Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Tervetuloa Hennulinda :flower:

Suhveli, haluatko jatkaa muuten vielä taustailijoissa vai nostanko tuohon haikaroita metsästäviin?

Piikit on saatu ja seuraavaks pitääkin rientää miestä käyttämään toimistokaupassa, kun hän on pyörällä liikkellä. Joskos istä sitten ois päivän työt tehty ja muut, pääsis istumaan hetkeks juomaan kahvia =)
 
:flower: :flower: :flower:
Voi onnea onnea plussanneille!! Ihania uutisia, täällä vain odotellaan yhä nuhanenäisenä ensi viikkoa..
Lasketun ajan laskeminen on ihan helppo kaavalla; viimesten menkkojen alkamispäivään lisätään 9 kk ja 7 päivää. Tai alkamispäivästä tasan 40 viikkoa. Ultrassa sitten tarkistetaan päivä sikiön koon mukaan.
 
Erka onnittelut plussasta ja metsästys sikseen. Vauva tulee kun on tullakseen :heart: metsästää kerkee myöhemminkin, eikä ne karhut metsästä katoa :LOL:

Tervetuloa Hennulinda :flower:

Hyväsetti näinköhän sullekin plussa tulee kun on niin selkeitä raskausoireita :heart:

Mukavaa viikonloppua :flower:
 
Tervetuloa Hennulinda

Onnea Erkalle :flower:

Bigwish Paljon tsemppiä :hug:

Metsätähtönen Olen selvinnyt jo lähes kokonaan. Käsi on vain vähän uupunut enää. Tänään ei ole ainakaan vielä ollut kuumetta. Hengissä selvittiin vaikka vähän tuntukin että ei selvitä :LOL:

Kauheasti lähiaikoina tapahtunut täällä..

Mulla ei vieläkään oikein mitään kunnollista oiretta ole. Taitaa ne menkat kuitenkin tulla taas.

Kp30/32
 
Oi vitsi täällähän on monta plussaa! Ihanaa, oikein paljon onnea :heart: :flower:

Mie en oikein tiedä menikö minun ovis jo ohi, vai enkö mie ovuloi ollenkaan.. kun ei noissa testeissä ole näkynyt mitään muuta ku vähän erivahvuisia haamuja tänään kuitenkin jo kp20 eli olisi pitänyt olla jo ajat sitten..

Huh huh keskiviikkona olin oikein pitkän kaavan kanssa juhlimassa! oli ihan mielettömän hauskaa pitkästä aikaa :)

Täällä ollaan päätetty että häät pidetään sitten kun vauva on syntynyt eli jos kaikki hyvin käy vietämme häitämme 2011 joka olisi ihana vuosi siitäkin syystä että olemme silloin olleet 5 vuotta yhdessä.

Huomenna on suuri joulusiivous päivä! Ihanaa v.loppua kaikille ja vielä kerran onnea plussanneille :)
 
Tänä aamuna tein taas pregent stickin ja sitten rfsun r.testin ja molemmissa testiajan sisällä oikein selvä haamu! Ihan selkeästi näkyi valaistuksessa kuin valaistuksessa yhdellä silmäyksellä. Viluttaa ja hajut tulee vahvasti nenään... En silti uskalla uskoa vielä. Huomenna testaaan taas ja vasta sitten kun uskallan sen tarkoin vaalimani cb:n digin räväyttää kehiin ja jos se ilmoittais et raskaana niin sitten uskon
. Niin ja sitten (pessimistinä odottelisin taas varhaisultraa peläten et olis kohdunulkoinen tai tuulimuna tms. Ja sitten niskapussiultraa ja rakenneultraa . Ja mahdollisesti taas lapsivesipunktiota (kuten viimeksi) kääk vois laulaa et "huolta tulvillaan on raikas talvisää ". No joo,mulla on yks keskenmeno ollut ja siksikin pelkään kaikenlaista. Kuopuksesta epäiltiin downia mut punktiosssa selvis et kaikki ok. Sitä on vaan oppinut varovaiseksi =) .

PLussatuulia puhaltelen kaikille!
 
Hyväsetti, mukavaa kylpyläreissua! Toivotaan, ettei tätiä näy =)

Mulle ei tullu tuosta sikarokotteesta muuta onneksi kuin käsi kipeäksi. Ihan selkeästi muuten huomaa eron tossa sikapossussa ja tavisflunssarokotteessa, kun tuo taviskäsi ei ole juuri ollenkaan kipeä. Sikapossukäsi taas on paljon enemmän kipee ja rajoittuneemmilla liikkeillä pitää mennä. Mutta ie onneks ole mitään flunssanoireita tullu eikä mitään, väsyttäny vaan jonku verran.

Erka, minusta on ihan luonnollista olla huolissaan, jos on tuollaisia kokemuksia.

Täällä on aivan ihana luminen ilma, siis vaikkei sada, mutta on puissa lunta taas ja kaikkea. Ihanaa :heart:

Muoks. Miltä muuten tuntuu, saisko tohon listaan laitta ajotain kuvaa? Mietin, että haluaisin jotain laittaa ja voisin nyt viikonloppuna tutustua tuohon aiheeseen. On nimettäin niin kivoja listoja joissakin, että tekis mieli itekki vähän jotain kuvaa laittaa. Täällä on siis muiden listoja kateltu vihreenä :LOL:
 
Voihan siihen listaan jotain kuvia laittaa, jos löytyy jotain kivoja =)

Täälläkin suunnalla talvinen ilma, lunta puissa ja maassa sekä 4 astetta pakkasta... Ihanaa :heart:

Siivota pitäis täälläkin ja nyt olis hyvä hetki ku lapset ulkona, mut oli pakko tulla eka käymää täällä :LOL:

Erka tuollaisten kokemuksien jälkeen saa "hyvillä" mielin olla huolissaan, kyllä kaikki vielä hyvin menee ja saat nauttia raskaus ajasta :heart:

Lumista lauantain jatkoa :wave:
 
Plussanneet kaikki, valtavasti ONNEA! :flower: :flower: Ihanaa, että niitä on tullut! Erka sun varovaisuuden ymmärtää kyllä hyvin, mutta hyvältä näyttää ja onpa hienoa!

Hyväsetti Pahoittelut. Isot. :hug: :hug: Nauti sun kylpyläreissusta!

Täälläkin on sadellut lunta edes vähän maahan ja heti näyttää talvisemmalta. Nyt alkaa tuntua, että joulu lähestyy, ja siksi voikin alkaa odottaa niitä joululahjaksi tällekin palstalle satavia plussia... :xmas:

Oliko ne Metsätähtösen häät tänään? Toivottavasti on ihanat häät (no tietty!) Metsätähtönen ja sitten vaan avaamaan loput kalenterin luukut (=syömään ne loput pillerit)! =) =)

ON: Viikko ovulaatiosta ja rinnat edelleen kipeät, tänään vasen munasarja vihlonut. Uskoakseni siellä tehtaillaan ensimmäisiä luomukuukautisia...

Mukavaa talvipäivää kaikille ja +++++++++++++++++++ :whistle:
 
Ups, nyt vasta tajusin, että ei varmaan kyllä tänään ole ne sun häät Metsätähti, etpä taitaisi ehtiä hääpäivänä kirjoittelemaan täällä... Mutta siis niihin lähestyviin häihin kaikkea hyvää joka tapauksessa!
 
Metsätähtönen Laita vaan jotain kuvia, mutta älä täyteen laita. Muuten tulee vähän sekanen vaikutelma.

Hyväsetti Pahoittelut negasta :hug: Muista kuitenkin että aina tädin tuloon asti on toivoa! Hauskaa ja rentouttavaa kylpyläreissua!

Meillä on myös -4 astetta pakkasta, lunta on maassa ja liukastakin on. Äsken alkoi myös satamaan lisää!

Kp 31/32
 
Onnea Selina, Mennis ja Erka! :hug:
Onpa aikamoinen plussarykelmä, antaa toivoa meille muillekin =) malttamattomana odottelen omaa vuoroa tietty =)
Täällä ei tapahdu mitään. 5-6 päivää sitten nipisteli kyllä alavatsaa, enemmän vasemmalta puolelta, ja viime sunnuntaina tekemääni raskaustestiin oli tullut aika vahva roskishaamu (joka ei siis ollut oikea haamu, toinen testi eilen oli nega) joten olen nyt toiveikkaana miettinyt että jospa oli ovis kyseessä. No, ainahan saa toibvoa, mullehan olisi jo ovuloiminen iso askel eteenpäin tästä vaihdevuositilasta :whistle:

Hyväsetille myös täältä tsempitystä ja toivotaan että menkat pysyisivät poissa ainakin kylpyläreissun ajan, tietysti vielä mieluummin sen 9 kuukautta =)
 
Sokeripala Toivotaan että kyse olisi oviksesta! Tai raskaudesta, en vaan tiedä mikä kp sulla on niin en tiedä onko se edes mahdollinen vielä? Siis jos kiertopäiviä on vasta vähän. Mutta jos kiertopäiviä on jo "tarpeeksi" niin toivottavasti olet raskaana!
 
No niin nyt tein sen CB:n digin ja siinä lukee että raskaana 1-2. Tein myös pregent stickin taas mutta se selvä haamu tai heikohko punainen viivanen ei ole vahvistunut...samanmoinen haalea viiva. Täytyy testailla taas huomenna kun mulla vielä yksi pregent stick tuolla on. Voi olla et huomenna ostan vielä apteekista jonkun testin. Tänään siis laskujeni mukaan dpo12.

Muoks. Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa testailin ainoastaan vanhanaikaisella predictorilla silloin kun kuukautiset oli reilun viikon myöhässä ja molemmilla kerroilla sain vain hailukat pallot enkä ees ihan kokonaisia palloja vaan sellaisia puolikkaita ja silti olin vahvasti raskaana. jospa ostais nyt vielä vaikka sen apteekin oman testin vaikken sitä olekaan ikinä kokeillut tai predictorin...muita lähimmässä apteekissa ei olekaan tarjolla. Niiin ja s-kaupasta saa noita pregentstickejä.
 
Nallu, mun kiertohan on niin sekasin etten varmasti osaa sanoa mikä kp on. Jos se taannoinen pieni tuhruvuoto oli menkat niin nyt olisi kp 15, eli raskaus ei mahdollinen mutta ovis kyllä olisi. Toisaalta tuo vuoto oli niin niukkaa että jäin epäilemään koko menkkoja, siksi nuo testitkin tein. Todennäköisesti testailen taas viikon välein suunnilleen, kun onhan nuo liuskatestit aika edullisia eikä siinä mitään menetä. Ja mua ne negatestit enemmän rauhoittaa, kun jos olen pitempään testaamatta niin alan kuvitella oireita ja kaikkea :ashamed:

Pienen pieni toivonkipinä elää kuitenkin noista ovistuntemuksista: jos olisi sitä niin tässähän voisi olla mahdollisuus vielä jouluplussaan =)

No, kiva kun joulu tulee kumminkin. Ärsyttää vaan kun on aatonaattonakin töitä, ja tietysti joulun alla vielä kiireinen viikko, joutuu sitten iltamyöhällä töiden jälkeen aina siivoilemaan yms. Tietysti yritän osan tehdä jo edellisenä viikonloppuna mutta tuon 2v täystuhon kanssa ei siivouksen jäljet kauan säily... Onneksi ei olla mitään siivousihmisiä kumpikaan enkä ajatellutkaan tehdä kuin vähän tavallista paremman perussiivouksen.

Miten teillä on jouluvalmistelut aikataulussa? Mulla on vielä osa korteistakin kirjoittamatta, pitäisi ehkä käydä nyt niiden kimppuun jos saisi vaikka huomenna vietyä postiin :wave:

Ainiin, Erka, eikös tuo nyt ole aika selvä homma että olet raskaana? Vaikka ymmärrän kyllä että niitä varmistuksia on kiva nähdä =) Milloin meinaat mennä ultraan? Muistelen että viikosta 8 eteenpäin suositeltais vasta ettei tule vääriä hälytyksiä jos onkin vähän aikaisemmassa vaiheessa eikä syke näy. Mutta luulisi että 3-4 vkon kuluttua plussatestistä voisi olla jo hyvät mahdollisuudet =)
 
Paljon onnea plussanneille!!! :heart:

Mulla on viime aikoina jäänyt kirjoittelut todella vähiin, käyn kyllä lukemassa, mutta ei vaan koskaan saa aikaiseksi kirjoitettua kun ei oo mitään ihmeellistä asiaa kerrottavana. Mä en oo tässä kierrossa juurikaan kiertopäiviä laskeskellut ja yrittänyt olla ajattelematta asiaa liikaa...Mikäli oikein laskin niin kp:t on nyt 18, eli näillä mun kierroilla en usko oviksen vielä edes tulleen. Greippimehut jätin tässä kierrossa ostamatta kun mä en huomannut siitä viimeksi olevan mitään selkeää hyötyä ja ovistestejäkään en oo nyt käyttänyt, kun tuntui, että siitä viivojen vertailustakin tulee vaan lisää stressiä. Seuraavaksi jos ovistestejä hankin niin se on sit kyllä CB:n digitesti :)

Mulla muuten joskus aikoja sitten tekemäni Facebookin testi sanoi, että tulisin raskaaksi joulukuussa 2009 :D Mutta tosin toinen testi ilmoitti, että mä saan vauvan kesäkuussa 2010 ja siihen mä oon jo myöhässä, joten eipä noihin uskomista ole :LOL:

Täällä vietettiin eilen pojan 1v. synttäreitä, kyllä vaan aika menee nopeasti! Vastahan tuo oli pikkuvauva :heart:

Mä en oo tehnyt joulun eteen oikein mitään enkä luultavasti paljon mitään aiokaan järjestää. Muutaman lahjan olen ostanut ja muutama vielä puuttuu... Mun miehen kotimaassa ei vietetä joulua, siellä on sitten vasta uusi vuosi tärkeämpi juhla ja meille kotiin en viitsi mitään joulujuttuja laittaa pelkästään itseäni varten... Mies ei niistä koristeista ja jouluruoista yms. välitä ja poikakin on vielä niin pieni ettei niistä ymmärrä. Jouluaatoksi mennään mun vanhempien luo, jonne tulevat myös mun sisarukset ja pojan serkku ja siellä syödään jouluruoka ja joulupukkikin tulee käymään. Tottakai siis joulua vietetään kun Suomessa asutaan (vaikka mies siihen mitä sanoisi :) ), ja ehkä sitten kun tuo poika on vielä hiukan kasvanut, voisi kotonakin alkaa joulua jollain tapaa viettämään.
 
Voi Paska.. Täällä alko tänään yk 2 kovien vatsankouraisujen saattelemana. Kierto jäi lyhyeksi, vain 26 pvää.. Olisikin ollut ihme jos ihan ekasta yykoosta ois tärpännyt
Mutta Superpaljon Onnea plussanneille, täällä ei lannistuta, perässä kovasti yritetään tulla :xmas:
 
Voi Puskajussi, tsemppiä paljon! Mut toisaalta niin kuin itsekin sanoit, olisihan se ollut aika harvinaista herkkua jos olisi heti ekasta yrityksestä tärpännyt. Mulla on myös vasta ensimmäinen yrityskierto ja onhan tässä ollut jo olevinaan kaikennäköistä "raskausoiretta", mutta yritän pitää pään kylmänä ja uskon että ne on vaan sitä ekan luomukierron työstämistä. Plussataan me sitten ensi kierrosta kummatkin!! :D :D

Hennulindalle tervetuloa!

Erkalta piti kysymäni, että ymmärsinkö oikein että sä sait raskaustestiin plussan jo 8 tai 9 päivää ovulaation jälkeen? Oonko ymmärtänyt oikein, että se dpo8 tarkoittaa sitä? Aika aikaisin, tosi paljon vaihtelee kyllä noi että milloin se näkyy testissä kun näitä palstakirjoituksia vertailee. Kai sitten jonkun keho erittää sitä hormonia vahvemmin... Vielä uudelleen ONNEA Erka! :flower: :flower: ja tsemppiä että pystyisit huolesta huolimatta kuitenkin nauttimaan raskaudesta!

Lämmintä Joulumieltä kaikille! :xmas:
 
Sokeripala Mutta oviskin on jo hieno juttu! Se on ainakin askel eteenpäin.

puskajussi :hug: Onnea toiseen kiertoon!

Mulla kp 32/32, ei vielä ainakaan oireita mihinkään suuntaan. Paitsi edelleen rinnat on arat, se nyt voi viitata raskauteen ja menkkoihin molempiin. Tiistaina testailen jollei menkat ala. Olishan se mukava syntymäpäivälahja mulle, jos nyt tulisin raskaaksi ja pikkuinen syntyisi elokuussa. Luulen ettei sit kyllä kauheesti juhlittas mun synttäreitä :D Olis vähän muut jutut mielessä sillon. Mut ei auta liikaa toivoa, kun ei ole yhtään raskautunut olo.

Me ollaan jo enimmät jouluvalmistelut tehty. Jouluruoat pitäs vielä valmistaa ja leipoa jotain. Aika vähän meille mitään koristeita on kun kaksin ollaan jouluna.
 
Fistik näinhän se kannattaa tehdä niin ei tule suurempia tressattua :heart:

Puskajussi :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon :heart:

Omaa napaa sen verran että ens viikolla meillä olisi se alkion siirto edessä ja sitten olisikin pari viikkoa jännitystä. Toivottavasti ei tuu liikaa jännitettyä :ashamed:

Täällä on satanu melkein koko päivän lunta, ihanaa :xmas:
 
Itse olisin varmaan jahkaillut vielä pitkään, etä milloin jättää ehkäisy pois. Olen alkanut epäröidä, kun esim. rahatilanne niin huono. Mies kuitenkin oli niin varma asiasta, että minäkin rohkasistuin ja lopetin jahkailun. Jännä, että toisen lapsen alulle laittoa epäröi enemmän kuin ensimmäisen... Kai minä murehdin sitä, että miten kahden kanssa pärjää. Vaikka toki haluan lisää lapsia. Anteeksi jos kuulostan sekavalta. On vaan niin jännää tämä aika. Elikkäs meillä tilanne on nyt sitten kp2 ja yk1.
Huomenna sokerirasituskoe. Toivottavasti siinä ei ilmene mitään poikkeavaa.
 
Puskajussi :hug: :hug: :hug: ! Uudella onnella tässä kierrossa!

Sokeripala juu sitä varhaisultran ajankohtaa aloinkin mietttimään. Oon niin malttamaton että haluisin sinne heti :LOL: . Tulee noita joulun ym. pyhiä vähän pahasti siihen että aikoja voi olla vaikee saada että varmaan loppiaisen jälkeen saattais löytyä sellainen aika. Luulen että epävarmuuteni jatkuu niin kauan kunnes lääkäri mulle sanois että sydän sykkii ja kohdunsisäinen on ym. mukavaa.

Bubunen Kyllä dpo tarkoittaa että kuinka monta päivää ovulaatiosta. Sillä viljasensitivellä sain jotain viivanpaikan tapaista ensiin oliko se sitten dpo8-9??? en muista mutta siiinä paikkeilla ja se muuttui roskishaamuksi (värilliseksi). Seuraavana päivänä dpo9-10 sain ensimmäisen punaisen haamun acon 10 kasettitestillä ja preg stickillä. Sitten haaleaa plussaa näytti dpo10-11 rfsu:n testi ja pregstick. tänään eli dpo12 CB:n digi sanoi että raskaana 1-2 viikkoa ja edelleen pregstickillä punaista haaleaa plussaa. Tuo haaleus mua vähän hämää. Huomenna taas kokeilemaan et tulisko niihin halpistesteihin vahvempaa viivaa jo.
 

Yhteistyössä