U
"uusavuton"
Vieras
Kun nyt jengi puhelee noiden haalareiden pesemisestä ja talviteloille pakkaamisesta niin kysynpä nyt, että kannattaako tuota Remun haalaria ihan totta pestä? Tämä on mulle nyt ihan uusi aiheala kun esikoinen on jne. Kestääkö se ja pysyykö ominaisuudet sellasinaan? Siis tietty kun pesee pesulapun mukaisesti luonnollisesti.
Meinaan kun puku on tosi siistissä kunnossa taaperon jäljiltä, ollut huikean kestävä ja ihan hylkii likaa. Kerran olen sen suihkutellut kun roiskahti keskustan kadulla lätäköstä jotain tahmeaa. JA lähti niinkin puhtaaksi.
Ei tuossa mitään silmiin nähtävää ole eikä vaippa ole flaskannut eikä ole suuremmin kuolaillut haalarin sisuksiakaan. Niin eikö ihan suihkuttelu taas riittäisi?
En mä pessyt syksyllä Elloksen vk-pukuakaan kun pysyi niin siistinä sekin.
Meinaan kun puku on tosi siistissä kunnossa taaperon jäljiltä, ollut huikean kestävä ja ihan hylkii likaa. Kerran olen sen suihkutellut kun roiskahti keskustan kadulla lätäköstä jotain tahmeaa. JA lähti niinkin puhtaaksi.
Ei tuossa mitään silmiin nähtävää ole eikä vaippa ole flaskannut eikä ole suuremmin kuolaillut haalarin sisuksiakaan. Niin eikö ihan suihkuttelu taas riittäisi?
En mä pessyt syksyllä Elloksen vk-pukuakaan kun pysyi niin siistinä sekin.