Heippa :wave: ja mukavaa viikonloppua kaikille odottajille!
Voi
Dreamer miten ikävä uutinen :hug: Menetys aina satuttaa ja pitäähän sitä pientä hetken surra, mutta onneksi toinen on vahva ja jaksaa kasvaa siellä masussa. :heart:
joku_raja Sulla olikin aikasin ultra, minäkin olin 6+3 ultrassa kovien kipujen takia, eikä näkynyt sykettä, vain ruskuaispussi, mutta lääkäri sanoi, että sykkeen näkyminen näin aikaisin on hyvin yksilöllistä. Uusi yritys vähän pidemmillä viikoilla, minulla se on 7+3 eli maanantaina
susirouva Itsellä sama juttu, että pikkuhiljaa rupeaa tajuamaan, että raskaana ollaan ja meillä on syksyllä vauva jos kaikki menee hyvin :heart: Ihan uskomatonta!
Täällä alkanut raskausoireet. Luulin saaneeni vatsataudin kun vkoja oli 6+3 ja jäin töistä sairaslomalle, en oksentanut vaan koko ajan vaan paha olo ja ruoka ei maittanut.. :x Noh, nyt ollaan 7+1 ja pahaolo jatkuu edelleen
En silloin edes tajunnut, että se voisi olla oikeasti raskauspahoinvointia, koska mullahan on ihan oikeesti tosi paha olo
nyt voisin perua sen toiveen, että tulisi nyt edes joku oire
Nännin on muuten kanssa tosi arat ja turvonneet, mies iha onneissaan
Onkos teillä muilla muuten koko ajan vähän lömpöä? Mulla koko ajan jotain 37,1 - 37,3..
Tuosta ultrasta mietin, että voiko se olla pahaksi alkiolle jos käy monessa ultrassa? Olen joskus muistaakseni lukenut asiasta, että se ei olisi hyväksi alkiolle. Nyt en vaan muista mistä sen luin, enkä löydä sitä enää..