Talvihaalarin peseminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uusavuton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uusavuton"

Vieras
Kun nyt jengi puhelee noiden haalareiden pesemisestä ja talviteloille pakkaamisesta niin kysynpä nyt, että kannattaako tuota Remun haalaria ihan totta pestä? Tämä on mulle nyt ihan uusi aiheala kun esikoinen on jne. Kestääkö se ja pysyykö ominaisuudet sellasinaan? Siis tietty kun pesee pesulapun mukaisesti luonnollisesti.

Meinaan kun puku on tosi siistissä kunnossa taaperon jäljiltä, ollut huikean kestävä ja ihan hylkii likaa. Kerran olen sen suihkutellut kun roiskahti keskustan kadulla lätäköstä jotain tahmeaa. JA lähti niinkin puhtaaksi.

Ei tuossa mitään silmiin nähtävää ole eikä vaippa ole flaskannut eikä ole suuremmin kuolaillut haalarin sisuksiakaan. Niin eikö ihan suihkuttelu taas riittäisi?

En mä pessyt syksyllä Elloksen vk-pukuakaan kun pysyi niin siistinä sekin.

Mitä sekundavaatteita te kuvittelette kaupasta tulevan, jos ei voi yhtäkään kertaa vaatetta pestä?

Kyllä, pesen talvivaatteita tarpeen mukaan. Minusta pyyhkimällä ei lähde oikeasti puhtaaksi vaan kyllä ne jokusen kerran talvessa vaativat pesua. Kura-aikana useammin.

kyll sinne kauluksiin yms ajan mittaan kertyy hikeä ja kuolaa jne. niin kyllä kerta vuoteen pesu silti hyvä vaikka sillä olis vain hangella leikitty. meidän haalarissa kyllä on kuraa ja rinnuksilla ruoantähteitä ja lisää kuraa. vaikka pesusta on vasta muutama kuukausi niin ajattelin kyllä pestä.

Pesen kaikki ennen säilöön laittamista. Kyllä kaulukseen ja hihansuihin kertyy kaikenlaista mönjää ja vaikka näyttää puhtaalle niin tuskin sitä on ulkopuoleltakaan. Ja lapsetkin hikoilevat.

Kyllä mä haalarit pesen ennen säilöön laittamista. Nyt on kyllä ollut kiva talvi kun on ollut lunta niin ei ole tarvinnut haalreita pestä. Kuten muutkin sanonut niin kyllä niissä hihansuissa ja kauluksessa jotain "likaa" on ja pesua suosittelen ennen säilöön laittamista.

Yhteistyössä