...........TYKS
Odenia.....................kp ??/??.....................yk 1






Neljättä Toivovat


Päppä........................kp 12/25-30.......yk 15.........PHKS
Lapinmaria...............kp 28/26-31...............yk 5...........KOKS (taustalla)
RouvaPikkumyy.......kp 38/31.............yk 2..........TYKS
Aurora72...................kp 83/34-39.......yk1
mammeli83......kp ?/??...............yk 1







Viidennestä Haaveilevat









Kuudetta Kaipailevat








Seitsemännestä Haaveilevat


Rouva Bennet..........kp ??/??..............yk ?........K-PSHP





:heart: Haamuilijat :heart:

Mamamin.............kp 30/28......................yk 3...........kätilöopisto



:heart: Plussanneet :heart:


nooruli.......10.1.2009......yk 1 km -06
tuttemui.......................19.1.2009..............yk 3........OYS
Sirpula....................... 16.1.2009....................yk 10
kirppunen.......20.1.2009.....yk 1.....PKKS
Tuulia78.....................??.??.????............yk 3....Jorvi
vauvahaaveita...........29.12.2008.....yk alk. 12/07
Millukka.................. 22.12.08...................yk 10
Maria-08.....??.??.????...........yk 3
maitooo...................??.??.2008...................yk 3...........................3
Red Dragon.............2.11.2008...................yk 8...........KYS.........3
Luminka..................1.11.2008...................yk 3
kutmula....................??.??.2008.................yk 2
ipapii.......................15.10.2008.................yk6............phks
Emiliina...................??.??.2008
Maotao....................??.??.2008..................yk 5
Mayah.....................??.??.2008..................yk 1
Pamu k....................24.11.2008.................yk 4
HepsKatti................19.11.2008.................yk 2
TähtiTaika................1.12.2008..................yk 3...........P-KKS
Caffee81...................?.?.????.....................yk 13





PLUSSATUULIA PUHALLELLEN +++++++++++++


 
Onnea plussanneille ja halaus tädin riivaamille.. Tänään mennyt koko ilta auttaessa vanhempia pääsemään merelle.. Isällä alkoi loma, joten hänen oli pakko tehdä viimeiset työt, mutta onneksi olin äidin käytettävissä, kun isä tuli vasta kuuden jälkeen kotiin... Joten olin käyttänyt äitiä kaupassa ja hakenut muutamia juttuja mitä ei saanut lähikaupasta, ja sain äidin jätettyä venerantaan vasta seitsemän jälkeen, kun en heti viitsinyt jättää äitiä sinne yksin odottamaan, vaikka hänellä oli tekemistä kun laittoi venettä lähtökuntoon..
Sitten olin hakemassa lahjakorttia huomiseksi, kun meillä on työporukan kesken yhden työtekijän tuparit.. Hain tuparilahjaa ja sitten salaattiainekset, kun meillä on nyyttärit..

Ja sitten tarttee olla ensin huomenna aamuvuorossa ja sitten kastelemaan kukkaset hautausmaalle ja sitten kotiin tekemään salaatti ja sitten laittaa itsensä kuntoon varsinkaan kun en tiedä missä on mun kaikki siistit vaatteet, kun osa muuttolaatikoissa vielä..

Tulipa pitkä teksti.. Onko kaikki kesäihmisiä? Miten yleensä vietätte kesää?? Itse haluaisin olla kesän purjehtimassa..

KP
 
kp: Joo mä haluaisin joskus päästä purjehtimaan.. Olen kyllä ehdottomasti kesäihminen, syksystä tykkään kans!:) Oletko harrastanut kauan purjehdusta?

Laala: Onpas sulla pitkä kierto! :eek: Ja minä kun olen jo helisemässä omien kiertojeni kanssa, kun ne välillä venyy kp45. :/

Mulla on taas alkanu loppukierron ällötys, en pysytnyt äsken juomaan aamukahvia, tai siis join ekan kupin hampaat irvessä ja toinen kuppi piti jo kaataa lavuaarista alas.. Tietenkin tämä kahviällötys herätti toiveet. Se kun oli eka oire esikosta.. :whistle: Ja nyt tulee vähän ällömpää juttua: Valkkari/lima ei ole loppunut vieläkään! Siis sellasia limaklönttejä hulahtelee jatkuvalla syötöllä ja lämmöt on nousseet jo 3-4 päivää sitten. Vaikka vannoin etten kyttää lämpöjä.. :whistle: ;) Pms-oireet puuttuu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
12 pvä Tuulia kirjoittanu et ens to:na ultra, siks mä sit kai oletin et se ois ollu eilen..
Niin mäkin luulin ton viestin perusteella, mutta oli siis vasta ens viikon to.


minime Turhia toiveita hertättelemättä, vois kuulostaa lupaavalta ;) Mulla oli ainoa selkeä ero negakierrosta plussakiertoon, että aiemmissa pahaan oloon liittyi niin hirveet pms-oireet etenkin tuolla mielialapuolella :LOL: Plussakierrosta ne puuttu oikein selkeinä. bd
 
tuttemui: Juuri tuota minä hainkin, eli siis ne kaksi viikkoa älytöntä ärsytystilaa on jääny nyt pois! :eek: Ja ne viikot ei kyllä vahongossakaan oo ikinä jääny pois, vaikka aina olenkin niin toivonut! Ja luulenpa että olen jo itse nostattanut toiveet melko korkealle.. :ashamed: saa nähdä miten pystyn olemaan tänään ostamatta testiä kun kaupassa käyn.. :whistle: Lisääntyikö sulla muuten valkovuoto? Ei ole pakko vastata jos et halua! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja minime:
tuttemui: Juuri tuota minä hainkin, eli siis ne kaksi viikkoa älytöntä ärsytystilaa on jääny nyt pois! :eek: Ja ne viikot ei kyllä vahongossakaan oo ikinä jääny pois, vaikka aina olenkin niin toivonut! Ja luulenpa että olen jo itse nostattanut toiveet melko korkealle.. :ashamed: saa nähdä miten pystyn olemaan tänään ostamatta testiä kun kaupassa käyn.. :whistle: Lisääntyikö sulla muuten valkovuoto? Ei ole pakko vastata jos et halua! :)
Lisääntyi :x Välillä hulahteli niin, että luulin menkkojen alkavan...ja jatkuu edelleen.
 
Lisääntyi :x Välillä hulahteli niin, että luulin menkkojen alkavan...ja jatkuu edelleen.
[/quote]

nyt mua kyllä vähän jännittää.. :) Esikoisen odotuksen alkuajoilta muistan kyllä kun jatkuvasti ramppasin vessassa tarkistamassa että alkoiko menkat kun tuli niin sitä vetistä vv:a. Nyt on kans semmoinen vetinen olo jatkuvasti. Ja normaalisti mulla on kyllä ollu se kuiva kausi n.2viikkoa ennen kuukautisia. Kiitos kun jaksoit vastailla! =) Ja onnittelen vielä toistamiseen! :flower:
 
olikos se minime kun kauhisteli mun kiertoa.
Mulla siis on ilmeisesti pco, ja kävin tossa reilu viikko sitten gynellä, joka ultrasi ja tätä tuomiota minulle ennusteli, ja sanoi että ei näytä siltä että ihan hetkeen olis viel kuukautisia tulossakaan, joten en jaksa stressata nyt jostain 100+ päivän kierrosta. :kieh:
Koitan sen sijaan nauttia tästä huolettomasta olosta, kun ei oo kuukautisia eikä minkäänlaisia oireita että olis tulossakaan... :D
 

Yhteistyössä