talvikamppeet 1v2kk ikäiselle..

• Viestiketjun aloittaja jaapajaa
  • Ensimmäinen viesti
jaapajaa
meillä ois tarkoitus huomenna lähteä ostamaan pojalle ulkokamppeet.haalari ja kengät pitäis löytää.minkäkokoisia haalareita ja kenkiä olette tuon ikäiselle(1v2kk) ostaneet..merkki ja hinta?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 13:49 jaapajaa kirjoitti:
varmaan oiskin kätevää et ois lisäksi vielä toppatakki ja-housut,kun autolla liikutaan..pitääpä katella niitäkin :)
mä olen juuri laittamassa huuto.nettiin myytäväksi meidän pojan viimetalvena käyttämän toppatakin ja housut. h&m 92. takki sini/punainen jossa lukee natural energy ja housut tummansiniset henkselihousut. tosi siisti ja hyväkuntoinen kun lähinnä autossa ja rattaissa käytetty :) osta pois.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 14:06 jaapajaa kirjoitti:
paljonko pyydät niistä?siis takista ja housuista?

30e tahdon niistä. maksoin itse uutena 60e ja ne ei häpeä vieläkään uudelle yhtään. minäpä liitän sulle tähän mukaan kuvia. vastaa tänään koska laitan ne sitten illalla huuto.nettiin jos et ole kiinnostunut. huppu on sitten irroitettavaa mallia. laittaisin kuvat pienemmin mutta ei mee kaaliin että miten..

ja toki saa laittaa muutkin kiinnostuneet viestiä :)

Meidän poika 1v, ostin jonathani kosteussuojatoppapuvun ja hintaa oli 62?. Kehuja olen vaan kuullut. Koko on 80cm ja kengät on 22 kuomat ja mitäköhän ne makso.. 35? muistaakseni..
Hanskat ja lakki isoveikan peruja.

Yhteistyössä