** Talviunelmasta 2008-2009 - haaveilevat (vol. 2) ** UUSI PINO AVATTU - Talvi- & Kevätunelmasta 2009 haaveilevat

Heissan! täällä siis eilen käyty tk:ssä tekemässä testi ja plussaahan se siellä näytti , haalee oli mutta kyllä kuulemme nyt jo pitäis viimein uskoa :LOL: nyt vaan toivotaan että kaikki menisi hyvin =) siis ensimmäistä lastamme päästään miehen kanssa odottelemaan (vaikka listalla virheellisesti lukeekin kolmatta) :LOL:

Plussatuulia kaikille! ++++
 
laala tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu :hug: vaikkakin eri syistä kierrot meillä heittelee, mutta ei oo mitään inhottavampaa :/
mama-84 :hug:
emiliana varovaiset onnittelut :heart: :)

on: ovis sitten taisi mennä, nyt vaan mielenkiinnolla odottamaan tämän ahkeran kierron tuloksia :snotty:

ja arcatha mulle voois ton yk2 perään laittaa vaikka (10/07 alkaen) niin ei tartte ihmetellä miksi yritys kestänyt pitkään vaikka onkin vasta yk2, kiitos :)
 
Kaa
Marialle suuren suuret onnittelut!

Omanapaisesti MieIte: Olen sanut itsestäni luulotautisen.

Nyt tulee ällöselitystä, anteeksi...


Ovulaatio oli viime viikonloppuna. Keskiviikkon ja torstaina mahaa kuumotti (aivan kuin ennen kuukautisia), selkää särki ja valkovuoto muuttui ruskeaksi tuhruksi. Torstaina tuli jopa sellainen pieniä hyytymiä/limakalvon palasia sisältävä lima vessasa käydessä. Tänään ei enää mitään, olo on ihan normaali. Kurkkua vaan vähän karhistaa, toivottavasti ei tule flunssa.

Plussatuulia kaikille!
 
onnea marialle!
emiliana: mie sain itse sillon ihan hailakan haamun ja kävelinkin sit suoraan terveyskeskukseen antamaan virtsanäytteen ettei tarvinnu jännittää ja raskaana olin. haamu tosiaan oli tosi tosi haalea, epäilin jopa että on viivapaikka mutta ku asun terveyskeskuksen lähellä niin ajattelin et sama käydä antamassa näyte niin saan sit tiedon. onko sulla mahdollisuutta käydä terveyskeskuksessa? ei menis rahat testeihin.
-nea ja vauva rv 23-
 
nea85 aattelin ihan samaa, ja kaivoin sekä gynen että terveyskeskuksen numerot esille. Saisi varmistuksen tällä ja tietyllä tapaa myös "mielenrauhan". Aattelin odottaa viikonlopun yli, ja jos käy niin hyvä tuuri, ettei menkat ala, menen sitten. Tekisi kyllä mieli mennä jo nyt.. Hassua kun on niin kärsimätön olo =)
 
JEEEEEE!!! Millukka teki just äsken testin ja kaksi viivaa tuli!!!! vihdoinkin tärppäs kunhan pysyis nyt mukana sitten!!
ihmeellistä tässä on se että mulla ei ole mitään oireita. samoten ovista ei löytynyt ollenkaan tässä kierrossa ja mulla käytössä kuitenkin se digitaalinen mittari...se ei värähtänyt laisinkaan (1-3palkkia) oli ainoastaan yksi palkki koko kierron sen mitä mä nyt reilu 2viikkoa tikutin. ja niihin aikoihin se ovis passautuu nyttenkin kun testi näyttää nyt + .... millohan mä tein negan herkän testin...oisko ollu viime viikolla???
tosiaan tunnin kahvipissistä tein joten laimeaa litkua se oli ja hyvin näytti plussaa. tais olla mammaksi.fi herkkä puikko....
ekahan siihen näytti että ei mitään tuu ku niin himmee se kontrolliviivakin mutta parin minsan päästä siinä litkotti toinen viiva selvästi.
en ois uskonu tähän mutta pakko kai se on....eli toivoa siis on vaikka ovista ei löytäiskään :D
 
Onnea millukalle :hug: :heart: :flower:
Mekin tuossa käytiin hakeen nuo sormukset ja samal kävin apteekis visiitillä,ostin pari testiä,mutten tee niitä vielä:D ukko kiehahti ku äsken puhelimes sanoin etten testaa vasta kun maanantaina :D sitä toivotaan kuitenkin niin paljon etten halua sitten pettyä....parempi vetää varman päälle :whistle:
Nyt pojan kans päikkäreille
 
:flower: kiitos kiitos :D on vähän vaikea uskoa vielä ja pitää kyllä varmistustesti tehä ensi viikon alussa!!! siis uskomatonta vaikka muka ovista ei tullut :eek: ja kait se ovis on ollu suht oikeella paikallaan kun viime viikolla testi vielä negaa ja viimeksi on pupuiltukki sillo ns.oviksen aikaan.... mutta eipä oo testi näyttänyt ovista....
 
Heippas!
Välillä jotain uutta täältäkin suunnasta:Täti tuli tänään :D
Että jos vois päivittää tietoja. :)

Aamulla olin kiukkunen ku ampianen ja mahassa vello.Miehelle sanoin että on kyllä niin menkkanen olo,että kumma jos ei nyt ala.
Sit kohta menin vessaan ja kappas...Täti oli tullut jo ihan huomaamatta.

Jees,tuntuu kivalta,asiat niinku menee eteenpäin =)

Ei muuta,
voikaahan hyvin.

Ninnurainen :xmas:
 
Heippas!
Välillä jotain uutta täältäkin suunnasta:Täti tuli tänään :D
Että jos vois päivittää tietoja. :)

Aamulla olin kiukkunen ku ampianen ja mahassa vello.Miehelle sanoin että on kyllä niin menkkanen olo,että kumma jos ei nyt ala.
Sit kohta menin vessaan ja kappas...Täti oli tullut jo ihan huomaamatta.

Jees,tuntuu kivalta,asiat niinku menee eteenpäin =)

Ei muuta,
voikaahan hyvin.

Ninnurainen :xmas:
 
Kyl nyt o ihan semmonen olo mahassa et täti olis tulossa....tosin voi johtua kyllä siitä että tuli "kihlajaiskakkua" vedettyä ihan urakalla pariin kertaan :LOL:
Yleensä rinnoista tiiän et menkat tulee,mut nyt ei oo rinnoissa sellast tunnetta oleskaan :D
tekis mieli testaa,mut ei vielää....koska en usko ekaan tärppiin,pessimisti :LOL: :D
 
noh,testasin nyt oli nega :'( |O
mutta rupesin heti miettimään että jos olenkin vasta tullut viimeviikon vaihteessa raskaaksi niin eihän se vielä näkyisikään,hmmmm....
Kuitenkin voihan se olla että muuttuu vielä plussaksi.....toivotaan ku kerran tätiä ei näy ja nyt on jo tämän verran myöhässä...katotaan mitä tapahtuu ja jos ei kuuluu tätiä niin maanantaina testailen taas :whistle: :D
mutta suuresti epäilen että täti tulee vielä,vaikkakin näköjään erittäin paljon myöhässä.....
 

Yhteistyössä