Talvihaalareista kysyisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
Pitäisi ostaa ensitalveksi tytölle talvihaalari. Mikä merkki olisi hyvä? Haalarin pitäisi kestää tuulta.. räntää.. pakaksta.. ja kulutusta..
Nyt kun on alennusmyynti, ajattelin että ostaisin jonkun kalliinman merkin suht hyvään hintaan 50e noin..

Lego wear oli testeissä menestynyt ja löysin sen 62eurolla, onko hyvä hinta???
kokemusta?

Legon haalareita kyllä kehutaan, ite en oo kokeillu niitä. Kaveri käyttää niitä lapsillaan ja tykkää. Legon vaatteet noin muuten on kestäviä ja hyvä laatusia, miksi ei siis haalaritkin. :/

Mää suosittelen Remua ja edelleen Reimateciä.

Meillä Remu ja se lassien g-tech, jolla vuoden puhkikulumattomuustakuu.

Remu oli viime talvenakin ja sen puolesta liputan, kun täällä etelän räntätalvissa kuljetaan. Mutta hyvin tuo lassiekin on kosteuden ulkopuolella pitänyt, sen mitä sitä on ehditty tänä "talvena" käyttää.

kauheeta kun hukun näihin laalari merkkeihin...osaa niin kehutaan ja osaa haukutaan ja nyt ekaa kertaa pitäisi ostaa halari ensi talveksi tämän vuoden siis tavllaan sain puoli ilmaiseksi...

tänä vuonna oli reimatec..käytetty ja olin tosi tyytyväinen

Lego on hyvä ja tuo hinta on halpa, mä ostaisin varmasti sen. Siinä kuluttaja testissä taisi lego pärjätä parhaiten jos testejä haluaa lukea.

Nää mainitut merkit on kaikki hyviä, se on sitten maku asia minkä ostaa. Kato kaikkia ja osta se missä sun mielestä on paras hinta suhteessa vaikka ulkonäköön.
Meillä on pojalla tälle vuodelle ollut reimatecin housut / lassien g-tech takki ja remun haalari - kaikki toimii. Poika halusi nyt mustaa ja vihreää siksi nämä merkit :)
Viime talvena oli vielä kaksi haalaria toinen oli lennen playtec ja toinen lassitec ja ei moitteen sijaa niissäkään.

Meillä on ollut tämän "talvea" Jonathan ja oon tosi tyytyväinen. Hyvin on pitänyt vettä. Pakkasia nyt ei liiaksi ole vielä ollut. ;)

Ostin viime keväänä Reimatecin alesta täksi talveksi, mutta on edelleen niin iso, että mennee vasta ensi talvena. Eli siitä ei kokemuksia vielä ole. :)

Yhteistyössä