Talvirukkaset Jyväskylä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilukissan äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vilukissan äiti

Vieras
Hei

Vinkkkejä kaivataan, mistä kaupoista/liikkeistä olette löytäneet Jyväskylästä/lähiseudulta
1v4kk ikäiselle lämpimät talvirukkaset, joilla voi tarttua lapioon ja touhuta muutenkin...
Nyt tuntuu että kädet on koko ajan kylmät:(
Eli peräänkuulutan ilmeisesti merkkejä; rasavil, reiman minitec, hestra...MUITA?? Näistä olen kuullut hyvää...

Kiitos vinkeistä, niin ei tarvitse koluta kaikkia kauppoja läpi..

Alkuperäinen kirjoittaja Vilukissan äiti;10354412:
Hei

Vinkkkejä kaivataan, mistä kaupoista/liikkeistä olette löytäneet Jyväskylästä/lähiseudulta
1v4kk ikäiselle lämpimät talvirukkaset, joilla voi tarttua lapioon ja touhuta muutenkin...
Nyt tuntuu että kädet on koko ajan kylmät:(
Eli peräänkuulutan ilmeisesti merkkejä; rasavil, reiman minitec, hestra...MUITA?? Näistä olen kuullut hyvää...

Kiitos vinkeistä, niin ei tarvitse koluta kaikkia kauppoja läpi..

Minä ostin jyväskylän ozista ihan reima merkkiset rukkaset 1,2 vuotiaalle pojalle. maksoi 9,90 ja ei ole päästänyt vettä läpi vaikka ei ole kosteussuojaa ja sormet ei ole kertaakaan kylmät olleet. suosittelen :)

Minä ostin jyväskylän ozista ihan reima merkkiset rukkaset 1,2 vuotiaalle pojalle. maksoi 9,90 ja ei ole päästänyt vettä läpi vaikka ei ole kosteussuojaa ja sormet ei ole kertaakaan kylmät olleet. suosittelen :)

Ja niillä onnistuu ulkoleikit hyvin? Tarvitseeko lapasia alle? Onko helppo pukea?
Täytynee katsella reimoja muualta, kuulin että jkl:n ozin hyllyt alkaa olla tyhjinä...
Välikaudelle meillä olikin reiman minitecit ja niistä tykättiin kovasti!! erityisesti siitä että oli vetoketjut..helppo pukea.

Viimeksi muokattu:
jos tykkää ulkoilla kovemmalla pakkasella niin meillä ihan loistohankinta oli kivat- merkkiset nahkarukkaset, aika kalliit mutta mummi osti jouluks.. niitä kyllä pidetään vaan lumikeleillä mutta j-kylässä taitaa olla vähän useammin lunta ja pakkasta kun täälä pk-seudulla... ja täälä niitä myy ainakin jesper junior, en tiedä onko jyväskylässä?

muista merkeistä mä oon ollu tyytyväinen rasaviliin ja justiinsa reiman karvavuorisiin, reimatecit on meillä hyvät loskakelillä mutta ei kylmemmällä. Niitä minitec talvihanskoja en oo pitäny kun "kauppahanskoina", eli en tiedä lämpimyydestä.

Meillä n. kymmenen asteen pakkasilla ei ole ollut lapasia reimoissa alla ja sormet ihan lämpöset sisälle tullessa. peukku menee ainakin meidän pojalla ihan itsestään paikalleen :)

Yhteistyössä