Talveksi laskettelureissu Alpeille - apuja kaipaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Moikka!
Kesää mennään, mutta meille tuli mieleen katella talveksi laskettelureissua... Minne te Keski-Eurooppaan laskettelureissuja tehneet olette lentäneet ja millä yhtiöllä edullisesti ja missä kohteessa on ollut edullisia, mukavia hotelleja. Me just mietetitään olisko varaa lähteä Keski-Eurooppaan 5 hengen perheellä. Mutta nettiä selatessa saa aikaa kulumaan kun loikkii sivulta toiselle ja takaisin eikä oikein tiedä mitä hakee. Voitais lentää jollain halpisyhtiöllä joko Helsingistä tai Tampereelta viikolla 8 Saksaan tai Itävaltaan.

Apuja kaivataan siis kovasti :). Kiitos jo etukäteen!!

http://www.j2ski.com/ski_resorts/Airports/Geneva.html

Tältä sivustolta näkee helposti mitkä laskettelukohteet on lähellä mitäkin lentokenttää. On auttanut mua ainakin monesti suunnittelussa.

Olen tehnyt useamman reissun alpeille. Zermattiin, Chamonixiin, Sr.Moritziin, Courmayeriin olen mennyt lentäen Geneveen ja Kitzbuheliin Munchenin kautta.
Chamonix on näistä edullisin, ns.koko kansan paikka. Mutta häviää sitten tunnelmassa kyllä muille.
Suosittelen kyllä ehdottomasti matkaa alpeille! Maisemat ovat kyllä aivan mykistäviä tällaiselle tasamaan kansalaiselle.

Yhteistyössä