A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:hei, nyt tulee kesä!! mä mietin talvihaalaria sitte ainaki vasta syksyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:hei, nyt tulee kesä!! mä mietin talvihaalaria sitte ainaki vasta syksyllä!
Tuttavalla olisi myynnissä muutamia erikokoisia haalareita, juurikin kokoja 86 ja 92, haluaa myydä ne nyt pois kaapeista lojumalta, myy ne eteenpäin jos sanon että ostan vasta syksyllä. :-D Mietin vaan kumpikohan koko olisi parempi, eskoinen kun on, niin ei ole kokemusta siitä millaista vauhtia tuon ikäinen kasvaa.
Alkuperäinen kirjoittaja UpsyDaisy:nythän se kantsii miettiä jos halvalla saa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Poika 1 v. 1kk, 80 cm ja 12 kg. 86 vai 92? Travallen Remua ajattelin.
Alkuperäinen kirjoittaja Remu:Meillä poika täytti keväällä 2v ja pituutta hänellä oli tuolloin 88cm. Koko talven oli käytössä Remun 86cm haalari ja hyvin mahtui.
Alkuperäinen kirjoittaja rew:Osta molemmat, jos hinta on kohdallaan. Käytät pienempää alkutalvesta ja isompaa lopputalvesta, ja kyllä yksi varahaalari on hyvä olla olemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Remu:Meillä poika täytti keväällä 2v ja pituutta hänellä oli tuolloin 88cm. Koko talven oli käytössä Remun 86cm haalari ja hyvin mahtui.
oliko babymalli tai tavan?
Alkuperäinen kirjoittaja hö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:hei, nyt tulee kesä!! mä mietin talvihaalaria sitte ainaki vasta syksyllä!
Tuttavalla olisi myynnissä muutamia erikokoisia haalareita, juurikin kokoja 86 ja 92, haluaa myydä ne nyt pois kaapeista lojumalta, myy ne eteenpäin jos sanon että ostan vasta syksyllä. :-D Mietin vaan kumpikohan koko olisi parempi, eskoinen kun on, niin ei ole kokemusta siitä millaista vauhtia tuon ikäinen kasvaa.
Ja vaikka ei olisikaan esikoinen, niin lapset saattavat kasvaa ihan erilailla ja eritahtiaJuuri ennen talvea saattaa tulla kasvupyrähdys ja sitten valmiiksi ostamasi haalari onkin jo pieni.