Onnea plussanneille ja halaus tädin riivaamille.. Tänään mennyt koko ilta auttaessa vanhempia pääsemään merelle.. Isällä alkoi loma, joten hänen oli pakko tehdä viimeiset työt, mutta onneksi olin äidin käytettävissä, kun isä tuli vasta kuuden jälkeen kotiin... Joten olin käyttänyt äitiä kaupassa ja hakenut muutamia juttuja mitä ei saanut lähikaupasta, ja sain äidin jätettyä venerantaan vasta seitsemän jälkeen, kun en heti viitsinyt jättää äitiä sinne yksin odottamaan, vaikka hänellä oli tekemistä kun laittoi venettä lähtökuntoon..
Sitten olin hakemassa lahjakorttia huomiseksi, kun meillä on työporukan kesken yhden työtekijän tuparit.. Hain tuparilahjaa ja sitten salaattiainekset, kun meillä on nyyttärit..
Ja sitten tarttee olla ensin huomenna aamuvuorossa ja sitten kastelemaan kukkaset hautausmaalle ja sitten kotiin tekemään salaatti ja sitten laittaa itsensä kuntoon varsinkaan kun en tiedä missä on mun kaikki siistit vaatteet, kun osa muuttolaatikoissa vielä..
Tulipa pitkä teksti.. Onko kaikki kesäihmisiä? Miten yleensä vietätte kesää?? Itse haluaisin olla kesän purjehtimassa..
KP