Talvella tai keväällä yrityksen aloittavat :) vol. 3

Jonetta, paljon onnea! Meillä onkin mukavasti plussamäärät taas nousussa :heart:

Tervetuloa Dakota Paws ja Lemission!

Kiitos Nallu rautalangasta :LOL: Mulla tosiaan itellä on minit, joten mitään välityhjennysviikkoja ja pilleritaukoja ei ole koskaan. Mutta mietinkin vaan tossa listan ylläpidossa, että olis houkuttelevaa vaan suoraan lätkästä yk1 sinne. Toisaalta ei viitsi, ettei mene sekasin, koska joillakinhan voi kestää vähän ne hommat pitempään..kaiketi. Mutta varmistupa tuo asia, kun tuntuu että emnee pikkuhiljaa puurot ja vellit sekasi täällä.

Lily-Jane, mikäänhän ei ole varmaa ennen kuin rättipäivät iskee -jos iskee =)

Huhhuh, täällä väsyttää niin sikana vieläkin tuo viikonloppureissu. Tuo ajaminen kait sen väsyn tekee.

Muoks. Vähän tilastotietoja. Eli meillä on 12 plussaa, ja yhdethän on kaksoset tulossa. Ja 39 on ainakin nyt tällä hetkellä yrittäjiä listoilla. Tekis muuten melkeen mieli vähän siivota listaa, kun tuolla on vaikka kuinka paljon kavereita, jotka eivät käy ollenkaan tässä ketjussa. Joten pitää varmaan jossain vaiheessa alkaa putsailemaan.

Täällä taitaa olla kp8. Eli edelleenkään ei mitään merkittävää! Näin viime yönä unta että sain moneen testiin kaks viivaa ja olin herätessäni niiin onneni kukkuloilla...se oli mukava uni, toivottavasti vielä joskus toteutuu . Yritän siis olla ajattelematta koko raskautumisasiaa mutta näköjään tulee uniin salakavalasti. Ovistestaukset aion aloittaa muutaman päivän päästä ja taas alkoi oikein poskia kuumottaa ajatus kun on niin kihelmöivää jännitystä .
Yritin tossa eilen vääntää rautalangasta miehelle että säästellään nyt niitä siittiöitä H-hetkeen ja sitä nauratti...yritän siis vähän tässä pihtailla ettei käy niin kuin viime kierrossa jolloin "parhaat mehut" oli puristettu jo kauan ennen ovulaatiota ja hampaat irvessä piti ovulaation aikaan jyystää muutama tippa x-) :LOL: .

negoja saaneille ja tädin yllättämille :hug: :hug:

Ja onnea plussanneille! :heart: :flower: :flower:

Lauantaina vietettiin miehen kolmekymppisiä, ja poika oli ekaa kertaa yökylässä mummulassa. Hyvin oli menny. Ei etes huomannu ku lähettiin, vaikka siinä pussailin ja halailin ties miten kauan =) Ja yönki oli nukkunu heräämättä. Tosin eipä se nykyään enään herääkkään ku kerran yössä.
Nyt on sitten meidän vauvantekohommat virallisesti saatu alulle. Tosin koko ajan vakuuttelen että ei me mitään yritetä. Vauva tulee sitten ku tulee =)

Hitto että inhoon näitä menkkoja edeltäviä päiviä. Huomenna tai viim torstaina pitäs alkaa. (Kierto kun ei ihan päivälleen säännöllinen vielä ole.) Inhoon lähinnä siksi, koska koko ajan mielessä kuvittelen että entäs jos. Mutta ku ei se oo mahollista. Tai siis voihan se olla, koska ei me sitä kumihuppua aina muistettu käyttää :LOL: Eilen kyllä tuli koko päivän semmosta oikein haalean vaaleenpunaista vuotoa paperiin. Mutta ei mulla kyllä mitään semmosta ollu viime raskauden alussa. Ja viime menkatkin alko tuommosella vaalenpunaisella vuodolla. Mutta eipä sitä tullut ku yhen kerran, ja menkat alko sitten seuraavalla vessa reissulla.
Mutta siis, minen oo raskaana, tiiän sen. Se tuo mieli taas kuvittelee omiaan :D

Niin ja onnea kaikille plussanneille :flower:

Voi miten loistavia plussauutisia, ne kyllä antaa niin toivoa myös itselle että josko minäkin sitten saisin sen plussan testiin... =) Onnea plussanneille!!!

Omasta navasta sen verran että täällä on ihan ihmeelliset hartiakivut menossa. Viime kierrossa (olettaisin että oviksen aikaan, tikutin plussankin silloin) oli samanlaista pistoa ja jatkuvaa kipua toisessa hartioissa, kesti 3 päivää. Nyt on taas suunnilleen samat kp:t kun viimeksi ja hartiaan särkee taas. Nyt vain särky on kestänyt jo 5 päivää, ovista olen yrittänyt tikuttaa mutta täysin puhdasta negaa vaan näyttää. Oliskos jollain ajatusta näistä oireista? Voiko ovis oireilla melkein viikon ennen kun tulee? Vai mitä tässä nty tapahtuu...???

Tämä tikuttelu ja itsensä seuraaminen käy kyllä melkoisesti ton mielenterveyden päälle kun tuntuu ettei aina välillä pysty yhtään mitään muuta ajattelemaan...Taidankin tehdä niin että noi muutamat ovistikut vielä teen tässä kierrossa ja yritän olla tilaamatta lisää, jos nämä hartiakivut ovista enteilee niin ei se kyllä ohi voi huomaamatta mennä, sen verran koskee... =)

Mukavaa (mutta ainakin täällä etelässä sateista) tiistain jatkoa, tarvii varmaan lähteä lenkkeilemään koirien kanssa...

Tässä nyt vaan odotellaan sitä tyhjennysvuotoa... Ei paljon hötkyily auta, mutta alkaa tämä odottelu maistua jo puulta. Saisi tuon kropan toimimaan kunnolla taas, niin sen jälkeen voi sitten miettiä sitä vauvaprojektia :/

hah, mä oon ihan pihalla noista kp/yk jne -jutuista :ashamed: ;) mut joo menkat alkoi sit heti kun kierukka poistettiin, ja nyt nuo onkin ihan oikeet "tutuntuntuiset" menkat, ei millään ph-suojilla pärjää tosiaankaan :x
onneks ei mitään erikoisen kaameita kramppeja oo nyt tullut, vähän helpommalla pääsee.

mitäs muuta, poika täytti viikonloppuna 1v, synttäreitä juhlittiin tosin viikkoo aiemmin. miehellä kaamea yskäkröhä, toivottavasti poika ei sitä saa.
ja joulua ootellaan ihan innoissaan vaikka joudutaankin toisten nurkkiin sitä viettämään (mummolaan)

Lily-Jane Harmi ettei plussa vielä tullut :hug: Älä kuitenkaan toivosta luovu, eihän sulla menkkojen pitäisi vielä alkaakaan.

Metsätähtönen Juu en oikein osannu selittää niin tuli vähän sellanen vastaus :D Noista minipilleriestä en osaa yhtään sanoa kun ei ole itellä niistä kokemusta. Listaa vois kyllä vähän putsailla jossain vaiheessa, kun on sellaisia jotka ei täällä käy oikeastaan ollenkaan. Kiva kun on tullut plussia hyvin, vielä kun me loputkin päästäis perässä odotuspuolelle!

erka Mäkin olen nähnyt unta siitä että olen plussannut. Oli kyllä tosi ilonen olo sitten aamulla.

Onnea yritykseen Marlin :)

Mulla ehkä ovis lähenee. Ehkä siksi kun en tosiaan testaile, mutta laskennallisesti se sijoittuisi viikonloppuun. Mahassa on vähän menkkamaista kipua, että jos se olis ovis oireita.. Muuten en ole vielä huomannut että ovis olisi tulossa. No eihän ovis kaikilla edes oireile ja onhan tuossa jo yksi oire. Eilen kyllä olin kaatua pyörällä, ja löin haarovälini kunnolla, mutta eipä kai se tuollaista menkkamaista kipua saisi aikaan :eek:

Kp 13/32

Elä minua siivoa pois sitte, MEtsis... :D
Täällä mä luen teitin juttuja vaikka olinkin surullinen, se hellittää ja paha sanoa, puhkun intoa jostain syystä nyt vielä enemmän..
Onnea Plussasta :heart: Napaliimaa paljon ;)
Mää ajattelin piinata miestä oikeen kunnolla ja haluta pöyhiä untuvia joka päivä :saint: :p

Olenkos mä muuten ainoa jolle (Näin törkiästi kerrottuna) tulee ovulaation aikoihin katottua uroksia muutenkin kiinnostuneemmin...? :D jossain meni kerran kaupassa sellanen jo varmaan 45:den paremmalla puolella charmantisti harmaantunut mies ja hänestä lähti niin "miesmäinen" tuoksu, se meinas viedä multa silmät ja jalat alta.. Sittemmin miettinyt miten mä nyt tollalailla, mutsi vaan tokas siihen että tais tyttärellä ovulaatio menossa ku silleeviisii.. Olen kyllä aikaisemminkin miettinyt kun se tapahtuu n. kerran kk kolmen päivän aikana on aika kiihkeä olotila :LOL:

Vattu ja oudot jutut..
Yritystä peliin tytöt, mä pidän meille kaikille peukkuja taas!! :heart:

Vaaleevadelma, en nyt esntääs ku käytkin täällä ja muuta :heart: Mutta kattelin, että osa on tainneet käydä tasan kerran..sen kerran ku ilmottautuivat listalle :LOL: Hyvä, jos tilanne siellä päin vähän paranee.

Mulla itellä kyläl ei muistaakseni ole oviksen aikaan mitään kummosempaa, mutta onhan tuosta jo aikaa. Tosin en kyllä koskaan kattele muita ku tuota mun omaa herkkupalaa, että sen puolesta. Oon vähän erikoinen tyyppi, mutta en osaa yhtään parisuhteessa katella yhtään mitään edes mitenkään..mies sitten kyllä "kärsii" kun minä oon aina niin intopinko siihen :heart: Mutta eipä ole valittanu :saint:

Pitänee lähteä Pakoa katselemaan. Mukavaa iltaa, tytöt!

Lily-Jane :hug: ja tsemppiä sitten uuteen kiertoon jos se jossain vaiheessa alkaa.

Noonie onnittelut pojalle ja toivotaan ettei yskä tartu teihin muihin :heart:

Mulla alkais kanssa loppuviikosta tuo ovisten tikutus mut jotenkin nyt ei jaksa siitä yhtään innostua :heart:

Kohta alkaa Pako (viimeinen tuotantokausi) ihan pakko tehdä sohvalle hyvä paikka missä jaksaa istua sitten tunnin :LOL: sekä jotyain hyvää naposteltavaa.... Oon ihan koukussa siihen ohjelmaa...

vaaleevadelma Hyvä että surullisuus vähän hellittää! :hug: Noista miesten katselemisista.. En mä muita kuin omaani sillä tavalla katsele, mies on samanlainen :heart: Mut pakko se kai on myöntää että Robert Pattinson on aika namu :D

Meen mun oman namuni kanssa nyt juomaan glögiä ja kattotaan joku elokuva sitten. Mulla taitaa sittenkin ovulaatio aika varmasti lähestyä ku halut on kasvanu :LOL:

Helou!!

Tervetuloa uusille!!

nelli-86:
En ole kuullut että ovulaatiossa hartiakipuja olisi mutta oireethan ovat yksilöllisiä... Toivottavasti sun olo helpottaa!!
vaaleevadelma: Mäkin olen huomannut että mahdollisen oviksen aikana olisi alttiimpi ja herkempi miehiselle sukupuolelle =) Biologian kannaltahan se on olennaista, että osaa toimia silloin kun aika on oikea =) Luin jostain että oviksen aikana nainen haistaa mm. miehen hiestä testosteronin ja se sitten "vie mennessään"...hih, joskus olen ajatellut että olis kyllä aika hauskaa jos ihmiset toimisi vielä samoin kun joskus kivikaudella, eli antaisi tunteiden ja vaistojen viedä...siis ihan konkreettisesti...!! :LOL:

Onnea Noonien pojalle, 1v on tärkeä ikä!

Mitä mieltä muuten olette... Mä olen ollut jo pidempään sijaisena töissä ja aina määräaikaista työsopparia jatkettu.. Nyt sit pomo kerto, että tässä loppuvuodesta/alkuvuodesta tulisi yks toimi auki... se ois just sitä hommaa mitä nytkin olen tehnyt, eli edellytykset saada se olisi hyvät... rupesin vain miettimään että mitenköhän on jos sattusin nyt tulee raskaaksi... en tietenkää pomolle sitä heti kertois mut olisko moraalisesti väärin hakee sitä toimea jos tietäis olevansa raskaana (siis jos olisin silloin raskaana kun se tulee hakuun)... eihän se raskaus saisi olla este mutta mietinpähän vain... toisaalta enhän mä ole vielä raskaana ja olen miettinyt et eihän sitä tiedä kuinka kauan sitä raskautta yrittää... Olen nyt yrittänyt ajatella ettei saa liikaa ajatella että "tota en voi tehdä" JOS tuun raskaaksi, koska eihän sitä tiedä...

Sain vihdoin postista sen hedelmällisyystestin mut en ole uskaltanut tehdä sitä.. sillä jos se näyttäiskin positiivista (=hedelmällisyys on laskenut) niin sit masentuisin... en mä tiedä miks tilasin sen!!

Juups... mutta plussatuulia kaikille ja kivaa viikkoa!! ++++

Sori.. mun on ihan pakko tänneki purkaa oloani.. :ashamed: noin viikko sitten loppu menkat, eli tuskin sentään raskausoireista kärsin.. Mut ihan kamala olo ollu 5 päivää jo.. Välillä tärisyttää.. kokoa ajan särkee päätä, väsyttää, maha on sekasin, ja on muutenki semmonen olo ettei oikeen oo "läsnä". Pelottaa olla ilman miestä.. :| Tää ei oo kivaa :'( Mutta toivottavasti menee ohi niin et kohta pääsen halaileen pönttöä :D se ois sentään toivottu vaiva.. (no tavallaan ainaki)

Nelli-86, piti sanoa sekin, että voihan olla että oot aina tuohon kuukauden aikaan vaikka enemmän koneella tmv? Kun monesti on vähän useampikin juttu elämässä, mikä vaikuttaa. Ja tietokone vaikuttaa ainakin suoraan hartiakipuihin. Tai vaikka liikut aina vähemmän tohon aikaan, vaikkapa ehkä kipeän ovulaation takia, jolloin sulla tulee hartiakipuja sitten siitä. Monestihan nuo on tollasia ketjuja, että ei auta ku ruveta hartioita pyörittelee =)

Ootko Hyväsetti sitten sairastunut? Onhan nyt liikkeellä ihan muutakin kuin sikainfluenssaa, vatsaflunssia muun muassa.

Meillä on taas toinen pojista kuumeessa. Viime viikolla oli nuorimmainen ja nyt on sitten keskimmäinen. Ihan samanlaiset oireet ovat molemmilla olleet. Keskimmäinenkin oli viime viikolla kaks päivää kotona kun oli koulussa valittanut päätä ja mahaa mut silloin ei ollut kuumetta. Nyt sitten tuli kuume.
Nyt on niin monta tautia yhtä aikaa liikkellä ettei tiedä loppujen lopuks mitä sairastaa :heart:

Hyväsetti paranemisia ja :hug:

Nelli-86 hartiakivut voivat johtua niin monesta asiasta. Ootko kokeillu auttaako mobilat ja hartioiden pyörittäminen ja muut "jumppaliikkeet" :heart:

Moikka taas kaikille.
Kiirettä pukkaa täällä töissä niin en ole ehtinyt kommentoimaan.

Meillä on perjantaina pikkujoulut. Tässä kierrossa loppui miehellä kunto juuri kriittisinä päivinä, joten eipä taida olla mitään pelkoa raskaudesta. Nyt kyllä sille taas kelpaisi kun en ole viikkoon edes ehdottanut. (minä olen yleensä meillä se aloitteen tekijä)

Ensi kierrosta täytyy vissiin pihtailla ennen tärppipäiviä. :LOL:

Unikeiju Pikaisia paranemisia teidän pojalle! Toivottavasti ei ole sitkeä tauti.

Metsis Mulle saa päivittää yk 2! Kiitos :)

Heräsin aivan tajuttomiin kuukautiskipuihin.. Tällaisia ei oo mulla ollut vuosiin, ennen kun käytin pillereitä joo. Ihan vähän vuotanut, joten hanat ei oo kunnolla auki ja siks sattuu.. otin panadolia ja toivon että se alkais vaikuttaa. Mä arvasin et jonkun sortin megamenkat tulossa noista oireista päätellen enkä ollut väärässä.. Auuuuu! Luteaalivaihe oli vaan 11 päivää mut kaipa se on tarpeeks. Kierto oli 30 päivää, kiva että pysyy normissa. Nyt vaan seuraavaa ovista odottelemaan :D

Kiitos paranemistoivotuksista :flower: Kävin lääkärissä niin meinas et pääkipu johtuu siitä et niska ja hartiat on ihan jumissa.. Nyt pääsee sit mies hieromaan :D Ja sit sain lääkkeet paniikkihäiriöön.. toivottavasti niitä ei tarvii usein.. :/ Paranemisia kaikille jotka on kipeinä ...

Arvatkaa vaan rupesinko taas jo tikuttamaan ovista... . No totta maar kun niitä uusia testejä on taas kaapissa. Niiden (raskaustestien) merkkiä vaihtamalla kuvittelen varmaan et tuloksetkin paranee . on tää vaan niin jännää! Nyt täytyy taas keksiä jotain uutta siivottavaa kun alkaa huusholli kiiltämään (puran siis vauvakuumettani siivousvimmalla) :xmas: :kieh: :D

Kultasiipi Ei ole moraalisesti väärin hakea sitä paikkaa! Kerkeisithän sinä kuitenkin jonkun verran siellä töitä tehdä jos nyt raskaudut. Ei se ole este hakea paikkaa. Mun mielestä sun kannattaa yrittää jos pääsisit sinne :)

Hyväsetti Toivottavasti olosi paranee pian :hug:

Lily-Jane Onnea uuteen kiertoon :hug:

Huomenna lähtee sitten kierukka pois ja alkaa olemaan oviskin aika lähellä varmaan ( kp 13/29) eli tänään tiedossa peiton heiluttelua. Pitää laittaa siimahäntäset sinne valmiiksi jo vastaan. ;) Ois aika hauska, jos kävis niinkuin eräälle sukulaisnaiselle. Hän kun meni kierukkaa poistattamaan niin ultrassa oli näkynyt pieni munasolu, johon lääkäri tuumas, että nyt ois hyvä hetki, jos raskautua meinaa. Siitä se sitten oli lähtenyt eli näki lapsensa jo munasoluna. :D

Yhteistyössä