talvi tulloo, toppahaalari gallub kans:

  • Viestiketjun aloittaja pk
  • Ensimmäinen viesti
Kestävyys
Meillä suositaan Jonathania sen kestävyyden takia, pitää hyvin kosteutta ja viimetalvenakaan ei rukkasiin montaa kertaa tarvinnut laittaa tumppuja ja pitää myös vettä. Hinnalla ei haalarit tai rukkaset ole pilattuja verrattuna mm. reimaan.
En hae merkkivaatteita merkin takia vaan kestävyyden ja että lapsellani olisi hyvä ja lämmin vaatteissaan. Esikoisen kanssa käytiin ostamassa muutaman kerran "tavishaalareita" ja eka viikon jälkeen oli jo roskiskamaa. Ennemmin kerralla kunnon, kun koko ajan uutta ja halpaa, varsinkin kun olen yksinhuoltaja, vaikkakin töissä, niin silti tulot ei vie kanariansaarille joka talvi..
Jonathania ja Tickettiä suosittelen, kokemuksen perusteella hyviä ovat!
 
Nuoremmalle tilasin just sen ihanan Jonathanin cordura haalarin, lisäksi on Remu kakkoseksi ja Reiman takki ja Lennen toppikset, ja varmaan jotain muutakin en nyt muista.

Isommalle Reimatecin suloinen lila haalari, lisäksi Icepeakin takki, Reiman takki, joku muukin tais olla ja Jonathanin ja lennen ja Reimatecin toppikset.
 
mulla kyllä rupee oleen 80e kipukynnys haalarin hintaan... :/

esikoiselle pitäisi joku puku hankkia...ehkä icepeak kuten viime vuonna ja joku kakkosjuttu hm tai lindex
kakkoselle remun tai lassietecin haalari ja joku kakkosjuttu esim. hm tai lindex
nuorimmalla on greenhill haalari sekä hm normihaalari kakkoseksi.
 
"vieras"
En minä vielä ole ostanut, vastahan nuo helteet loppui... vanhin tarttee takin ja nuorin takin ja haalarin. Luotan siihen, että kaupoista jotain löytyy kunhan sinne saan lähdettyä. Keskimmäiselle menee esikoisen vanhat. On muuten edelleen kuin uusia, vaikka haalaria käytetty 2 talvea AINOANA haalarina (lassie g-tec) ja joku h&m halpistakki. Että ei se laatu aina maksa...
 

Yhteistyössä