Talvihaalari lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mjaissinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mjaissinen

Vieras
Meillä olisi edessä talvihaalarin osto esikoiselle.
Minulla ei minkäänlaista kokemusta, että millaisia haalareita on olemassa.
Voitteko kokeneemmat antaa vinkkejä, millainen kannattaisi ostaa ja paljonko talvihaalarista kannattaa maksaa?

Oliko kenelläkään vinkkejä, onko nettikauppaa, josta haalarin voisi ostaa?

Reimaa en halua ostaa, olen huomannut, että kylän jokaisella lapsella on Reima, haluaisin meille hieman erilaisen.

Riippuu lapsen iästä. Jos makaa talvella vielä rattaissa riittää ihan tavallinen peruspuku.Jos liikkuu,suosittelen kosteussuojattua talvipukua. Liikkeissä osaavat kyllä kertoa. Itse olen ostanut paljon pukuja käytettynä, uudenveroisiakin löytää kirppareilta ja netistä hyvään hintaan.:) Jonathanin puvuista tykkään (googleta netistä jesper junior), mun mielestä hinta-laatusuhde kohdallaan.

Mä oon tykännyt Lassien haalareista. On ollu Reimaa, Jonathania, Lenneä ja sit Lassiee. Kaikki noi on kyllä asiansa ajanu, mutta kyllä Lassien hinta-laatusuhde on mun mielestä ihan hyvä. Ja meillä on ollu LassieTec toppahaalaria ja välikausihaalaria. Ja sit Suprafill välikausihaalari. Ja ihan kaksosaisia pukujakin. Tyytyväinen olen ollu.

Olen tykännyt kosteussuojatuista, niin ei varmasti kastu läpi, vaikka lumi oliskin märkää. Remu on ollut hyvä, samoin Jonathan (välikausivaatteissa, miksei siis olisi toppanakin) ja Reimatec. Halvin noista kosteussuojatuista taitaa olla Ciraftec, meillä on nyt eka kertaa vk-pukuna ja tuntuu kyllä pelittävän =)

Alkuperäinen kirjoittaja misty:
Hei, meilläkin talvihaalarin osto suunnitelmissa.
Onko nettiputiikkeja, josta saisi tuota kehuttua Lassie haalaria?
Onko Lassien haalareissa reilu mitoitus??

Katsopas onko netanttilassa sitä Lassieta? Mielestäni on ainakin ollut. Hyvä puku on, meillä on ainakin tykätty. Hinta-laatusuhde ok. Nyt on Jonathanin puvut ostettuna.

lassie on hyvä jossei halua että on vedenpitävä.meilläpäin lassien haalarilla ei tee mitään kun siitä menee loskakelin kosteudet läpi ja loskaa riittää.Ite ostan aina vedenpitäviä haalareita ihan mukavuussyistä kuten rasavil,reimatec tms.

Yhteistyössä