Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat



TORSTAINA 14.5.2009 KUUMEILEVAT:



yöperhonen.................kp 30/28.................yk. 16..........1. toiveissa
Pipopi .........................kp 5/26-39............yk 11.............1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 72/29-34............yk5...........1.toiveissa
Stella2009...................kp 61/28.................yk4..........1.toiveissa
LauraAnnika................kp 26/30-37............yk 4...........1.toiveissa
Haaveileva-85.............kp 11/28..................yk 4........1.toiveissa
Pieniminä.....................kp 9/25-29.................................1.toivei ssa
marjutti86....................kp 60/33.................yk1................1.toiveissa
anu84..........................kp 66/29-30...........yk.16.......1. toiveissa
LiLy88..........................kp 60/26-28........................1.toiveissa
Sokruli.........................kp 12/30.................yk1..................1.toiveissa




Zara81........................kp 10/?..................yk2.................2.toiveissa
manteli76....................kp 10/28................yk.6.......2. toiveissa
Marylene.....................kp 31/33..............yk3.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.......................yk?.........2.toiveissa
viherminttu.................kp 19/29-32............yk7.............2.toiveissa
Ansku-83 ..................kp 14/29...................yk............2. toiveissa
Toivotaan...................kp 3/26-34...........yk7...........2. toiveissa
Pimpula82..................kp
JennyAdelina



Pruukele...................kp 54/33..............yk6...............3.toiveissa
Ella-83......................kp 6/32-35..........yk7...........3.toiveissa
PakanamaanKartta ..kp 39/28...............................3.toiveissa



Petite......................kp 17/27................yk3...........5.toiveissa
Tuulia78..................kp 23/35................yk?............5. toiveissa


Taustalla myöskin:

Niiz
antilo
kaneli87
Niinuska05
Miirulainen
Valpuri
Mötkylä
choco
Dreaming86
Maryanne
muumero
Marta
maaliskuu


PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
kumkvatti
Sisely
Sanle
Saini
bellona
jenninho
Pampuska
niina22
vauvahaaveilija77
tuitutti
Tinda
Lili78
Haaveilija-Iita
Hentsu84
vadelmilla


 
Tänne kuuluu sellasta et kovat on menkkakivut, joten ei oo tainnu nappaa. No eipä kyllä miehen kaa mee hyvin.
En enään jaksa odotella, tuskin onnistuu...ainakaan toivomalla. Olis jo syksy niin voisin hakea uutta työpaikkaa. Ei elämä voi aina mennä niinkuin suunnittelee.
 
mulla oli eilen illalla koviakin menkkakipuja :eek: ja tänään aamullakin vähän.. mietin jo et pitääkö side laittaa ku lähin kaupassa käymään, se laantu sit sen verran kuitenki et uskalsin lähteä ilman ja eihän sieltä (tietenkään!! :kieh: ) mitään oo tullu.

meinasin et ootan kp 70+ ja sit soittelen uudestaan tk:hon..
 
Heippa taas!!! Minun matkani onnellisena odottajana päättyi kovin nopeasti, eli mut voi taas poistaa plussanneista, vuoto alkoi aamulla hyytymien kera, kipuja ei ole, mutta kyllähän sen vanhasta tottumuksesta jo tietää, että tämä oli nyt tässä :'( Km 10/08, tm 01/09 ja nyt taas, olikohan kemiallinen vai alkuraskauden km, sitä en koskaan saa tietää, mutta näillä mennään! Neuvolasta olis laittanut tyks:iin vielä ultralle, mutta en halua, tyhjä kohtuhan sielä näkyis, lupasin mennä jos kovat kivut tai vuoto jatkuu! Pääsisimme nyt myös jatkotutkimuksiin, kun 3 km, mutta uskomme vielä että meille se pieni, terve vauva joskus suotaisiin, olemmehan jo yhden saaneet, emme siis halua tutkimuksiin!!! Liityn taustailijoihin, ja käyn teitä välillä moikkaamassa, nyt vaan tuntuu ylivoimaiselta aloittaa kuumeilu!!

Kiitos vielä kaikille!!!

maaliskuu ja tyhjä sydän :(
 
vitsin vitsi..dpo9 ja liuskatestissä vain harmaa kai viivan paikka.samasta pissasta tein myös clearbluen ja siinä pysty viiva tuli mut oli ohuen ohut viiva,ei yhtä leveä kuin se sivuttain oleva viiva...mitähän ihmettä...? :kieh:
 
Voi ei, olipa maaliskuulla ikäviä uutisia! :hug: Kovasti jaksamista sulle :hug:
Laitan sut taustailijoihin ja käyhän kuulumisia kertoilemassa, kun jaksat.

pimpula82 Laitahan kuvaa tänne... jos sä clearbluehen sait jo pystyviivan,niin kyllähän se haamulta vaikuttas. :D
 
mulla niin surkee kamera ettei sillä saa erottumaan niitä viivoja.se oli sininen se pystyviiva ja niin ohut kuin kynällä olis piirretty siihen.tosi ohut..mut se tuli hiukan yli kuin se 2 min. mitä siin oli..oisko ollu 5 min.
 
Huomenta kaikille pitkästä aikaa! Palstailutauko on mennyt aika rauhallisissa merkeissä. Jonkin verran kävin hakemassa luontaistuotekaupasta apuja, vehnänalkioöljyä, e-epaa ja vitamorea (sellainen luontaistuotevalmiste, jonka pitäisi tasapainottaa hormoonitoimintaa) sekä beroccaa. Ja urheilukaupasta hain kävelysauvat :) Eilen kävin elämäni ekassa vyöhyketerapiassa, joskin sen enemmänkin stressin, uniongelmien ja päivittäisten päänsärkyjen vuoksi. Oli sen terapeutin kanssa puhetta siitä, että turha on raskautumista odottaa, jos on koko ajan stressi ja kroppa kireä kuin viulun kieli, eli projekti stressin poisto on alkanut :)

Tuohon ovulaatiotestijuttuun kommentoisin sen verran, että olen nyt kolmessa kierrossa testannut mammaksi liskoilla eikä tasavahvaa viivaa ole tullut ollenkaan. Seuraavana päivänä vahvimmasta on ollut ihan tyhjä tikku, joten olen lopettanut testaamisen. Eilen aamulla tein mammaksi testin ja taas sellainen vahva viiva, muttei tasavahva ja iltapäivällä kokeilin cb:n digiä, joka näytti plussan. Eli eka varma ovisplussa. En sitten enää kokeillut sitä mammaksin testiä, mutta siis joko tää on mun eka oikea oviskierto, tai sitten liuskalla en tasavahvaa saa, vaikka ovis onkin. Ja aikaisemmissa kierroissa en ole testannut aamulla, kun sitähän ei noissa suositella. Mitään ovisoireita ei kyllä ole ollut, mutta uskon kuitenkin testin tuloksen :) Pupuilua tiedossa vasta tänään, mutta sen kai pitäisi riittää, kun 24-36 tuntiahan siihen ovikseen plussan jälkeen on, ja vaikka oltaisi myöhässäkin, niin olen niin onnellinen tuosta plussasta, ettei kovin harmita, vaikkei tärppäsikään. Sekavaa vuodatusta :)

Mukavaa päivää kaikille!
 
Marta, kiva kuulla susta :) toivottavasti stressinpoisto toisi kaivatun plussan.!!

täällä siis täti pysynyt poissa... ihme ja kumma:D miekkonen soitti heti aamusta: "onko täti pysyny poissa.?" toinen on ihan täpinöissään siellä :heart: sanoin vaan, että ei vielä kannata kovin riemastua, kun eihän ole kun vasta pari päivää menny kierto yli ja kun ei noita oireitakaan oikeen ole.! ei auta kuin odotella:)

jotenki ihan uskomattoman hyvä fiilis tänään.!!:) :heart: mukavaa päivää siis kaikille.!

*muoks*
tuli ihmeellinen raudanmaku suuhun äsken.. :eek:
 
3-4 pv vielä pitäis kestää et näkee tuleeko täti vai ei..edelleen saan noilla markettitesteillä viivanpaikkaa..ei väriä kai..ja cbllä se ohut viiva ja se oli sininen..tosin heikko tihruttamalla erottuva viiva testi ajan sisällä ja puolen tunnin päästä oli se sininen väri tullut siihen.. :( taitaa se täti sit tulla... :(
 
Moikka.
Tulin tänne kattelemaan mitä teille kuuluu?

Pimpula82 mulla ei tullut noihin marketti testeihin mitään, eikä netin herkimpiinkään edes menkkojen oletettuna alkamispäivänä.
Vasta 1päivä yli näkyi clearbluen testissä kohtuu heikko viiva ja neljä päivää yli vasta apteekin omassa tosi vahva viiva.
Joillakin vaa näkyy myöhemmin!

Yöperhonen mie pidän kovasti sulle peukkuja että saatas sutkin tonne odottajiin meiän kanssa¨. +++ :whistle:

jenninho+masukas 7+4 (vajaa viikko ekaan ultraan)
 


PERJANTAINA 15.5.2009 KUUMEILEVAT:



yöperhonen.................kp 31/28.................yk. 16..........1. toiveissa
Pipopi .........................kp 6/26-39............yk 11.............1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 73/29-34............yk5...........1.toiveissa
Stella2009...................kp 62/28.................yk4..........1.toiveissa
LauraAnnika................kp 27/30-37............yk 4...........1.toiveissa
Haaveileva-85.............kp 12/28..................yk 4........1.toiveissa
Pieniminä.....................kp 10/25-29.................................1.toivei ssa
marjutti86....................kp 61/33.................yk1................1.toiveissa
anu84..........................kp 67/29-30...........yk.16.......1. toiveissa
LiLy88..........................kp 61/26-28........................1.toiveissa
Sokruli.........................kp 13/30.................yk1..................1.toiveissa




Zara81........................kp 11/?..................yk2.................2.toiveissa
manteli76....................kp 11/28................yk.6.......2. toiveissa
Marylene.....................kp 32/33..............yk3.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.......................yk?.........2.toiveissa
viherminttu.................kp 20/29-32............yk7.............2.toiveissa
Ansku-83 ..................kp 15/29...................yk............2. toiveissa
Toivotaan...................kp 4/26-34...........yk7...........2. toiveissa
Pimpula82..................kp
JennyAdelina



Pruukele...................kp 55/33..............yk6...............3.toiveissa
Ella-83......................kp 8/32-35..........yk7...........3.toiveissa
PakanamaanKartta ..kp 40/28...............................3.toiveissa



Petite......................kp 18/27................yk3...........5.toiveissa
Tuulia78..................kp 24/35................yk?............5. toiveissa


Taustalla myöskin:

Niiz
antilo
kaneli87
Niinuska05
Miirulainen
Valpuri
Mötkylä
choco
Dreaming86
Maryanne
muumero
Marta
maaliskuu


PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
kumkvatti
Sisely
Sanle
Saini
bellona
jenninho
Pampuska
niina22
vauvahaaveilija77
tuitutti
Tinda
Lili78
Haaveilija-Iita
Hentsu84
vadelmilla


 
tulin teitä moikkaamaan.. :)

YPlle peukutukset.. jospa se plussa teille nyt tulis.. :hug: ootte sitä sen verran odottanutkin.. omia tuntemuksia ennen plussaa: tuntu et menkat alkaa,sellasia menkkamaisia jomotuksia oli monta päivää..iltaisin oli hiukan vilu, mut olen muutenkin vilukissa niin en osannu sitä yhdistää.. muuta ei ollu.. ja luulin et nyt ne sielt alkaa mut ei alkanukaa vaan plussa tuli testiin.. :) oisko ollu kp 34..

Kaikille muillekin puhaltelen plussatuulia.. ++++ :whistle:

TB 14+4 :heart:
 
TB, voi että, säkin oot jo noin pitkällä :) justhan vasta plussasit.. mites siellä menee.?
kiitos peukutuksista:) mulla on kyllä kans koko ajan sellanen fiilis, että ne menkat sieltä alkaa ja välillä jomotteleekin mahaa menkkamaisesti ja tuntuu että koska vaan lorahtaa... mutta ei ainakaan vielä mitään:D mulla kans aina iltasin kauhee vilu.. oon normaalisti tosi lämminverinen, mut oon nyt ajatellu et johtuu tästä flunssasta mikä mulla on ollu.!! en vaan oikeen tiiä että koska sitä uskaltais testata, oon kuitenki niin varauksella liikenteessä....
 
YP toden totta, niin se aika vaan menee.. ei sitä yhtään tajua, tuntuu että vastahan mä plussasin.. :D hyvinhän täällä..alkuraskauden väsymyksestä selvitty.. olisin voinu nukkua 24/7 :D np-ultrassa käyty ja pari neuvolankäyntiä.. rakenneultraa ja seuraavaa neuvolaa odotellessa.. :) niin ja liikkeitä odotellaan myös.. :)
Oireet kuullostaa lupaavilta.. :) sulla kuitenni säännöllinen kierto? niin jos viikon myöhäs ovat niin sit voi jo pikku hiljaa alkaa testailee.. vaikkakin varauksella ootkin liikenteessä, ymmärtäähän sen.. :hug: jos mulla laskis sen 28pvän kierron mukaan niin oli melkee viikon myöhäs ja plussa tuli.. :) tsemppiä testaamiseen.. mä pidän täällä sulle peukkuja.. :)
 
TB, hienoa että siellä voidaan jo paremmin:) tulehan kertomaan sitten rakenneultran kuulumisia.!
sehän mua ihmetyttääkin, kun on normaalisti niin säännöllinen kierto.. jos en oo raskautunu nyt, niin mikään muu mua ei harmita niin paljoa, kun se, että kierto näyttäis sit olevan ihan sekasin.! niin mä itsekin vähän mietin että testailen jos niin pitkälle pääsen että menkat ois viikon myöhässä :D toivottavasti nyt ois tärppi käyny.
oikein hyviä vointeja sinne.! :hug: :flower:
 

Yhteistyössä